Tomaseto gas-uredjaji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Dosta elektronike BRC koristi od AEB-a, kao i većina italijanskih proizvođača. Niko ne proizvodi sve svoje, već je sve namenski pravljeno po željama firme, čiji će brandname koristiti uređaj.

    Najgore je pitanje "...a ko im pravi ECU?..."

    Ko pravi ECU za AUDI, BMW ili nekog trećeg proizvođača? Da li u tom slučaju kupujemo BMW ili možda Bosch?
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • RANK
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 1635
      • Beograd
      • FIAT MAREA WEEKEND 1

      #17
      upravo sam na to i mislio, namenski radjeni delovi koji se ne koriste kod drugih proizvodjaca plinskih sistema. kao kocione plocice koje imaju npr oznaku GM, a rdi ih, recimo lucas ili ferodo za taj isti GM, po specifikacijama GM-a i ne koriste se u vozilima drugih proizvodjaca.
      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

      Comment

      • Inovator
        CBC Član
        • 27.08.2006
        • 64
        • Bjelovar

        #18
        RAIL asortiman možete vidjeti ovdje:


        samo, ne vidim tamo ECU, a vidjeh kod čovjeka na Polu 1.6 8V, AEE, RAIL filter, injektore i ECU...

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Ja stvarno ne znam zašto se to stalno poteže i zašto stalno neko izmišlja rupu na saksiji. Ako se pogledaju televizori u prodavnicama, niža cenovna klasa je svaki skoro identičan samo ima drugo ime ili nalepnicu. Zašto, zato što ga neko pravi u velikoj seriji, bar veći deo a neko nadje računa da sklapa ili prodaje finalni proizvod uz manju proviziju. To je manje više trend sa svom tehnikom danas pa i automobilima. Kupuju se gotovi motori koji se stavljaju u svoje platforme i nazivaju se svojim automobilima. U tom procesu učestvuje hiljade firmi za koje niko nije čuo.

          Ista situacija je i sa plinskom opremom samo neko insistira na svojim nalepnicama kod tih proizvodjača opreme a neko ostavlja "brend" na delu u kitu koji se dobije za ugradnju.

          Ono što jeste važno i što jeste srce sistema je softver i od njega najviše zavisi kako će to sve da radi. Hardver mora biti pouzdan da radi i majstor mora biti pouzdan da to lepo upakuje u motor i našteluje. Kako se to sve zove je interpretacija onoga koga pitaju i šta je njemu bitno.

          Ove dizne sa linka ima pod bar 10 naziva koje sam video do sada a potpuno su identične.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Inovator
            CBC Član
            • 27.08.2006
            • 64
            • Bjelovar

            #20
            it's all about majstor

            Comment

            • calypso
              CBC Član
              • 15.05.2008
              • 11
              • Zagreb

              #21
              Originally posted by Dora
              Kupuju se gotovi motori koji se stavljaju u svoje platforme i nazivaju se svojim automobilima. U tom procesu učestvuje hiljade firmi za koje niko nije čuo.

              Ista situacija je i sa plinskom opremom samo neko insistira na svojim nalepnicama kod tih proizvodjača opreme a neko ostavlja "brend" na delu u kitu koji se dobije za ugradnju.

              Ono što jeste važno i što jeste srce sistema je softver i od njega najviše zavisi kako će to sve da radi. Hardver mora biti pouzdan da radi i majstor mora biti pouzdan da to lepo upakuje u motor i našteluje. Kako se to sve zove je interpretacija onoga koga pitaju i šta je njemu bitno.
              Samo da se nadovezem, nadam se da nisam offtopic.

              Cimos Buzet proizvodi recimo preko 70% kucista za turbopunjace za cijelu autoindustriju. U Lipiku postoji tvornica stakla koja proizvodi vjetrobranska stakla za Ferrari i pitajboga koje sve proizvodjace. AD Plastik proizvodi brdo plasticnog asortimana za jako puno proizvodjaca automobila.

