Pitanje za Doru i IvanaT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VW_POLO_1.4
    CBC Veteran
    • 07.11.2005
    • 103
    • Nis

    #16
    Ako je taj "razdelnik-regulator" u pitanju gde ima da se kupi ?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Nazovi 065 850 0 850 pa pitaj, možda ima ?ovek. Ima servis u Budimpešti i negde u Bugarskoj...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • p0peye
        CBC Član
        • 27.10.2006
        • 73
        • BG, SER
        • Lada 110

        #18
        Re:

        Originally posted by *IvanT*
        Originally posted by jaksa
        Jedno pitanje i sa moje strane:

        i ovi novi fordovi motori su z-tec?
        Flash lube kit je 100% pouzdan? (nemojte me osudjivati zbog ovog pitanja, jednostavno nisam mogao da verujem da cu se ikad raspitivati o plinmasterisanju )
        Najvise do sada predjeno, sa ugrodnjaom u Z-tecu, sa Flash lube kitom, je oko 150.000km.
        U Italiji ima slucajeva sa vise od 300.000 km i sve funkcionise jos uvek. Nakon toga, ako se i desi da izgore ventili, vreme ime je.Znaci moze se reci da je 100% pouzdan.
        Z-tec motor sa slike je iz prve generacije Z-teca i nije mu potreban Flash lube kit.
        Zdravo,

        kakva su sada (3-4 god kasnije) iskustva sa fordovim motorima i ugradnjom plina (interesuje me za 1.4 80ks nov auto - model 2010)?

        Hvala unapred,
        pozz
        ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

        Comment

        • strela75
          CBC Član
          • 02.07.2008
          • 64
          • Krnjaca

          #19
          Re: Pitanje za Doru i IvanaT

          Ja se bas raspitivao za BRC sekvencijalni u Ford Focus 1.6 i kaze covek 250.000km su prelazili kod nas bez problema. Caka je samo da se motor ne uteruje u obrtaje, jer tada slabo Flashlube odradjuje posao (morao bi da se ugradi onaj elektronski).

          Pozdrav.
          Kad svi misle isto - znači, niko ne misli mnogo.

          Comment


          • #20
            Pozrdav svim forumašima.
            Ja sam upravo ugradio u moju Fiestu 1.25 Zetek Se auto gas uređaj marke Landi. Kapaljku nisam ugrađivao, zato što sam na nekoliko mesta dobo preporuku da to ne radim ako ne forsiram motor preko 4000 obrtaja. Dobio sam garanciju 2 godine ili 100000 km.
            Gazda servisa gde mi je ugrađivan gasni uređaj ima Fokusa 1.6 Zetek SE iz 2003 godine i u njemu je ugradio gas pre nešto više od 3 godine. Pre 1,5 godine je izbacio kapaljku i do sada mu auto radi bez problema.
            Da li ti Fordovi sa Zetek Se motorima o kojima pišete su prešli pomenutih 300000 km. na gas ili na metan (znam da ima dosta Fokusa koji su uvezeni iz Italije sa pogonom na metan i sa sličnom kilometražom)?

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Svi motori sa ugradjenim plinom imaju moguci problem sa prevremenim izgaranjem ventila.Kod navedenog 1.6 je najveci problem sto mu ventili nisu sa hidro regulacijom,moze se reci da je regulacija mehanicka,tj.kako je fabricki podesen tako ostaje,tj.kako se trosi sediste ventila ili sam sic ventila,tako se i smanjuje zazor,a samim tim i projektovano vreme za hladjenje siceva.Kod motora sa hidro regulacijom zazora, je vreme trajanja zaptivanja ventila produzeno...koliko,niko ne zna...
              Tako da....posle 100000 km,si vec potrosio tog ulja iz kapalice za 500e....a toliko te kosta remont glave sa sve velikim servisom.....ako pitas kako se onda steluju ventili kad vozis na benzin...opet skidanje glave i slican trosak
              A za tvoj motor nisam siguran da li je tako reseno podesacvanje ventila...Zetek inace sjajan motor
              Last edited by TECA; 12.07.2011, 21:56.

              Comment

              Working...
              X