Meni je u celoj prici najgluplja cinjenica da su napredniji gasni sistemi ustvari paralelni vec postojecim benzinskim. Posto su originalni sistemi veoma savrseni i bolji nego bilo koji gasni sam po sebi zasto ne iskoristiti ono sto vec postoji nego ici od nule. Kako je Volvo napravio svoj Bi- fuel? Garantovano se da nesto uraditi i to ne samo da valja nego da bas bude dobro.
bas tako dranix, udvostrucuje se ista elektronika, ****l brizgaljke, a u sustini je jedina razlika u tecnosti i rezervoaru.
dok se neko ne seti gde leze potencijali ustede pri ugradnji
video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi. da il tgo moze i gde treba da se stavi venturi ploca, tj sta je pravilnije. doro?
I meni je logicnije da se stave dva mesaca jedan pre turba i jedan sto blize leptiru za gas.
Pa dok turbina nema pritisak vuce sa onog mesaca blize leptiru a kad turbina pocne da vuce onda vuce gas sa mesaca ispred nje.
U suprotnom turbina smeta plinu pa mora da se stavi difuzor sa malom rupom koji bi anulirao pritisak turbine.
Sad postoji problem jer DORA kaze da mesac nesme da bude predaleko od leptira za gas.
Dali je neko video ovako ugradjen plin? Cuo sam da moze ali nisam video.
Hm.. zanimljivo.. u mom sveti temperatura na kompresoru i samog vazduha na izlazu zna da ide na do 200C stepeni. Kako se to slaze sa gasom, nisam siguran. Mozda neko zna
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi. da il tgo moze i gde treba da se stavi venturi ploca, tj sta je pravilnije. doro?
I meni je logicnije da se stave dva mesaca jedan pre turba i jedan sto blize leptiru za gas.
Pa dok turbina nema pritisak vuce sa onog mesaca blize leptiru a kad turbina pocne da vuce onda vuce gas sa mesaca ispred nje.
U suprotnom turbina smeta plinu pa mora da se stavi difuzor sa malom rupom koji bi anulirao pritisak turbine.
Sad postoji problem jer DORA kaze da mesac nesme da bude predaleko od leptira za gas.
Dali je neko video ovako ugradjen plin? Cuo sam da moze ali nisam video.
Gde bre ljudi meshach pre turba?
Da li znate gde se nalazi turbina i kako izgleda?
Meshach se kod TURBO motora montira na samom pochetku usisne grane, ispred leptira gasa. Drugachije moze da se namontira ali ne moze da radi. Ne izmishljajte toplu vodu, kad je to neko pre nas odavno smislio.
video asm nekoliko puta obican isparivac na turbo motoru i venturi plocu ispred i iza turba, i to radi.
Daj sliku toga shto si vide i snimak da vidimo kako radi.
Iz gore navedenih odgovora izgleda mi da je moguce ugraditi korektno plin u turbo motor - moje nedoumice su sledece:
-koliko je to isplativije u % u odnosu na sekvencijalni sistem?
-koliki je gubitak u snazi u odnosu na sekvencijalni sitem?
- i naravno da li je moguce to izvesti u :
SAAB 2.3 1991 (200HP) CD turbo automatic
Moram da napomenem da pored ovog modela imam i SAAB 2.0i 1990 (man menjac). koji radi savrseno sa KARGAS uredjajem - u sred zime, sve kratke relacije itd maksimalna potrosnja je 12,5L plina (ne vozim nezno) - ali trebalo im je (da ne navodim kome - ovo nije reklama) 2 dana da to izvedu kako treba - nastelovano racunarom po vrednostima iz knjige - nije zahtevalo nikakva dodatna stelovanja - vec 1 god.
Za 2.3 Turbo u BRC servisu su rekli da nisu sigurni dok ne vide da li ide sekvencijalni ili "just hevy"(tako nekako) sistem. Sta tu lovato mose da uradi - cena je jako bitan faktor
Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
Ugradjen mi je neki Voltron sistem!
Mikser treba da bude sto blize usisnoj grani (znaci psole turbine), a isparivac treba biti predvidjen za turbo motor. Pretpostavljam da su stavili obican isparivac jer je mikser pre turbine, na delu koji je pod atmosferskim pritiskom.
Meni se to nista ne svidja i odmah bih zamenio za pravu stvar, ali sacekaj strucnjake za plin da vidimo sta ce tireci...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
Ugradjen mi je neki Voltron sistem!
dechkotzar
Mozes li da slikas kako to izgleda i okacis slike ovde?
Iz gore navedenih odgovora izgleda mi da je moguce ugraditi korektno plin u turbo motor - moje nedoumice su sledece:
-koliko je to isplativije u % u odnosu na sekvencijalni sistem?
-koliki je gubitak u snazi u odnosu na sekvencijalni sitem?
- i naravno da li je moguce to izvesti u :
SAAB 2.3 1991 (200HP) CD turbo automatic
Svašta je moguće samo je pitanje da li je to ono što si hteo...
Za razliku od atmosverca kome ne smeta mikser, turbo gubi donekle svrhu kad mu se stavi mikser i dobijaš gubitak snage koji je primetan. Odgovor na drugu stavku..
Prva stavka je diskutabilna jer je cena sekvencijalnog duplo veća ili manje od duplo ako se stavi sve što treba a ne onako ajde da ima gas pa može i za 300 evra. E onda dodje kelner da naplati večeru, ako jednom opali a postoji velika verovatnoća, biće raznorazne štete i to košta. Šteta se sanira ali ostaje sistem koji to može lap da ponovi pa ko ima sreće ima ko nema...
Treća stvka, naravno da je moguće ali ja to ne bih nikad uradio...
Moram da napomenem da pored ovog modela imam i SAAB 2.0i 1990 (man menjac). koji radi savrseno sa KARGAS uredjajem - u sred zime, sve kratke relacije itd maksimalna potrosnja je 12,5L plina (ne vozim nezno) - ali trebalo im je (da ne navodim kome - ovo nije reklama) 2 dana da to izvedu kako treba - nastelovano racunarom po vrednostima iz knjige - nije zahtevalo nikakva dodatna stelovanja - vec 1 god.
Mislim, ne znam šta podrazumevaš pod naštelovano iz knjige i što dva dana ali... Jako bih voleo da vidim taj Kargas koji se ne šteluje 1 godinu ali baš jako bih voleo.. Ako nije problem da navedeš oznaku isparivača i KW od tvog auta.
Za 2.3 Turbo u BRC servisu su rekli da nisu sigurni dok ne vide da li ide sekvencijalni ili "just hevy"(tako nekako) sistem. Sta tu lovato mose da uradi - cena je jako bitan faktor
Za dobar posao cena nikad nije jako bitan faktor, ili kako treba ili nikako... Daklem sekvencijalni ali onda cena ne spada u opseg pretpostavljam.
Kod mene je ugradjen klasican rasprsivac, i mesac koji se nalazi pre turbine. U pocetku sam imao malo problema ali je sad ok.
Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
Ugradjen mi je neki Voltron sistem!
Ako mi dozvoliš malu demonstraciju vožnje u trajanju od 5 minuta lako ću te uveriti da imaš problem. Svrha ugradnje gasa je ekonomija i ekologija a ne degradacija auta ili da je bar minimalna, sa druge strane nikad ne sme da se tako ugradi da izazove štetu.
Ja stvarno ne razumem šta to znači pre turbine ali ako je to STVARNO pre turbine, da li se neko zapitao na koliko se turbina ugreje i koja je tačka samozapaljenja gasa.
Comment