Da li se taj lager problem javlja i u 2.4 motorima ? Malo sam se zabrino za svoj motor.
Pravilan izbor LPG-uredjaja za FIAT Mareu 2.0 20V
Collapse
X
-
To ne znam. 2,4 motor pak ima veci hod klipa = veca brzina klipa i vece habanje pri istom broju obrtaja. To sve naravno ne mora da znaci da je taj motor kraceg zivotnog veka od 2.0 motora. FIAT predlaze za taj motor ulje SELENIA Racing 10w-60 a za 20.20V SELENIA 20K 10w-40, sto nije slucajno. Kad smo vec kod te velicanstvene teme (motorno ulje), mogu samo da preporucim MEGOL (Meguin) Super Leichtlauf 5w-40, cista sintetika. U Nemackoj je javna tajna da poznati proizvodjac ulja i aditiva Liqui Molly uopste nema sopstvenu proizvodnju vec prodaje za debele pare pod svojim imenom proizvode firme MEGOL. Ko ima vremena da pribavi dokumentaciju i karakteristike prizvoda jedne i druge komapanije moze da se licno u to uveri (kao ja na primer: Liqui Molly Synthoil High Tech 5W-40 = MEGOL Super Leichtlauf 5w-40 http://www.meguin.de/images/pdf/id_16.pdf). Elem gore navedeno ulje je ocenjeno od (pravih) strucnjaka jako visoko, ispred je samo Mobil 1 5w-50 (Mercedes SLR McLaren-fabricka ugradnja) koji je skoro 3x skuplji. Citao sam jednu strucnu ekspertizu jednog inzinjera koje za gore pomenuti Megol rekao da moze da se koristi uz par izuzetaka u svim modernim vozilima danasnjice. Cena na eBay-u je 25? + potarina za kanticu od 5l. Ja sam sebi kupio 20l...
Comment
-
-
Gde ima Meguin rafineriju?
Vidim da im je sales manager isto nase gore list a i pokrivaju dobar (vazan) deo sveta sa distribucijom. Zesca firma, nema sta.
Ajd saznaj odakle se toci ta roba da bar znamo sta eventualno kupujemo.
Comment
-
-
Cisto onako informativno. Ti leteci lezajevi jel mogu da se zamene a da ne mora ceo motor da se rasklopi? Ili mora sve da se otvara? I kako se uopste proverava da su na jednom motoru otisli leteci lezajevi? Imaju lufta? Poderali se? Ajde neko strucniji...Lancia Kappa 2.0 20v
Comment
-
-
Originally posted by dranixGde ima Meguin rafineriju?
Vidim da im je sales manager isto nase gore list a i pokrivaju dobar (vazan) deo sveta sa distribucijom. Zesca firma, nema sta.
Ajd saznaj odakle se toci ta roba da bar znamo sta eventualno kupujemo.
Comment
-
-
Originally posted by SrdjanCisto onako informativno. Ti leteci lezajevi jel mogu da se zamene a da ne mora ceo motor da se rasklopi? Ili mora sve da se otvara? I kako se uopste proverava da su na jednom motoru otisli leteci lezajevi? Imaju lufta? Poderali se? Ajde neko strucniji...
Comment
-
-
Re: Pravilan izbor LPG-uredjaja za FIAT Mareu 2.0 20V
Posle dužeg tamo-vamo, levo-desno i gore-dole odlučio sam se onomad da u moj Auto (Fiat Mare 2.0 20V) ugradim u Poljskoj LPG-uredjaj Landirenzo LSC 2 (bar je trebao da bude). Sve je islo glatko, čak i tehnički pregled u Nemačkoj - Poljaci su veoma dobro organizovani. Nakon 2 godine sam radio tehnički pregled celog auto. Pri tom pregledu me je osoba zaduzena za kontrolu LPG uredjaja pitala da li je uredjaj "fabrički" ugradjen!?!
Uglavnom, nakon 3 godine i nekih 80.000km ja imam uglavnom samo reči hvale. Potrošnja ja jako zvaisna od težine noge koja pritiska papučicu za gasa i krece se od 9 do 16 litara gasa na 100km. U proseku to je nekih 12-12,5 litara.
Zahvaljujem se jos jednom svima koji su učestvovali u ovoj temi i pomogli mi oko izbora LPG uredjaja. Na zalost, nakon 80.000km ima i nekih problem(čić)a:
1. Nezavisno od temperature uredjaj prebacije rad na LPG čim motor dostigne nekih 2000 obrtaja u minuti. Koliko ja znam Landirenzo LSC bi morao da ima temperaturni senzor koji onemogucava prelazak na plin pre dostizanje oderdjene temperature.
2. Pre izvesnog vremena mi se auto ugasio za vreme voznje. Prebacio sam ga na benzin i tako vozio nekoliko kilometara a zatim ponovo prebacio na plin i sve je ponovo bilo u redu osim sto zelena LED na tasteru izbor režima rada koja pokazuje da je sistem u LPG režiimu ne svetli više permanentno već trepće. Nekoliko puta sam do sada morao da skidam akumulator i nakon toga ni sve bilo OK, no medjutim već nako kratkog vremena LED bi ponovo počeo da trepće.
3. Jedno koleno na isparivaču ne dihtuje kako bi trebalo te dolazi do gubitka rashladne tečnosti, mada je to minimalno tako da godisnje moram da dospem 1-2 litara
4. Filter za gas jos nije promenjen te bih ga morao promeniti
Kako ja nemam uslova da pomenute probleme sam rešim, molio bih za preporuku nekog servis koji bi to mogli i koji jos uvek rade sa vec pomenutim Landirenzo LSC uredjajima.
Možda je ovo pogrešan podforum za pitanja koje sam postavio. Zbog toga ću pitanje u skraćenoj formi postaviti i u podforumu Vakumski - Venturi sistemi.
Comment
-
Comment