Turbo motori i gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Cekaj, pricas li o onjektorima za tecni gas, kao sto sam pitao?
    Dakle ubrizgavaju u vazdusnu masu ispred pocetka kanala u glavi?
    Korektno?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #32
      Da, brizgachi su u grani. Jedva nadjoh slikicu sa vialle uredjajem.


      Evo i link...
      Die sequentielle Gaseinspritzung (LPI - Liquid Propan Injectionin) flüssiger Form stellt wohl die neueste Generation der Autogassysteme dar.


      Tu ima malo vishe
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Hm.. i sta je specijalno sa onjektorima ove vrste?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34
          To sto su pod losim uglom.........dobro nisu za turbo
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Meni je u celoj prici najgluplja cinjenica da su napredniji gasni sistemi ustvari paralelni vec postojecim benzinskim. Posto su originalni sistemi veoma savrseni i bolji nego bilo koji gasni sam po sebi zasto ne iskoristiti ono sto vec postoji nego ici od nule. Kako je Volvo napravio svoj Bi- fuel? Garantovano se da nesto uraditi i to ne samo da valja nego da bas bude dobro.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              bas tako dranix, udvostrucuje se ista elektronika, ****l brizgaljke, a u sustini je jedina razlika u tecnosti i rezervoaru.
              dok se neko ne seti gde leze potencijali ustede pri ugradnji
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #37
                Originally posted by Power
                video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi. da il tgo moze i gde treba da se stavi venturi ploca, tj sta je pravilnije. doro?
                I meni je logicnije da se stave dva mesaca jedan pre turba i jedan sto blize leptiru za gas.

                Pa dok turbina nema pritisak vuce sa onog mesaca blize leptiru a kad turbina pocne da vuce onda vuce gas sa mesaca ispred nje.

                U suprotnom turbina smeta plinu pa mora da se stavi difuzor sa malom rupom koji bi anulirao pritisak turbine.

                Sad postoji problem jer DORA kaze da mesac nesme da bude predaleko od leptira za gas.

                Dali je neko video ovako ugradjen plin? Cuo sam da moze ali nisam video.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Hm.. zanimljivo.. u mom sveti temperatura na kompresoru i samog vazduha na izlazu zna da ide na do 200C stepeni. Kako se to slaze sa gasom, nisam siguran. Mozda neko zna
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #39
                    Originally posted by b_samardzic
                    Originally posted by Power
                    video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi. da il tgo moze i gde treba da se stavi venturi ploca, tj sta je pravilnije. doro?
                    I meni je logicnije da se stave dva mesaca jedan pre turba i jedan sto blize leptiru za gas.

                    Pa dok turbina nema pritisak vuce sa onog mesaca blize leptiru a kad turbina pocne da vuce onda vuce gas sa mesaca ispred nje.

                    U suprotnom turbina smeta plinu pa mora da se stavi difuzor sa malom rupom koji bi anulirao pritisak turbine.

                    Sad postoji problem jer DORA kaze da mesac nesme da bude predaleko od leptira za gas.

                    Dali je neko video ovako ugradjen plin? Cuo sam da moze ali nisam video.
                    Gde bre ljudi meshach pre turba?

                    Da li znate gde se nalazi turbina i kako izgleda?


                    Meshach se kod TURBO motora montira na samom pochetku usisne grane, ispred leptira gasa. Drugachije moze da se namontira ali ne moze da radi. Ne izmishljajte toplu vodu, kad je to neko pre nas odavno smislio.


                    video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi.
                    Daj sliku toga shto si vide i snimak da vidimo kako radi.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • Danijel 9k
                      Banovan
                      • 03.06.2005
                      • 132
                      • N_44.84080 E_20.39600

                      #40
                      Pitanje - ugradnja ne sekvencijalnog sistema

                      Iz gore navedenih odgovora izgleda mi da je moguce ugraditi korektno plin u turbo motor - moje nedoumice su sledece:
                      -koliko je to isplativije u % u odnosu na sekvencijalni sistem?
                      -koliki je gubitak u snazi u odnosu na sekvencijalni sitem?
                      - i naravno da li je moguce to izvesti u :
                      SAAB 2.3 1991 (200HP) CD turbo automatic

                      Moram da napomenem da pored ovog modela imam i SAAB 2.0i 1990 (man menjac). koji radi savrseno sa KARGAS uredjajem - u sred zime, sve kratke relacije itd maksimalna potrosnja je 12,5L plina (ne vozim nezno) - ali trebalo im je (da ne navodim kome - ovo nije reklama) 2 dana da to izvedu kako treba - nastelovano racunarom po vrednostima iz knjige - nije zahtevalo nikakva dodatna stelovanja - vec 1 god.

