Audi A4 1.8 ugradnja gasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOSLER
    CBC Senator XXL
    • 27.05.2005
    • 1064
    • Niš

    #16
    Ivan t je rekao da je Audijevi atmosferski motori do 1998 god imaju metalnu granu ali da kod ugradnje obicnog plinskog uredjaja moze doci do ostecenja MAFa i kucista filtera vazduha zbog velike zapremine usisne grane.
    Mene zanima ta li je taj problem javlja samo kada su Audijevi motori sa metalnom granom u pitanju ili je ta pojava normalna i kod drugih proizvodjaca automobila ciji motori imaju takodje metalnu granu?

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      U svakoj drugoj temi ovde u AUTOGAS forumu se pominju uzroci detonacija, kao i cinjenica da se detonacija najcesce javlja kod indzeksn motora konvertovanih sa venturi sistemom. Da li je do Audi, BMW, Zasrava ili bilo koji drugi proizvodjac uopste nije bitno.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Pojava je "normalna" kod svih motora samo je kod većih kapacitetom ili dužih usisnih grana pojačana mogućnost detonacije. Tu spadaju i razni Šafrani Xsantije, Astre i slične makine sa granom od dva metra ili pola bureta...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • MOSLER
          CBC Senator XXL
          • 27.05.2005
          • 1064
          • Niš

          #19
          Thanks, to me je zanimalo =]

          Comment

          Working...
          X