Pravilan izbor LPG-uredjaja za FIAT Mareu 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pooya
    CBC Član
    • 01.05.2007
    • 71
    • Böblingen, Germany
    • OPEL Vectra C V6T

    #16
    Originally posted by IvanT
    Nema kablove... bobina za svaki cilindar.
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, pa to ima da me kosta u .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    E, ma znao sam ja da treba da se drzim podalje od tog petocilindrasa, ali auto je imao samo 19.800km kad sam ga kupio. Em nije bog zna dugovecan, em da mu promenis zupcasti (a i bilo sta drugo) imas mecku da rodis, em bolje sequent, em, ...

    Comment

    • pooya
      CBC Član
      • 01.05.2007
      • 71
      • Böblingen, Germany
      • OPEL Vectra C V6T

      #17
      Boze, neko ce da pomisli da sam Pirocanac... A nisam, nego iz Babusnicu!

      Comment

      • prolupator
        CBC Senator XXL
        • 02.09.2005
        • 3968
        • Zemun

        #18
        To je ono malo selo pored Nis? Godinama nisam bio tamo...
        Ma vama bi pre oko ispalo nego para
        Nisam mogao da izdrzim NHF
        Kad sam god bio u tom kraju stalno se vodio "strucan" razgovor kako da se ubaci ovo ili ono samo "da se ustedi" ... "ce prodje, ne sekiraj se"

        Ima tamo majstor za kamione, ne pamtim da je neki servis odradio do kraja...

        Prodaj ti taj auto, kupi Kadett i uzivaj, moze i venturi najgore vrste...
        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

        prolupator.mojblog.rs

        Comment

        • pooya
          CBC Član
          • 01.05.2007
          • 71
          • Böblingen, Germany
          • OPEL Vectra C V6T

          #19
          Originally posted by prolupator
          Prodaj ti taj auto, kupi Kadett i uzivaj, moze i venturi najgore vrste...
          Jok vala, za njega porez i osiguranje u Nemackoj extra skupo, kao i za sva ostala stara vozila. Mislim da cu na kraju da ugradim motor 1.2...

          I nisam iz Babusnicu, znam samo da je negde kod Pirota. Ja sam bre komisija sa velikog trkacha Narodovica iz Zajcar!!!

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by kopirdzija
            NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, pa to ima da me kosta u .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            A ko kaze da moras odmah da ih menjas? Kada pocnu da zezaju onda menjaj a ne ovako..
            E, ma znao sam ja da treba da se drzim podalje od tog petocilindrasa, ali auto je imao samo 19.800km kad sam ga kupio. Em nije bog zna dugovecan, em da mu promenis zupcasti (a i bilo sta drugo) imas mecku da rodis, em bolje sequent, em, ...
            Sta je za tebe dugovecno? Ako motor koji podnosi barem pola miliona kilometara nije dugovecan, onda kupi Mercedes 200d pa lepo ko covek predjes milion km..
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • pooya
              CBC Član
              • 01.05.2007
              • 71
              • Böblingen, Germany
              • OPEL Vectra C V6T

              #21
              Originally posted by Srdjan
              Sta je za tebe dugovecno? Ako motor koji podnosi barem pola miliona kilometara nije dugovecan, onda kupi Mercedes 200d pa lepo ko covek predjes milion km..
              Video si vec jedan takav motor sa 147 PS sa 1/2 miliona kilometara??? Pazi, ne govorim o varijanti sa 155 tj. 150PS. Znas za problem sa Pleuellager kod tog motora? Imao si auto sa takvim motorom licno? Koji je po tebi najdugovecniji benzinac ugradjen u Marei?

              Paza, ja ne pisem nista ofrlje, ne merim odokativnim metodama a kad nesto ne znam trudim se da pitam kompetentne ljude.

              IvanT je nekad davno u jednom svom postu (obradom njegivih, dorinih i jos po necijih postova bi mogla doooooobra auto-enciklopedija da ispadne) napisao da 2.0 20VT ladno izgura 500.000 km. Mozda, moguce, po meni je to mozda malo preterano. Sasvim sigurno su mnooooooooogo cesci oni koji odapnu na 150.000. Video sam gomilu auta sa tim motorom i njegovim drugim varijantama sa "Motoschaden", a nasuprot tome npr. samo jedan jedini KIA Clarus (OK, to je sa druge strane dosta redak auto). A taj 2.0 20VT je u svakom slucaju dugovecniji od ovog u mom autu. Drugo, (skoro) niko ne kupuje auto sa takvim motorima da bi saltalo u visi stepen na 3000 obrtaja, nego mnogo, mnogokasnije. Ni ja ne divljam ili nisam divljao u kolima, ali od kad imam Mareu rado je "razvucem" do 6500 buduci da je do nekih 4000 mrtva (vidi krivu obrtnog momenta). Pa taj auto tj. motor prosto tera na pritiskanje pedle gasa...

