Budući da živim u Nemčkoj, gde je trenutna cena benzina 1,4? ?prinudjen? sam da u moj auto ugradim LPG-uredjaj. U svom ex-autu sam LPG-uredjaj ugradio u Srbiji i rado bih to ponovo uradio (ali ovog puta ili kod Dore ili Ivana) ali problem je što to nisam mogao u Nemačkoj da upišem u saobraćajnu dozvolu. I tako sam ?na crno? vozio oko 40.000 km. Inače kazne za tako nešto se enormne i ne smem da se zezam više sa time. U Poljskoj pak mogu da dobijem sve potrbna papire za ?legalizaciju? tako da ću se verovatno odlučiti za ugradnju u Poljskoj (osim ako neko nema bolji/drugi predlog). Auto je FIAT Marea 2.0 20V, 147 PS, 5 cilindara, EURO 2.
Moja prva dilema je bila venturi ili sekvencijalni sistem. Odgovori iz servisa su bili različiti: može venturi, može venturi ali nema mesta (motor je zaista veliki, hauba je puna k?o brod) i ne može venturi nikako (mikser bi bio predaleko od usisne grane = back fire,...). Većina je bila protiv venturi-a...
Moje prvo pitanje bi bilo: dali je neko do sada ugradio ili ima ugradjen plinski uredjaj u Marei ili Bravu sa gore navedenim motorom ili njigovim kasnijim varijantama od 154 i 150 PS i ako ima koji? Kakva su iskustva?
Imam dve ponude za venturi iz Poljske: BRC (nažalos ne znam tačno koji) i Landirenzo (Lambda Control System V05). Cena je 650?. Koji je od ova dva bolji koji bi konkretno modeli odgovarali mom autu? Znam da Landi ima na primer Lambda Control System V05 i LCS/2 uredjaje ali ne znam šta od ta 2 više odgovoara mom autu. Koji bi BRC uredjaj bio pogodan?
Imami ponudu i za neki ?polusekvencijalni? uredjaj firme LO-GAS. Može li neko da napiše par rečenica o ovom urdjaju, da li je on mozda dobar izbor? Sta je ustvari ?polusekvencijalni? uredjaj?
Unapred zahvalan za svaki konstruktivan odgovor, predlog i savet,
Alex
Moja prva dilema je bila venturi ili sekvencijalni sistem. Odgovori iz servisa su bili različiti: može venturi, može venturi ali nema mesta (motor je zaista veliki, hauba je puna k?o brod) i ne može venturi nikako (mikser bi bio predaleko od usisne grane = back fire,...). Većina je bila protiv venturi-a...
Moje prvo pitanje bi bilo: dali je neko do sada ugradio ili ima ugradjen plinski uredjaj u Marei ili Bravu sa gore navedenim motorom ili njigovim kasnijim varijantama od 154 i 150 PS i ako ima koji? Kakva su iskustva?
Imam dve ponude za venturi iz Poljske: BRC (nažalos ne znam tačno koji) i Landirenzo (Lambda Control System V05). Cena je 650?. Koji je od ova dva bolji koji bi konkretno modeli odgovarali mom autu? Znam da Landi ima na primer Lambda Control System V05 i LCS/2 uredjaje ali ne znam šta od ta 2 više odgovoara mom autu. Koji bi BRC uredjaj bio pogodan?
Imami ponudu i za neki ?polusekvencijalni? uredjaj firme LO-GAS. Može li neko da napiše par rečenica o ovom urdjaju, da li je on mozda dobar izbor? Sta je ustvari ?polusekvencijalni? uredjaj?
Unapred zahvalan za svaki konstruktivan odgovor, predlog i savet,
Alex
Comment