                      Za 2.3 Turbo u BRC servisu su rekli da nisu sigurni dok ne vide da li ide sekvencijalni ili "just hevy"(tako nekako) sistem. Sta tu lovato mose da uradi - cena je jako bitan faktor

                      Hvala unapred na odgovorima i pozdrav

                      Comment

                      • dechkotzar
                        CBC Član
                        • 01.08.2005
                        • 81
                        • Bg

                        #41
                        ???

                        Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
                        Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
                        Ugradjen mi je neki Voltron sistem!
                        J***m ti turbinu!

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #42
                          Mikser treba da bude sto blize usisnoj grani (znaci psole turbine), a isparivac treba biti predvidjen za turbo motor. Pretpostavljam da su stavili obican isparivac jer je mikser pre turbine, na delu koji je pod atmosferskim pritiskom.
                          Meni se to nista ne svidja i odmah bih zamenio za pravu stvar, ali sacekaj strucnjake za plin da vidimo sta ce tireci...


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • b_samardzic
                            CBC Senator XXL
                            • 02.04.2005
                            • 1557
                            • Smederevo

                            #43
                            Re: ???

                            Originally posted by dechkotzar
                            Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
                            Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
                            Ugradjen mi je neki Voltron sistem!

                            dechkotzar
                            Mozes li da slikas kako to izgleda i okacis slike ovde?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              Re: Pitanje - ugradnja ne sekvencijalnog sistema

                              Originally posted by Danijel 9k
                              Iz gore navedenih odgovora izgleda mi da je moguce ugraditi korektno plin u turbo motor - moje nedoumice su sledece:
                              -koliko je to isplativije u % u odnosu na sekvencijalni sistem?
                              -koliki je gubitak u snazi u odnosu na sekvencijalni sitem?
                              - i naravno da li je moguce to izvesti u :
                              SAAB 2.3 1991 (200HP) CD turbo automatic
                              Svašta je moguće samo je pitanje da li je to ono što si hteo...
                              Za razliku od atmosverca kome ne smeta mikser, turbo gubi donekle svrhu kad mu se stavi mikser i dobijaš gubitak snage koji je primetan. Odgovor na drugu stavku..

                              Prva stavka je diskutabilna jer je cena sekvencijalnog duplo veća ili manje od duplo ako se stavi sve što treba a ne onako ajde da ima gas pa može i za 300 evra. E onda dodje kelner da naplati večeru, ako jednom opali a postoji velika verovatnoća, biće raznorazne štete i to košta. Šteta se sanira ali ostaje sistem koji to može lap da ponovi pa ko ima sreće ima ko nema...

                              Treća stvka, naravno da je moguće ali ja to ne bih nikad uradio...

                              Moram da napomenem da pored ovog modela imam i SAAB 2.0i 1990 (man menjac). koji radi savrseno sa KARGAS uredjajem - u sred zime, sve kratke relacije itd maksimalna potrosnja je 12,5L plina (ne vozim nezno) - ali trebalo im je (da ne navodim kome - ovo nije reklama) 2 dana da to izvedu kako treba - nastelovano racunarom po vrednostima iz knjige - nije zahtevalo nikakva dodatna stelovanja - vec 1 god.
                              Mislim, ne znam šta podrazumevaš pod naštelovano iz knjige i što dva dana ali... Jako bih voleo da vidim taj Kargas koji se ne šteluje 1 godinu ali baš jako bih voleo.. Ako nije problem da navedeš oznaku isparivača i KW od tvog auta.

                              Za 2.3 Turbo u BRC servisu su rekli da nisu sigurni dok ne vide da li ide sekvencijalni ili "just hevy"(tako nekako) sistem. Sta tu lovato mose da uradi - cena je jako bitan faktor
                              Za dobar posao cena nikad nije jako bitan faktor, ili kako treba ili nikako... Daklem sekvencijalni ali onda cena ne spada u opseg pretpostavljam.


                              Hvala unapred na odgovorima i pozdrav[/quote]
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #45
                                Re: ???

                                Originally posted by dechkotzar
                                Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
                                Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
                                Ugradjen mi je neki Voltron sistem!
                                Ako mi dozvoliš malu demonstraciju vožnje u trajanju od 5 minuta lako ću te uveriti da imaš problem. Svrha ugradnje gasa je ekonomija i ekologija a ne degradacija auta ili da je bar minimalna, sa druge strane nikad ne sme da se tako ugradi da izazove štetu.

                                Ja stvarno ne razumem šta to znači pre turbine ali ako je to STVARNO pre turbine, da li se neko zapitao na koliko se turbina ugreje i koja je tačka samozapaljenja gasa.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X