Pitanje za Doru i IvanaT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VW_POLO_1.4
    CBC Veteran
    • 07.11.2005
    • 103
    • Nis

    Pitanje za Doru i IvanaT

    Interesuje me ugradnja u Mk2 i u Mk3

    Cuo sam na forumu da je teze ugraditi da se ugradjuje neki poseban deo za hladjenje ventila.

    Interesuje me koji je motor pogodni za ugradju 1.8, 2.0 , ili neki treci.

    Interesuje me koliko bi me kostala ugradnja da radi kao "Svajcarski sat"
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Svi motori Z-tec novije generacije zahtevaju ugradnju sekvencijalnih sistema sa Flash lube dodatkom (napisao sam kitom ) , za hladjenje sica ventila, koji je osetljiv na nesto visu temperaturu prilikom sagorevanja gasa.

    Tip motora dakle, ne menja situaciju prilikom ugradnje, tako da je na tebi da potrazis sto bolji primerak auta.

    Cena je od 750E pa navise...
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • VW_POLO_1.4
      CBC Veteran
      • 07.11.2005
      • 103
      • Nis

      #3
      ok, jasno mi je sada

      a sada mi kazi koji sekvencijalni da ugradim lovato, brc, ili neki treci
      koji se najbolje pokazo na ovom automobilu

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Postavio si pitanje na koje sumnjam da ces dobiti odgovor.

        Nijedan od 2. navedenih nezeli da fura svoje vec se drze po strani po ovakvim pitanjima.


        2IvanT
        (napisao sam kitom )
        A sta mislis da pocnes da koristis prste?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Originally posted by VW_POLO_1.4
          ok, jasno mi je sada

          a sada mi kazi koji sekvencijalni da ugradim lovato, brc, ili neki treci
          koji se najbolje pokazo na ovom automobilu

          Bitnije je da nadjes pravog majstora u Nisu i okolini (Galileo ti je blizu), i vidis sa njim sta ima u ponudi od sekvencijalnih sistema. Izaberes od tih, najpoznatiji, a po mogucstvu da ne bude nijedan od gore dve pomenute firme.


          @BOOST

          Za sada je u trening ukljucena samo tipka SPACE, ali napredujemo ka prostim recenicama.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • prolupator
            CBC Senator XXL
            • 02.09.2005
            • 3968
            • Zemun

            #6
            A zasto da ne bude nijedan od pomenute dve firme? Zbog izbora automobila/motora, neceg drugog?
            OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

            prolupator.mojblog.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #7
              Zbog iskustva.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • mixer
                CBC Senator
                • 13.04.2005
                • 202
                • Skopje

                #8
                Aj da ne otvaram novu temu!Ugradio sam plinski ured pre 3 god.Landirenzzo.Auto Kia sephia.Motor mazdin1.6.Do sada nikakvih problema,a ni sada nishto posebno.Samo radoznalost dali je sve uradjeno kako trba.Neshto u zadnje vreme mi slabo (vukao)auto.Znachi vozim sasvim normalno.Prva 3000-3200-3500 obr.,druga-auto se gushi pa tek onda polako krene isto i sa trekom itd.Bio u servis gde je ured ugradjen,momak prikljuchio na komp.i neshto tamo petljao,ja bio na probnu voznju,bilo malo bolje,pa opet josh malo preshtelovano i auto pocheo da vuche kako treba.Ali ???Uvek ima ALI!!Ler gas mi postao nestabilan.Majstor mi reche da je to normalno i da na lap topu pokazuje bash kako teba znachi ide u zeleno,zuto pa crveno polje i da je to sve u vezi sa shtednjom(zato se plin i montira)ali ja i dalje bash neodushevljen.Pozdravimo se sa serviserom i ja odem kuchi pa vozam auto takav 2-3 dana.Ali neshto mi neda mira pa uzmem shtravciger i zategnem onaj shrav na usisnu greanu,i ler se smiri.Pitanje je ali sam mu sad poremetio neshto.Na pr.potroshnju.
                Jahači magle

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  #9
                  mixer,ima li ovaj tvoj post ikakve veze sa ford-mondeom,z-tec motorima,i pitanjem koje je covek postavio?
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • VW_POLO_1.4
                    CBC Veteran
                    • 07.11.2005
                    • 103
                    • Nis

                    #10
                    Nije ova tema direktno vezana samo za Ford Mondeo, Ivan mi je koliko toliko rekao sta sam trazio.
                    Sto se mene tice u ovoj temi moze se pitati za bilo koji auto i bilo koji sistem
                    U suprotnom "ugasice" se tema

                    Comment

                    • jaksa
                      CBC Senator XXL
                      • 23.10.2004
                      • 701
                      • Novi Beograd, SC

                      #11
                      Jedno pitanje i sa moje strane:

                      i ovi novi fordovi motori su z-tec?
                      Flash lube kit je 100% pouzdan? (nemojte me osudjivati zbog ovog pitanja, jednostavno nisam mogao da verujem da cu se ikad raspitivati o plinmasterisanju )

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        4 cilindri?ni motori su Zetec (Duratec) a 5 cilnidri?ni turbo je Volvo porekla, a koliko ?ujem i njemu je potrebno/ poželjno isto dodati
                        pošto su stavljeni meki ventili i meka sedišta ventila od 2003.?e
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Originally posted by jaksa
                          Jedno pitanje i sa moje strane:

                          i ovi novi fordovi motori su z-tec?
                          Flash lube kit je 100% pouzdan? (nemojte me osudjivati zbog ovog pitanja, jednostavno nisam mogao da verujem da cu se ikad raspitivati o plinmasterisanju )
                          Najvise do sada predjeno, sa ugrodnjaom u Z-tecu, sa Flash lube kitom, je oko 150.000km.
                          U Italiji ima slucajeva sa vise od 300.000 km i sve funkcionise jos uvek. Nakon toga, ako se i desi da izgore ventili, vreme ime je.Znaci moze se reci da je 100% pouzdan.

                          Z-tec motor sa slike je iz prve generacije Z-teca i nije mu potreban Flash lube kit.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • VW_POLO_1.4
                            CBC Veteran
                            • 07.11.2005
                            • 103
                            • Nis

                            #14
                            Da ne zapocinjem novu temu, a potrebna mi je misljenje dore i ivana.
                            Primetio sam da mi u poslednje vreme auto trokira na plin kada je u leru.
                            Jedan majstor mi je rekao da auto kao da radi na tri cilidra kada je na leru, prilikom dodavanja gasa radi kako treba.
                            Na benzin je sve kako treba. Radio sam dijagnostiku (na benzin) i pokazalo mi je da mi jedna dizna pusta vise nego ostale, to cu da sredim (pranjem ili zameno).
                            E sada on mi kaze da postoje i druge dizne koje auto koristi kada radi na plin. Da li je upravu? Ako jeste, interesuje me, posto imam Koltec-ov uredja, da li su to dizne predvidjene samo za Koltec ili mogu da uzmem neke druge? Koliko kostaju dizne za plin ? Izgleda da treba da promenim i neku od tih dizni.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ako jedna benzinska dizna pušta više od ostalih mogu?e je da propušta i kad radi na plinu pomalo benzina. To može da smeta na leru a kad se doda gas onda se višak "proguta". Isto tako ?esto bude da je membrana na regulatoru pritiska ošte?ena pa curka pomalo benzin u usisnu granu i remeti ler.

                              Sa druge strane mogu?e stvarno da su dizne za plin dotrajale pa one prave problem. Koltek nema klasi?ne dizne kao drugi uredjaji nego jedan "razdelnik-regulator" i mislim da on košta oko 150 evra.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X