Turbo motori i gas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Moze li neko da mi objasni u cemu je problem ako to sve savrseno radi?
    a kako si dosao do tako tvrdog zakljucka da to sve savrseno radi ?
    u odnosu na sta si merio/ uporedjivao ?
    da li uopste znas (iz iskustva) kako treba da radi uradjaj na gas u smislu toga "savrseno" ?

    teorija, fabrike i vecina iskustava kaze da onako kako je kod tebe NE MOZE da radi cak ni ispravno a kamoli savrseno. razloga je mnogo, previse za objasanjavnje ovde. najvazniji razlog je sto se radi o SUS motoru sa nadpunjenjem koji ima specifican protok fluida/ gasova u svom radu i po tome se bitno razlikuje od atmosferskog motora i samim tim i atmosferski uredjaj za gas je potpuno drugaciji od onoga koji zahteva turbo motor.
    bilo koje marke...zakoni fizike i hemije su do sada bili opste vazeci...
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dechkotzar
      CBC Član
      • 01.08.2005
      • 81
      • Bg

      #47
      Dobro ljudi ubedili ste me. Moze li neko da mi pojasni kontraefekte ovakve ugradnje i koloko bi me kostalo da zamenim uredjaje kako mi vi savetujete.
      Sistem koji imam je voltron, a emulator je pitagora. U principu nemam pojma koliko je to dobro, jer sam cuo da se svi uredjaji ionako dovoze iz bugarske.
      Ali samo cinjenice molim, ne nagadjanja. Znaci konkretno sta se desava zbog cega.
      J***m ti turbinu!

      Comment

      • dechkotzar
        CBC Član
        • 01.08.2005
        • 81
        • Bg

        #48
        Jos nesto, zar savrseno nije kada auto ima miran rad motora, dobro vuce, malo trosi i nema nikakvih detonacija ili pucanja creva?
        Ok, sta je onda savrseno?
        Ja sam uporedjivanje radio u odnosu na voznju na benzin? Gledao sam neke druge turbo automobile sa plinom i skoro da nema razlike, osim sistema ugradnje.
        J***m ti turbinu!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #49
          Originally posted by dechkotzar
          Dobro ljudi ubedili ste me. Moze li neko da mi pojasni kontraefekte ovakve ugradnje i koloko bi me kostalo da zamenim uredjaje kako mi vi savetujete.
          Sistem koji imam je voltron, a emulator je pitagora. U principu nemam pojma koliko je to dobro, jer sam cuo da se svi uredjaji ionako dovoze iz bugarske.
          Ali samo cinjenice molim, ne nagadjanja. Znaci konkretno sta se desava zbog cega.
          Dugačka priča sa tužni8m krajem, pročitaj prvo ovu i ostale teme gde se spominje turbo pa će ti mnoge stvari biti jasnije.

          Ako te baš jako zanima šta ti nije u redu idi drugom brzinom 20 na sat i opali do patosa gas pa će ti se sve samo kasti.
          NEMOJ ovo da radiš, samo ti hipotetički kažem da uradiš. Ako ikad dodješ u situaciju da se vadiš na gas kod obilaženja velika verovatnoća je da nećeš završiti obilaženje. Pojenta svega je da se ugradi gas i da auto ostane funkcionalan, ako voziš penzionerski šta će ti onda turbo?
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dechkotzar
            CBC Član
            • 01.08.2005
            • 81
            • Bg

            #50
            Hvala Dora na savetima, sve to ima smisla.
            Nego, reci ti meni da li postojeci sistem mogu da preradim u normalan?
            Sta od cele price moze da se iskoristi, ako sam ja shvatio problem je u rasprsivacu i mesacu koji mora da se premesti. Da li ima jos nekih dodataka ili busenja.
            J***m ti turbinu!

            Comment

            • fantastik
              CBC Senator XXL
              • 28.07.2005
              • 417
              • Novi Sad

              #51
              [quote="Dora
              Ako te baš jako zanima šta ti nije u redu idi drugom brzinom 20 na sat i opali do patosa gas pa će ti se sve samo kasti.
              [/quote]
              pa to ce mu se desiti i na benzinu, pa nevozi porse

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #52
                A zbog cega ce mu se to desiti i na benzinu?
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #53
                  Ako je ostatak opreme ok, moras da promenis isparivac, a mikser da prebacis ispred usisne grane.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #54
                    [quote=fantastik]
                    Originally posted by "Dora
                    Ako te baš jako zanima šta ti nije u redu idi drugom brzinom 20 na sat i opali do patosa gas pa će ti se sve samo kasti.
                    [/quote
                    pa to ce mu se desiti i na benzinu, pa nevozi porse
                    Pa neće mu se desiti na benzinu jer nisam mislio na to da neće povući nego će doći do detonacije kopja će napraviti štetu..
                    Ako se to i desi na benzinu neće napraviti štetu jer nema eksplozivne smeše u usisnoj grani, takodje se ni sa sekvencijalnim gasom neće ništa desiti jer opet nema eksplozivne smeše u usisnoj grani.