              Elem, ja sam auto kupio sa ciljem da mi potraje jedno 100.000 km bez vanrednih ulaganja. Ako se to i ostvari bicu veoma secan.

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                A ko to jos u Nemackoj vozi 200D?

                Deder kopirdzija objasni jos jedared stanje u Nemackoj po pitanju taksi za automobile (stare) posto te niko ovde izgleda ne cita do kraja.

                Zao mi je sto to moram da kazem ovako javno ali shvatite da ste vi koji zivite u Srbiji jos na planeti majmuna po mnogim pitanjima vezanim za zakone o ekologiji. Utoliko lakse mozete da planirate "svetlu buducnost"
                u vezi svega sto je ili ce jako brzo na zapadu jednostavno biti zabranjeno ili jako skupo.

                Da postoji makar neko pametan pola automobila u Srbiji ne bi nikada dobilo dozvolu za saobracaj a do tada je ovako kako je. Stoga su bilo kakvi "predlozi" pa cak i sale koje porede babe i zabe sasvim neumesne.

                Neko je nekada rekao da su neobavesteni srecni. Izgleda da je bio u pravu.

                Comment

                • pooya
                  CBC Član
                  • 01.05.2007
                  • 71
                  • Böblingen, Germany
                  • OPEL Vectra C V6T

                  #23
                  Originally posted by IvanT
                  Ako mora venturi, neka to bude na motoru bez VIS-a.

                  Ne mora, ali ako moze ja bih. Izgleda bez veze, mozda cak i idiotski da neko ko zivi u nemackoj ne moze/nece da se "otvori" par stotina ? vise i ugradi nesto ljudski. Ja sam nazalost vec 4 godine u Nemackoj od cega 3 bez radne dozvole, imam devetomesecnog sina a i trenutno pisem magistarski. Dakle, zivimo da zenine plate, para nemamo nazalost na pretek vec potpuno suprotno.

                  Elem jedna od ponuda iz Poljske je Landrenzo LCS za nekih 550?. Jel bi islo to za moja auto? Inace pomenuti servis je vise puta hvaljen po nemakim LPG forumima.

                  Comment

                  • pooya
                    CBC Član
                    • 01.05.2007
                    • 71
                    • Böblingen, Germany
                    • OPEL Vectra C V6T

                    #24
                    Originally posted by dranix
                    A ko to jos u Nemackoj vozi 200D?

                    Deder kopirdzija objasni jos jedared stanje u Nemackoj po pitanju taksi za automobile (stare) posto te niko ovde izgleda ne cita do kraja.

                    Zao mi je sto to moram da kazem ovako javno ali shvatite da ste vi koji zivite u Srbiji jos na planeti majmuna po mnogim pitanjima vezanim za zakone o ekologiji. Utoliko lakse mozete da planirate buducnost u vezi svega sto je ili ce jako brzo na zapadu jednostavno biti zabranjeno ili jako skupo.

                    Da postoji makar neko pametan pola automobila u Srbiji ne bi nikada dobilo dozvolu za saobracaj a do tada je ovako kako je. Stoga su bilo kakvi "predlozi" pa cak i sale koje porede babe i zabe sasvim neumesne.

                    Neko je nekada rekao da su neobavesteni srecni. Izgleda da je bio u pravu.
                    Ma sta da kazem brate dragi. Primer: kupio sam licno drugu i Nisa Senatora 2.5, 1985. Kad sam ga registrovao da bih mogao da odvezem auto za Srbiju, platio sam oko 850? poreza (na godisnjem nivou). A koliko je porez za jedan prastari diesel-zagadjivac, to mogu samo da sanjam, ispod 1000? nije. Za moju Mareu je 147?.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      U tome i jeste poenta. Ljudi voze na LPG uglavnom iz ekonomskih razloga i samo mozda po neko iz ekoloskih.
                      Ako su takse za zagadjenje astronomske ode ekonomski faktor u vetar.
                      Evo na zadnjem testu na tehnickoj pitam ja onog coveka da mi okrene monitor da zapisem stanje CO i HC.
                      Pita on zasto kad je dozvoljeno za moj (jako stari auto) CO 3,5 a na monitoru stoji 0,003 .
                      Govori se o tome da ce se takse uvesti i u Belgiji slicno kao sto je sada u Nemackoj. Ako budu na osnovu merenja samo neka izvole bar da znam zasto placam taksu na LPG.
                      Nemam nista protiv ali neka se placa onoliko koliko ko treba i stvarno zagadjuje. Ocigledno da ce transport poskupeti.

