Z-tec + custom usis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    Z-tec + custom usis

    Ja sam u posedu jednog Zetec-a koji se trenutno nalazi na podu garaze .
    Z-tec foto
    Doduse u ovom slucaju je to jedan polu-zetec , posto nema nista od agregata i periferija na sebi . Interesuje me sta je sve potrebno za ugradnju sekvencijalnog sisitema , mislim na senzore i ostalo , da li se on u radu oslanja na ecu od motora ili ima svoj ? Sta mi sve treba od delova da bi motor radio samo na plin , i da li je to uopste moguce . Koliko je tesko tunirati sekventni sistem ?

    Hvala



    Zbog preglednosti foruma, kaciti ili manje fotografije ili linkove. Hvala
    IvanT



    topic split: killaz
    ...zivi , Franjo je ziv !!!
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #2
    Mozda je ovo off topic , ali niko mi nije odgovorio da li moze sekventni sistem da radi bez fabrickog EEC -a , tj da li on ima svoju mapu za ubrizgavanje ?
    A ovaj zetek je 1.8 , 1994 godiste i prva je verzija toga motora , sa hidraulicnim podizacima .
    Hvala unapred
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #3
      Prevideo sam pitanje...

      Ni jedan sekvencijalni sistem nije samostalan, vec zavisi od podataka koje "cita" od benzinskog ECU-a. Znaci, nemoze.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #4
        Znaci propade mi plan . A sta bi bilo sa mogucnoscu da motor ima custom usus sa leptirom na za svaki cilinda i vakumskim uredjajem za plin ? Teoretski to bi podiglo snagu , a pitanje je da li bi bilo nekih tehnickih problema ? Mislim na realizaciju kao i na rad motora .
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          Teoretski to bi podiglo snagu
          ?? možeš li da pojasniš.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Verovatno misli na to da bi leptiri na svakom cilindru podigli snagu. Zato bi imao problema da to radi na gas a ako bi stavio moksere onda gubi efekat zašto je stavio leptire.
            Teško je napraviti taj mobile... perepetum...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              tako nešto i meni pada na pamet, ali prvo pove?anje disanja a onda gušenje disanja...ne vidim svrhu.
              mixer( tj restrikcija u****) i podizanje efekta motora nikako ne idu zajedno. možda se napravi neki izuzetak od pravila, ako se ubode. mada perpetum ne postoji kao što kažeš
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #8
                Misli sam da napravim throttle body koriscenjem cetiri keceva leptira za gas i mesace plina za isti . Nikakav perpetumobile nema veze sa ovim , interesuje me kako bi to radilo i gde su potencijalni problemi .
                Pozdrav
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Ako se koriste IPM karburatori (kecevi) i to 4 komada, nikaka ne treba ici na varijantu mesaca, vec na busenje karburatora, jer se na taj nacin skoro ne smanjuje protok vazduha. Jedino tako imas pravi efekat i to ce raditi odlicno.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Ja sad nisam razumeo, da li se koriste karburatori ili samo laptiri od karburatora?
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Van
                      CBC Senator XXL
                      • 16.02.2007
                      • 1425
                      • Nbgd

                      #11
                      Ja mislim samo na leptire gasa, ispred kojih bi bila truba . E sad jel se stavlja mesac izmedju trube i leptira ili se probusi trubu i tu uvede dizna , kao kada se busi karburator . Naravno ima cetiri mesta gde ulazi plin ,za svaki cilindar po jedno , da ne bude zabune.
                      ...zivi , Franjo je ziv !!!

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Gde uvedes diznu?
                        Jel citas ti sta je napisao Ivan?
                        U****vanje gasa radi na venturi efektu koga kod samo leptira gasa NEMA ali ima kod normalnog karburatora.
                        Ako bilo gde stavis mesac imas restrikciju. Zato i postoje karburatori za gas i razni dodaci na tu temu samo sto se to redje praktikuje kod automobila.

                        Comment

                        • Van
                          CBC Senator XXL
                          • 16.02.2007
                          • 1425
                          • Nbgd

                          #13
                          Koliko se ja razumem u fiziku , kada se gasovi krecu preko preko neke povrsine na njoj izazivaju ****juci efekat , pistolj za farbanje sa donjim loncem je primer . Vidjao sam dve cevke koje su spojene sa dovodom plina , savijene i ubacene sa gornje strane u karburator i to radi . U trubama se gas ubrzava zbog smanjenja precnika i tu negde je povoljno mesto za uvodjenje plina . Koliko moze da ima kecev motor na plin sa mesacem , 40 Ks ( restrikcija protoka ) ? 30 ks ? 4 * 30 ks ( govorim samo o potencijalu u airflow-u ) = 120 ks i ja sam zadovoljan . Motor je imao 105 ili 115 na benzin, slican cifra i na plin i .
                          Jel mozemo sad da se vratimo na problem bi ti bio .... zato sto je .... . Treba da vidis .... jer moze da se iskomplikuje .... itd .

                          Pozdrav
                          ...zivi , Franjo je ziv !!!

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            @Van
                            Pitaš mnoga stru?na pitanja a ne daješ prave informacije.
                            Napiši šta ho?eš stvarno.
                            Napravi?u na motoru to i to, ima?u kutiju za vazduh-ne?u, bi?e karburatori il ine?e. Ako su samo leptiri podrazumeva se ubrizgavanje itd...
                            Možda dobiješ odgovor šta i kako.
                            Što se fizike ti?e možda si ti u pravu ali to ne?e raditi na taj na?in.
                            Ako želiš više i preciznije odgovore moraš dati više i preciznije u pitanju.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • dranix
                              CBC Senator XXL
                              • 04.10.2004
                              • 3079
                              • Antwerpen/Belgium
                              • Saab 9-3

                              #15
                              Probaj kad tako dobro znas fiziku pa nam javi.

                              Comment

                              Working...
                              X