Bakar 8-ica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    Bakar 8-ica

    Interesuje me orijentaciono do koje snage motora se moze koristiti bakarna cev fi 6, tj, gde je granica kada se prelazi na fi 8 ?

    takodje i kako se to prakticno izvodi, da li se mora ici kod strugara na preradu postojecih ventila i prikljucaka, ili postoje gotovi ventili , ulazi u isparivac, multiventili za cev fi8, posto su svi koje sam ja video predvidjeni za ulaz/izlaz cevi od 6mm ??
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Postoji gotova oprema za Fi 8 negde i adapteri-reduciri i to se stavlja. Sto se tice snage nema nekog pravila ali za aute od 200+KS bi trebala 8-ca ali desi se da kubikazni motori ili dzipovi i ako imaju dosta ispod 200KS imaju potrebe za 8-com
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #3
      koliko u slucaju tih reducira sam ventil i multiventil predstavlja "usko grlo" ?

      da li se za velike motore kao npr. audi 4.2, bmw 5.0 itd koriste standardni multiventili i gasni ventili a samo se cev radi u 8 mm ?
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ne...dobijaju se i ventili sa vecim protokom i direktno se srafi 8-mica bez reducira
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Bakarna cev od 8mm se iskljucivo koristi kao rezervoar za gas, jer tada prakticno ne postoji opasnost da motori koji imaju veliku potrosnju, u slucaju WOT-la, potrose sav gas koji se nalazi u cevi. Zahvaljujuci vecem precniku cevi u njoj se izmedju boce i el. ventila za gas nalazi veca zapremina gasa. Uska grla po pitanju reducira nisu opasna, osim u slucajevima kada je unutrasnji precnik reducira ispod 5mm.
          Nekada je neophodno koristiti dve cevi, dva reduktora, dva el. ventila....
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • galileo5
            CBC Veteran
            • 31.03.2005
            • 131
            • Leskovac, South Serbi

            #6
            Mislim da vec imas okvirne informacije i jasno ti je da nema nekog prospekta ili tablice koja bi te navela na 6 ili 8 mm, ja uglavnom izbegavam 6mm na motore vece od 3000ccm, sto ne znaci da neki od 2500ccm moze raditi na 6mm, sve zavisi od auta kubikaze i snage motora.
            Sto se tice samih fitinga, uglavnom ako uzmes npr. BRC od 140KW dobices i ventil i reduktor na 8mm, mislim da je i sa ostalim proizvodjacima slicna situacija.

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Ivane, da li to znaci da se u tim slucajevima moze koristiti i mnogo duza sestica nego sto je potrebno? Npr, ubacim 15 metara sestice i smotam negde u kotur . Trebalo bi da bude isto kao i kratka osmica.


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Moze i tako, samo je neprakticno. Ja sam na svojoj ex K turbo, pravio mali rezervoar (zapremine oko 1 dl), ispred el. ventila za gas. Ni 8-ica nije bila dovoljna.
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Uh bre... A da stavim ja bocu na haubu?


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Ma jok. Ubrizgavaj tecni gas pod pritiskom.
                    Kilav je prilicno veturi a i gasna faza bi mogla da bude bolja kod zahtevnijih aplikacija. Doduse, podesava se pritisak kod vecine reduktora za sekvent.
                    Isparavanje gasa nije tako naivan i trenutan proces kako izgleda. Cisto sumnjam da je upotreba gasne faze buducnost. Tek je pocelo. Videcemo sta ce preovladati.

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Ja sam na svojoj ex K turbo, pravio mali rezervoar (zapremine oko 1 dl), ispred el. ventila za gas. Ni 8-ica nije bila dovoljna
                      ...a sta mislis o rezervoaru iza ventila ? jeste da nije bas po propisu....ali ukoliko dizne dobro drze (a valjda drze?) ...tako da uvek pred isparivacem imam dovoljno gasa ?

                      ako se radi sa dva isparivaca, onda, pretpostavljam, nema potrebe za 8-icom , vec se vuku 6-ice ? ....kako i gde se radi racvanje u tim slucajevima ?
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Jeste po propisu...to se najcesce i praktikuje da se rezervoar pravi izmedju ventila i reduktora

                        Spirale pred reduktor
                        Venturi:


                        Direktno:
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #13
                          mislio sam na bukvalno rezervoar, ne na spiralu... koliko sam razumeo, Ivan je na rezervoar (posudu) mislio ? ...za 100 ml bi trebalo ipak dosta cevi namotati...

                          @Ivan
                          da li je taj sud u potpunosti resio problem napajanja isparivaca gasom, tj. sta u situaciji kad duze vremena drzis full throttle, pa posrce sve iz rezervoara(malog) ?
                          da li je problem bio samo u zimskim mesecima (manji pritisak u boci) ili i leti ?
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • ale944
                            CBC Senator XXL
                            • 20.03.2006
                            • 1457
                            • Beograd

                            #14
                            Ma jok. Ubrizgavaj tecni gas pod pritiskom.
                            mali off.... jel probao neko da gura u benzinski sistem fsi/jts/gdi lpg ?
                            pritisci koje obezbedjuju pumpe u ovim sistemima su dovoljni da drze tecan lpg i na povisenim temperaturama koje vladaju u mot.prostoru, pa se moze cak mozda i eliminisati potreba za recirkulacijom.... neznam samo da li bi se pumpa zalila na to sto je lpg "suvlji" od benzina...
                            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              @Ivan
                              da li je taj sud u potpunosti resio problem napajanja isparivaca gasom, tj. sta u situaciji kad duze vremena drzis full throttle, pa posrce sve iz rezervoara(malog) ?
                              da li je problem bio samo u zimskim mesecima (manji pritisak u boci) ili i leti ?
                              Mali rezervoar (ne spirala), je upravo bilo trajno resenje u zimskim mesecima . Kada su temperature bile iznad +15`C, tih problema nije bilo.

                              Off pitanje:

                              Ne verujem da je neko probao da experimentise na novijim tipovima motora. Ako imas neki viska, moze da se proba.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X