                      Comment

                      • pooya
                        CBC Član
                        • 01.05.2007
                        • 71
                        • Böblingen, Germany
                        • OPEL Vectra C V6T

                        #26
                        Pa zvanicno se u Nemackoj mnogo polaze na ekologiju, ali:

                        vec sam u nekim svojim ranijim postovima opisao enormne probleme oko legalizacije ugradjenih LPG-uredjaja. Osnovni problem: nedostatak testa na izduvne gasove. Pa jel neko bre luuuuuud ili sta??? Kao sto rekoh, birokratije je ovde na tako viskom nivou, da je to za nekog ko ovde ne zivi jednostavno nezamislivo. strahoviti paradoxi su ovde svakodnevica.

                        Sa druge strane, proizvodjaci automobila sve cesce nuda auta sa fabricki ugradjenim CNG-sistemima? Zasto, kad je ugradnja LPG-a i jeftinija i jednostavnije i oduzima autu manje mesta??? Zasto, kad pimpi za LPG ima skoro 3 puta vise nego za CNG? Pa zato sto neko ili neki imaju debelu korist od prodaje CNG. Ekologija? Ma ko je je...

                        Comment

                        • Srdjan
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 2416
                          • Bajina Basta/Beograd

                          #27
                          Originally posted by kopirdzija
                          Video si vec jedan takav motor sa 147 PS sa 1/2 miliona kilometara??? Pazi, ne govorim o varijanti sa 155 tj. 150PS. Znas za problem sa Pleuellager kod tog motora? Imao si auto sa takvim motorom licno? Koji je po tebi najdugovecniji benzinac ugradjen u Marei?

                          Paza, ja ne pisem nista ofrlje, ne merim odokativnim metodama a kad nesto ne znam trudim se da pitam kompetentne ljude.

                          IvanT je nekad davno u jednom svom postu (obradom njegivih, dorinih i jos po necijih postova bi mogla doooooobra auto-enciklopedija da ispadne) napisao da 2.0 20VT ladno izgura 500.000 km. Mozda, moguce, po meni je to mozda malo preterano. Sasvim sigurno su mnooooooooogo cesci oni koji odapnu na 150.000. Video sam gomilu auta sa tim motorom i njegovim drugim varijantama sa "Motoschaden", a nasuprot tome npr. samo jedan jedini KIA Clarus (OK, to je sa druge strane dosta redak auto). A taj 2.0 20VT je u svakom slucaju dugovecniji od ovog u mom autu. Drugo, (skoro) niko ne kupuje auto sa takvim motorima da bi saltalo u visi stepen na 3000 obrtaja, nego mnogo, mnogokasnije. Ni ja ne divljam ili nisam divljao u kolima, ali od kad imam Mareu rado je "razvucem" do 6500 buduci da je do nekih 4000 mrtva (vidi krivu obrtnog momenta). Pa taj auto tj. motor prosto tera na pritiskanje pedle gasa...
                          Nesto mi nemacki veceras ne ide... Sta se desava sa tim motorom? Kakav "Pleuellager"... O cemu se radi? Jel to samo za ovu varijantu sa 147ks ili vazi i za ovaj od 155ks vis??? Ajde malo objasni...
                          Lancia Kappa 2.0 20v

                          Comment

                          • pooya
                            CBC Član
                            • 01.05.2007
                            • 71
                            • Böblingen, Germany
                            • OPEL Vectra C V6T

                            #28
                            To je ono sto ide izmedju radilice i klipnjace. Problem je samo kod 147 PS motora, kod 155 PS je veoma redak - ja licno ne znam ni jedan sa tim problemom, kod 150 PS motora ne znam jer taj motor je extremno redak, za turbo takodje ne znam.

