Plin na turbo 200+ konja (bolje kW) i 1+++ bara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Danijel 9k
    Banovan
    • 03.06.2005
    • 132
    • N_44.84080 E_20.39600

    Plin na turbo 200+ konja (bolje kW) i 1+++ bara

    Da li je u medjuvremenu neko ugradio stag u nekog turbo saab-a?
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    #2
    Pa nije to Svedska.
    Cekaj malo da provale da je bolji od MB.

    Comment

    • g60
      CBC Senator XXL
      • 20.10.2006
      • 1011
      • Vrachar je majka ;)

      #3
      Da, i mene turbak zanima ali sa mehanickim turbokompresorom...
      Pozz

      Comment

      • civi
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2005
        • 1492
        • Pozarevac

        #4
        Originally posted by g60
        Da, i mene turbak zanima ali sa mehanickim turbokompresorom...
        Pozz
        Do 0.8 bara nema problema, citiram ivanaT @
        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
        - Kako to misliš, kočim?

        Comment

        • galileo5
          CBC Veteran
          • 31.03.2005
          • 131
          • Leskovac, South Serbi

          #5
          Konkretno Saab Turbo sa AC nisam radio, ali skoro sve ostalo jesam, a problemi na 0.8 bara apsolutno ne postoje, a ne vidim ni zasto bi postojali ako se na reduktoru poveca pritisak na recimo 1.5-1.6 bar.
          Na forumu je par ljudi koji voze Volvo sa tubinom i koliko znam za sada su zadovoljni.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            a problemi na 0.8 bara apsolutno ne postoje, a ne vidim ni zasto bi postojali ako se na reduktoru poveca pritisak na recimo 1.5-1.6 bar.
            Pricas tako samouvereno, ali cini mi se da neznas o cemu. Velika je razlika kada jedan T3 ili T4 "dune" 0,8 ili 1 bar pritiska u odnosu na npr. t26 ili KKK k03. Lako je na forumu napisati "nema problema na 0,8 bara", a onda ti na ugradnju dodje auto sa STAGE 3 i sta onda? Dignemo pritisak na reduktoru na 1,5 i to je to?
            Treba misliti o tome.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • galileo5
              CBC Veteran
              • 31.03.2005
              • 131
              • Leskovac, South Serbi

              #7
              Originally posted by IvanT
              ... a onda ti na ugradnju dodje auto sa STAGE 3 i sta onda?
              ... onda ugradimo Omegas , zar ne? ... ili gresim?

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                Ne, uopste nisam mislio na Stag 300, mada ovo STAGE 3 podseca
                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • ale944
                  CBC Senator XXL
                  • 20.03.2006
                  • 1457
                  • Beograd

                  #9
                  Lako je na forumu napisati "nema problema na 0,8 bara", a onda ti na ugradnju dodje auto sa STAGE 3 i sta onda? Dignemo pritisak na reduktoru na 1,5 i to je to?
                  Treba misliti o tome.
                  ..pa ukoliko postoji isparivac dovoljnog kapaciteta za stage 3, kao i dizne ne vidim zasto stag kao kontroler ne bi mogao da zavrsi posao ?
                  http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Vidim ja da ne?e niko pa moram ja...

                    Daklem, bole me uvo jel stage 3 ili 44, rekoše pare nisu problem, onda nema problema.
                    problem nastaje kad se ho?e stage 44 za 500 evra, e to ne?e da može...

                    Ne može jedan koltek, stavi?emo dva. Stavi?emo super DT gas koji su mi greškom uvalili pa eno ga tera na Sabovom Renou i nema šanse da se spusti pritisak ispod 1.6 bara....Malo je osmica, stavi?emo dve. Jedna dizna od 50 konja po cilindru, malo je, stavi?emo dve po cilindru...
                    Treba sve to napraviti i montirati, malo je 16 radnih sati, radi?emo 32 sata...
                    O?e neko da plati tu zajebanciju?

                    Nenad ima lep potpis.
                    Brzina košta, koliko želiš biti brz?
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • g60
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2006
                      • 1011
                      • Vrachar je majka ;)

                      #11
                      Ma za pare nema nikakvih problema... Para nema

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Pa to ti pri?am
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • galileo5
                          CBC Veteran
                          • 31.03.2005
                          • 131
                          • Leskovac, South Serbi

                          #13
                          Originally posted by Dora
                          Jedna dizna od 50 konja po cilindru, malo je, stavi?emo dve po cilindru...
                          Ne se sekiraj za to, 50 konja po dizni je na 1bar, a na 1.6 bara je ...
                          A moz i da ih nasviramo i dalje, samo kosta...

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #14
                            Nije sve bas tako lako kod motora sa NADPUNJENJEM, jer postoje ogranicenja kao maximalni izlazni pritisak reduktora, koji cemo da povecamo sa 1 na 1,6 bara, ali imamo nadpunjenje od 1,4 bara, pa smo onda na "gubitku" od 0,8 bara.

                            Ali... duga je to prica
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Podelio sam temu jer je zanimljiva, možda i nau?imo nešto usput a i svako malo se pojavi neki tuner koji pita a jel može taj jeftiniji gas na moju aždaju....

                              Pa kaže...
                              Ja stvarno ne vidim šta je problem sa dvostepenim ispariva?em, šta je problem sa obi?nim ja?im ispariva?em kome se malo doštelbaju opruge pa se digne pritisak.
                              Pritisak u boci je 4 bara ili bi bar trebalo da ima toliko. Apsolutni pritisak o kome se ovde pri?a je 2.5 bara, zna?i i bez pumpe u rezervoaru treba da je dovoljno sem kad je prazna boca. Govorimo o ekstremnim situacijama kad se patosira pedala. Sasvim je sigurno da tu ima poteško?a ako se nabudži sistem koji daje 450+ konja a da lepo radi na leru, isto kao i kod benzina kad se stave injektori koji su veliki.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X