Pravilan izbor LPG-uredjaja za FIAT Mareu 2.0 20V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stilo Abarth
    CBC Veteran
    • 24.04.2007
    • 134
    • NS

    #31
    Da li se taj lager problem javlja i u 2.4 motorima ? Malo sam se zabrino za svoj motor.

    Comment

    • pooya
      CBC Član
      • 01.05.2007
      • 71
      • Böblingen, Germany
      • OPEL Vectra C V6T

      #32
      To ne znam. 2,4 motor pak ima veci hod klipa = veca brzina klipa i vece habanje pri istom broju obrtaja. To sve naravno ne mora da znaci da je taj motor kraceg zivotnog veka od 2.0 motora. FIAT predlaze za taj motor ulje SELENIA Racing 10w-60 a za 20.20V SELENIA 20K 10w-40, sto nije slucajno. Kad smo vec kod te velicanstvene teme (motorno ulje), mogu samo da preporucim MEGOL (Meguin) Super Leichtlauf 5w-40, cista sintetika. U Nemackoj je javna tajna da poznati proizvodjac ulja i aditiva Liqui Molly uopste nema sopstvenu proizvodnju vec prodaje za debele pare pod svojim imenom proizvode firme MEGOL. Ko ima vremena da pribavi dokumentaciju i karakteristike prizvoda jedne i druge komapanije moze da se licno u to uveri (kao ja na primer: Liqui Molly Synthoil High Tech 5W-40 = MEGOL Super Leichtlauf 5w-40 http://www.meguin.de/images/pdf/id_16.pdf). Elem gore navedeno ulje je ocenjeno od (pravih) strucnjaka jako visoko, ispred je samo Mobil 1 5w-50 (Mercedes SLR McLaren-fabricka ugradnja) koji je skoro 3x skuplji. Citao sam jednu strucnu ekspertizu jednog inzinjera koje za gore pomenuti Megol rekao da moze da se koristi uz par izuzetaka u svim modernim vozilima danasnjice. Cena na eBay-u je 25? + potarina za kanticu od 5l. Ja sam sebi kupio 20l...

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Gde ima Meguin rafineriju?

        Vidim da im je sales manager isto nase gore list a i pokrivaju dobar (vazan) deo sveta sa distribucijom. Zesca firma, nema sta.

        Ajd saznaj odakle se toci ta roba da bar znamo sta eventualno kupujemo.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          lete?i ležajevi, pominju se kao uzrok reparaturi motora svakih 100,000km (neka polugeneralna, šta li).
          samo prevodim, bez komentara sam.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #35
            Cisto onako informativno. Ti leteci lezajevi jel mogu da se zamene a da ne mora ceo motor da se rasklopi? Ili mora sve da se otvara? I kako se uopste proverava da su na jednom motoru otisli leteci lezajevi? Imaju lufta? Poderali se? Ajde neko strucniji...
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • pooya
              CBC Član
              • 01.05.2007
              • 71
              • Böblingen, Germany
              • OPEL Vectra C V6T

              #36
              Originally posted by dranix
              Gde ima Meguin rafineriju?

              Vidim da im je sales manager isto nase gore list a i pokrivaju dobar (vazan) deo sveta sa distribucijom. Zesca firma, nema sta.

              Ajd saznaj odakle se toci ta roba da bar znamo sta eventualno kupujemo.
              Ulje je super a jeftino, a gde se toci meni nije uopste vazno...

              Comment

              • pooya
                CBC Član
                • 01.05.2007
                • 71
                • Böblingen, Germany
                • OPEL Vectra C V6T

                #37
                Originally posted by Srdjan
                Cisto onako informativno. Ti leteci lezajevi jel mogu da se zamene a da ne mora ceo motor da se rasklopi? Ili mora sve da se otvara? I kako se uopste proverava da su na jednom motoru otisli leteci lezajevi? Imaju lufta? Poderali se? Ajde neko strucniji...
                Kupis na eBay workbook za Mareu (ili neki drugi auto) za jedno 6-7?, to ti je najbolje.

                Comment

                • pooya
                  CBC Član
                  • 01.05.2007
                  • 71
                  • Böblingen, Germany
                  • OPEL Vectra C V6T

                  #38
                  Re: Pravilan izbor LPG-uredjaja za FIAT Mareu 2.0 20V

                  Posle dužeg tamo-vamo, levo-desno i gore-dole odlučio sam se onomad da u moj Auto (Fiat Mare 2.0 20V) ugradim u Poljskoj LPG-uredjaj Landirenzo LSC 2 (bar je trebao da bude). Sve je islo glatko, čak i tehnički pregled u Nemačkoj - Poljaci su veoma dobro organizovani. Nakon 2 godine sam radio tehnički pregled celog auto. Pri tom pregledu me je osoba zaduzena za kontrolu LPG uredjaja pitala da li je uredjaj "fabrički" ugradjen!?!

                  Uglavnom, nakon 3 godine i nekih 80.000km ja imam uglavnom samo reči hvale. Potrošnja ja jako zvaisna od težine noge koja pritiska papučicu za gasa i krece se od 9 do 16 litara gasa na 100km. U proseku to je nekih 12-12,5 litara.

                  Zahvaljujem se jos jednom svima koji su učestvovali u ovoj temi i pomogli mi oko izbora LPG uredjaja. Na zalost, nakon 80.000km ima i nekih problem(čić)a:

                  1. Nezavisno od temperature uredjaj prebacije rad na LPG čim motor dostigne nekih 2000 obrtaja u minuti. Koliko ja znam Landirenzo LSC bi morao da ima temperaturni senzor koji onemogucava prelazak na plin pre dostizanje oderdjene temperature.

                  2. Pre izvesnog vremena mi se auto ugasio za vreme voznje. Prebacio sam ga na benzin i tako vozio nekoliko kilometara a zatim ponovo prebacio na plin i sve je ponovo bilo u redu osim sto zelena LED na tasteru izbor režima rada koja pokazuje da je sistem u LPG režiimu ne svetli više permanentno već trepće. Nekoliko puta sam do sada morao da skidam akumulator i nakon toga ni sve bilo OK, no medjutim već nako kratkog vremena LED bi ponovo počeo da trepće.

                  3. Jedno koleno na isparivaču ne dihtuje kako bi trebalo te dolazi do gubitka rashladne tečnosti, mada je to minimalno tako da godisnje moram da dospem 1-2 litara

                  4. Filter za gas jos nije promenjen te bih ga morao promeniti

                  Kako ja nemam uslova da pomenute probleme sam rešim, molio bih za preporuku nekog servis koji bi to mogli i koji jos uvek rade sa vec pomenutim Landirenzo LSC uredjajima.

                  Možda je ovo pogrešan podforum za pitanja koje sam postavio. Zbog toga ću pitanje u skraćenoj formi postaviti i u podforumu Vakumski - Venturi sistemi.

                  Comment

                  Working...
                  X