                            Naravno da je blagovremenom promenom tog lagera (na oko 90.000 - 100.000 km, dakle kad se menjaju zupcasti i pumpa), ugradnjim dodatnog hladnjaka za ulje, pravilnom izborom ulja i nenasilnickim stilom voznje voznje moguce produziti vek tom motoru. Ali sta da rade oni koji to ne znaju i ne zuje danima i nocim po forumima cirajuci tudja iskustva/tragedije? Sve je dakle moguce sanirati/spreciti (ali po kojoj ceni - promena zupcastog i remenica u fijatovom servisu je "svega" 1200?), no generalno 147 PS motor nije zlato. Po meni je on cak losiji i od 1.4, koji je poznat po problemu loseg podmazivanja bregaste. E taj problem se mnogo brze resava od onog kod 147PS motora.

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #29
                              Nisam siguran na koji deo mislis... Od ovih sto su rasklapali motore, jel znate o cemu se radi?
                              Ono sto me interesuje. Na kojoj kilometrazi rade taj servis od 1200eur? Jel obavezno na tom velikom servisu menjati i vodenu pumpu?
                              Jel mozes da proveris da li se takav problem koji ima ova verzija sa 147ks ponavlja i kod ovog od 155ks... Znam da si napisao da ne znas licno, ali da malo prozujis po netu i da saznas sigurne informacije... Bitno mi je...
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • pooya
                                CBC Član
                                • 01.05.2007
                                • 71
                                • Böblingen, Germany
                                • OPEL Vectra C V6T

                                #30
                                Originally posted by Srdjan
                                Nisam siguran na koji deo mislis... Od ovih sto su rasklapali motore, jel znate o cemu se radi?
                                Ono sto me interesuje. Na kojoj kilometrazi rade taj servis od 1200eur? Jel obavezno na tom velikom servisu menjati i vodenu pumpu?
                                Jel mozes da proveris da li se takav problem koji ima ova verzija sa 147ks ponavlja i kod ovog od 155ks... Znam da si napisao da ne znas licno, ali da malo prozujis po netu i da saznas sigurne informacije... Bitno mi je...

                                Mislim da smo odavno duboko u off-u...

                                Pleuellager:


                                Oni koju su sami u stanju da ga promene, menjaju ga kad i zupcasi (na oko 90.000 km) i svi su redom izvestavali o znacajnim istecenjima istog. Oni koji to ne mogu ili voze dok ne crkne (pa posle ili bace auto ili kupe negde polovan motor) ili prodaju auto pre toga. Naravno da ima tih istih motora koji su presli i preko 200.000 km ali sam siguran da su njihovi vlasnici koristili izuzetno kvalitetna ulja i nisu "divljali" skidajuci ogranicavace obrtaja (ukljucuje se ako se na varam na 7200 a kod 155 PS varijante na 6800) i saltajuci na 8000 obrtaja .

                                1200? servis se radi po frabrickim podacima na 120.000 km, po iskustvenim na 90.000 km (ja sam ga uradio na 20.000 km jer je auto 7 godina bio odjavljen i nevozen). Nije obavezno ali i jeste zbog izuzetno komplikovane zamene menjati vodenu pumpu, ili se vadi kompletan motor (preporuka Fiat-a) ili (kao ja i mnogo drugi) se motor "oslobodi", spusti za nekih 10 cm i maximalno pomeri u desnu stranu. Samo na taj nacin su spaneri dostupni. Inace je zamena i najbanalnijih delova nadprosecno komplikovana u zahtevna.

                                Vec sam napiso sledece: "Pazi, ne govorim o varijanti sa 155 tj. 150PS". Dakle kasnije verzije nemaju taj problem. Za turbo ne znam, ali po logici stvari ni on ne bi trebao da pati od tog problema.

                                Generalno, ja ne bih preporucio auta sa ovakvim motorima nikome ko nema dovoljno para za redovno i pravilno odrzavanje u odgovarajucen servisu a nije sam u stanju da odrzavanje obavlja sam ili nema nekog (kao ja) koji mu to sve za "sicu" obavi.

                                Da bi ovo sto sam ovde pisao bilo od svakog citaoca bilo na odgovarajuci nacin vrednovano i uzeto za (ne)ozbiljno moram da kazem da nisam ni automehanicar, ni masinski inzenjer (vec elektro) i da se moja saznanja baziraju iskljucivo na skromnom licnom iskustvu i obilnom pretrazivanju i analiziranju nemackih foruma, npr.:


                                Smatram da ovde ima kompetentnijih osoba da napisu nesto na ovu temu, IvanT svakako, to sam bar zakljucio citajuci njegove mnogobrojne postove.

                                Comment

                                Working...
                                X