Ja ovo nikad nisam rekao ali se ekstremni problem rešava vadjenjem kuglice iz MV-a. Ko je ekstrem zna?e i zašto i kako i da to nisam rekao...
Kuglica je ta koja devojci sre?u kvari...
jel moze malo objasnjenje za kuglicu i mv ? (nisam nikad rasturao mv ni zagledao sta ima unutra, znam da ima kuglica na prikljucku za punjenje, ali neznam za mv? )
Uglavnom se dosta toga moze pocupati sa onog dela koji se montira na rezervoar(kako li se zove? ), ali se to radi da bi se "olaksao" auto i onda ce bolje da ide.
Sad malo ozbiljnosti, za one koji sami budu experimentisali za motorima koji su (relativno) male zapremine, a ultra dobrih performansi (npr 4 cil, 2.0l, oko 300kS i 500Nm, TURBO ), sekvencijalno ubrizgavanje :
1. Obezbediti maximalno punjenje rezervoara
2. skinuti sve restrekcije, koje ometaju slobodan protok gasa iz rezervoara
3. cev izmedju rezervoara i el. ventila gasa od 8 mm sa min 5 zavojnica ispred el ventila i isto toliko na cevi izmedju el. ventila i reduktora, koja je isto 8mm
4. ukoliko je potrbno motor napajti sa dva reduktora, na samom izlazu cevi iz rezervoara T racva 8mm na 2x8mm, sa dva el. ventila i opet zavojnice ispred i izmedju el. ventila i reduktora
5. svaki reduktor napaja gasom po jedan rail
6. svaki rail ima svoj filter gasne faze
7. tek sad radi kako treba
BITNO!!!!
Za sve fabricke motore (bez CB tuninga) i one sa atmosferskim motorima NIJE POTREBNO vrsiti bilo kakvu intervenciju na multiventilu. Sami i "na svoju ruku" NIKADA nemojte skidati bilo sta sa multiventila!!! Gore napisano je samo za extremne motore!
Comment