              Pa samo da pogledas Citroena, pola opreme je Valeo, Thomson i jos kojekakvi i naravno, Peugeot...
              2006-2009 Citroen Xsara 1.4i, 1998, BRC plin
              2009- Citroen XM 2.0i 16v, 1995

              Comment

              • driverGT
                CBC Veteran
                • 29.09.2004
                • 154
                • Zemun

                #22
                Pa sta se opterecujete tim glupostima....Kakve to ima veze sa bilo cime...
                Odes kod majstora koji je strucan(znamo recimo dvojicu:Ivan i Dora) i pitas : "Majstore 'oce li to da radi" on kaze "hoce"...E onda ti kazes "ugradjuj,i reci mi kada da dodjem po kola"
                Kraj...

                Comment

                • chiki
                  CBC Veteran
                  • 19.04.2006
                  • 158
                  • Beograd

                  #23
                  Ja cu da dam odgovor na pitanje sa pocetka posta iako je postavljeno jos prosle godine. Imam Fiat Stilo 1.6. Ugradnja plina je obavljena u februaru i u pitanju je tomasseto sistem. Od tad sam presao preko 16000 km na TNG. Sve radi savrseno.
                  Postojao je jedan problem ali se ticao ECU samog automobila. Otklonjen je na redovnom servisu za gas na 10000km besplatno.
                  AR 159 1.8 TBI
                  C3 1.4i GNV

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Evo posle malo jace od godinu dana, i predjenih oko 75.000km i dalje radi kako treba. Samo redovna zamena filtera i to je to. Doduse jedanput sam skidao isparivac jer nije davao dobar pritisak, problem je bio u zapusenosti istog. Ociscen je i sada radi sve kako treba.
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • bokija
                      CBC Senator XXL
                      • 25.01.2008
                      • 640
                      • Beograd

                      #25
                      Meni danas Ivan okacio Tomaseto,pa cemo da vidimo.Ako je stil ugradnje,sve je super,a kvalitet samog uredjaja tek ce se pokazati.Pretpostavljam da je verzija do 70KW jer bas toliko imam,znaci morace da se potrudi full.
                      I'm not beautiful,but I'm stupid

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #26
                        Uhhhh... pa što nisi rekao da je 70kW. JBG-a ništa od vožnje na plin.



















                        Vozi i uživaj...
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • bokija
                          CBC Senator XXL
                          • 25.01.2008
                          • 640
                          • Beograd

                          #27
                          Ljudi,ovaj mi uzo pare pa me sad zeza jos. A ja ne smem da varnicim,mozda negde curi plin
                          I'm not beautiful,but I'm stupid

                          Comment

                          • Dren
                            CBC Senator XXL
                            • 24.08.2005
                            • 1068
                            • Sarajevo

                            #28
                            Ne brini, čuće se ako curi...

                            Comment

                            • bokija
                              CBC Senator XXL
                              • 25.01.2008
                              • 640
                              • Beograd

                              #29
                              Ma trenutno ko da curi,stiso sam gas za sve pare pa ga samo derem naokolo Krivo mi sto nisam pazio na casu kad mi Ivan pricao o ocitavanju kolicine plina u toroidu.Te nesto,brzo pada,te nesto onda odavde sporo pada,drzi przi,tako da sad nemam blagu pretstavu koliko imam plina u tanku.Procitao sam u drugoj temi da ne valja ostati skroz bez plina,mada ne znam zasto,ako je zbog prljavstine,pa kod mene je novo.Voleo bi da mogu da krenem da ga punim od nule,da bi skapirao kako se ponasaju one lampice za nivo.Inace ide seqvent za sve pare i za sad nisam nista ustedeo,posto sam sebi skinuo blokadu sa noge pa me samo pod sprecava da vozim brze
                              I'm not beautiful,but I'm stupid

                              Comment

                              • Dren
                                CBC Senator XXL
                                • 24.08.2005
                                • 1068
                                • Sarajevo

                                #30
                                Potrosnju ce ti trebati malo vremena da skontas, dok te mine zelja za stiskanjem, i dok se ne naviknes... Nakon par rezervoara ces pomalo i lampice bolje razumjeti, tj. navici se kako ti je sta normalno...

                                A bez plina ne mozes ostati totalno, kad ti kolicina plina spadne toliko da ne daje dovoljan pritisak za normalan rad, on to shvati kao "prazan" pa prebaci na benzin, iako nije bas-bas prazan...

                                Comment

                                Working...
                                X