                    Sa običnim isparivačem to niej moguće postići jer je grana uvek puna eksplozivnom smešom a ako se montira tako kako je navedeno PRE turba onda je efekat još gori.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #55
                      Originally posted by dechkotzar
                      Hvala Dora na savetima, sve to ima smisla.
                      Nego, reci ti meni da li postojeci sistem mogu da preradim u normalan?
                      Sta od cele price moze da se iskoristi, ako sam ja shvatio problem je u rasprsivacu i mesacu koji mora da se premesti. Da li ima jos nekih dodataka ili busenja.
                      Prvo treba da definišemo pojam "normalan sistem" a to je za taj motor sekvencijalni gas. Od postojeće opreme može da se iskoristi zadnji deo, prednji se sve menja.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dechkotzar
                        CBC Član
                        • 01.08.2005
                        • 81
                        • Bg

                        #56
                        Mislio sam da promenim isparivac i da mi se premesti mesac na usisnu granu. Uostalom koja je cena turbo isparivaca u odnosu na obican?
                        J***m ti turbinu!

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Originally posted by Peca
                          Jel hoce neko da bude dobar i da mi razjasni par stvari...
                          Znaci kod klasicnog sistema (ne sekvencijalnog) kad se primenjuje kod turbo motora nije moguce postici zastitu od detonacija?
                          Jel se stavlja klapna kao i kod ATM motora?
                          Jel moguce staviti neki ventil koji bi se otvarao na pritisku vecem od onog sto daje turbina u slucaju detonacije?
                          Sa klasičnim sistemom detonaciju nije moguće sprečiti bez obzira na tip motora. Mogu da se ugrade razne klapne, ventili ili bilo koja zaštita ali do detonacije uvek možće da dodje. Turbo motori spadaju u grupu visokog rizika i relativno velike štete. Kod atmoseferaca strada kućište filtera ili protokomer kod L Jetronic sistema ili leptir K glave pa i ta dva sistema spadaju u grupu višeg rizika kod ATM motora.

                          Klapna ili ventil može da spreči štetu ako je detonacija manja i pod odredjenim uslovima. Ako je detonacija veća ode sve zajedno sa klapnom i sa tri klapne odjednom, jednostavnop brzina eksplozije je veća od zaštite ili je jača od zaštite. Ako se detonacija desi usled loših kablova naprimer i zapali se gas u grani odlazi protokomer kod L Jetronica jer je gas u njemu i nema klapne koja će ga spasti. Isto važi i za K glavu jer ne postoji način da se zaštiti.

                          Zato je bitno da je sve ispravno i ako ne radi na benzinu kako treba ne prebacivati na gas dok se ne otkloni nepravilnost.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #58
                            Sa klasichnim sistemom nije moguce izvesti adekvatnu zashtitu ukoliko se pojavi `povratni plamen`, `detonacije` ili kako god hocete.

                            PP klapne i drugi razni sigurnosni ventili koji se mogu namontirati kod atmosferaca, nisu tu da bi sprechili detonacije, vec da bi EVENTUALNO ublazili njihove posledice. Ni za atmosferce, kao i za TURBO motore nema 100% zashtite sa venturi sistemima.

                            LOSHA VARNICA CE I SA SEKVENCIJALNIM SISTEMOM NAPRAVITI VELIIIIKI PROBLEM. I SEKVENCIJALNI SISTEM NE PODNOSI DETONACIJU. (DETONACIJA SE MOZE JAVITI I SA SEKVENCIJALNIM SISTEMIMA, UOSTALOM KAO I SA BENZINOM, ALI SA DALEKO MANJIM POSLEDICAMA). GASNI BRIZGACH USLED DETONACIJE VRLO LAKO STRADAJU!

                            Jedina preventiva je prilikom ugradnje zameniti sve shto se tiche varnice!!!!
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #59
                              Klapna ili ventil može da spreči štetu ako je detonacija manja i pod odredjenim uslovima. Ako je detonacija veća ode sve zajedno sa klapnom i sa tri klapne odjednom, jednostavnop brzina eksplozije je veća od zaštite ili je jača od zaštite.
                              Kod turbo motora nema montiranja klapni, ventila ili bilo chega drugog, jer ce ih turbina vrlo lako otvoriti.
                              Kod turbaka, sa venturi sistemima, nema zashtite.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Ma znam ali se se svi nešto vade da bi stavil ineku zaštitu i tako rešili problem, rupa na saksiji je davno otkrivena i ne treba je otkrivati ponovo. Ljudi su tvrdoglavi i neće da shvate da ima nešto što može i treba da se uradi a ima nešto što nije zdravo uraditi.

                                Uvek se nadje neko da kaže e meni to radi.... Ali... mi smo profesionalci, ne pokušavajte ovo sami...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X