Bakar 8-ica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Ja ovo nikad nisam rekao ali se ekstremni problem rešava vadjenjem kuglice iz MV-a. Ko je ekstrem zna?e i zašto i kako i da to nisam rekao...
    Kuglica je ta koja devojci sre?u kvari...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • ale944
      CBC Senator XXL
      • 20.03.2006
      • 1457
      • Beograd

      #17
      jel moze malo objasnjenje za kuglicu i mv ? (nisam nikad rasturao mv ni zagledao sta ima unutra, znam da ima kuglica na prikljucku za punjenje, ali neznam za mv? )
      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Ne bih se upuštao u temu jer ne znam ništa oko toga
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #19
          ...a vi's ja sam odjednom saznao.. .. al ne smem da ti kazem
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Nek umrem u neznanju
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              A sta je to multiventil?


              Uglavnom se dosta toga moze pocupati sa onog dela koji se montira na rezervoar(kako li se zove? ), ali se to radi da bi se "olaksao" auto i onda ce bolje da ide.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • Timothy Leary
                CBC Senator XXL
                • 23.04.2006
                • 439
                • Beograd

                #22
                cccc
                morao sam

                Comment

                • nijebitno
                  CBC Senator XXL
                  • 14.03.2006
                  • 629
                  • Modrica

                  #23
                  VIŠENAMENSKI VENTIL u narodu poznat kao MULTIVENTIL
                  Difference between man and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • b_samardzic
                    CBC Senator XXL
                    • 02.04.2005
                    • 1557
                    • Smederevo

                    #24
                    IvanT jesi li ti skidao kuglicu na Lanciji i iz kojih razloga?

                    2. Spre?ava nekontrolisano isticanje gasa usled havarije na cevima ili ispariva?u.

                    4. Zatvaranje gasa u rezervoaru u slu?aju popravke ili havarije na automobilu.


                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #25
                      Sad malo ozbiljnosti, za one koji sami budu experimentisali za motorima koji su (relativno) male zapremine, a ultra dobrih performansi (npr 4 cil, 2.0l, oko 300kS i 500Nm, TURBO ), sekvencijalno ubrizgavanje :

                      1. Obezbediti maximalno punjenje rezervoara
                      2. skinuti sve restrekcije, koje ometaju slobodan protok gasa iz rezervoara
                      3. cev izmedju rezervoara i el. ventila gasa od 8 mm sa min 5 zavojnica ispred el ventila i isto toliko na cevi izmedju el. ventila i reduktora, koja je isto 8mm
                      4. ukoliko je potrbno motor napajti sa dva reduktora, na samom izlazu cevi iz rezervoara T racva 8mm na 2x8mm, sa dva el. ventila i opet zavojnice ispred i izmedju el. ventila i reduktora
                      5. svaki reduktor napaja gasom po jedan rail
                      6. svaki rail ima svoj filter gasne faze
                      7. tek sad radi kako treba

                      BITNO!!!!

                      Za sve fabricke motore (bez CB tuninga) i one sa atmosferskim motorima NIJE POTREBNO vrsiti bilo kakvu intervenciju na multiventilu. Sami i "na svoju ruku" NIKADA nemojte skidati bilo sta sa multiventila!!! Gore napisano je samo za extremne motore!

                      @NIJEBITNO

                      Hvala, mora da sam ziveo "slep pored ociju".
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      Working...
                      X