Problem sa ladom 11o!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cherokee
    CBC Član
    • 08.11.2007
    • 51
    • Sabac/N.Beograd

    #31
    Ja se ovom prilikom izvinjavam majstorima AC Rasic a posebno gospodinu Ivanu!
    "Majstor" koji je navodno ocistio usisnu granu i zamenio step motor na kraju se ispostavilo da nije prisao tome ni na kilometar (a ja sam mu platio kao da ga je u najmanju ruku pozlatio) ja sam pojeo jedno veliko ***** i ispao konj i kreten prema ljudima koji to uopste nisu zasluzili jos jednom se izvinjavam majstorima koji rade u AC Rasic!

    Vozio sam auto nekih sat vremena po BG i auto radi bez ikakvih problema, (da kucnem u drvo) ja bih svima toplo preporucio AC Rasic, sad auto bolje radi na TNG nego na benzin, cela ova neprijatna situacija je bila zbog "majstora"(mehanicara-u mnozini bio sam kod trojice) kojima je bilo mrsko da ociste kanal od step motora- a svi su znali lepo da naplate jbg ovce su za ****nje!!

    Shame on me!!!!!

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #32

      Comment

      • RANK
        CBC Senator XXL
        • 28.02.2007
        • 1635
        • Beograd
        • FIAT MAREA WEEKEND 1

        #33
        Licno nisam nikad imao posla sa AC Rasic, ali par mojih prijatelja jeste i prezadovoljni su.

        I dalje mislim da bi izbegao probleme da si od pocetka imao pravilan stav u komunikaciji sa servisima. Pod "pravilan" mislim korektan i ostar, bez popustanja.
        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #34
          Originally posted by cherokee
          ..... a ne u njihovom uredjaju da li postoji neka nadlezna drzavna sluzba kojoj mogu da se zalim ili da ih tuzim drugo resenje ne postoji?
          ja potezem ovakve reci samo protiv onih koji ne znaju da rade svoj posao a naplaciju debelo tj protiv "vacarosa" . nema potrebe da se ljutis. moj post je bio dobronameran. posto vidim da si resio problem i da ce ladilak poziveti jos koju stotinu k kilometara , sve je ok...
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #35
            Namerno nisam komentarisao u ovoj temi od početka, jer sam znao šta je problem sa autom od prvog vagona, pa je mušterija i upućena da se problem reši, kod majstora koji se bave tim poslom.
            U razloge zbog kojih tamo neki meheničar kao zameni deo i naplati, a neuradi apsolutno ništa, neću da ulazim i neću da komentarišem. Takvom "majstoru" to ide na dušu i ako može mirno da spava svaku mu čast.

            Sve u svemu cherokee je kao mušterija ispao ****na strana, a ja kao serviser kojeg je on zamalo ispljuvao na sva usta. Svi mehaničari i dajagnostičari kod kojih je bio, nakače Ladu na aparat, koji pokaže da je sve u redu (i jeste u redu jer se neradi o elektronskom kvaru), uzmu od 20-50€ i kažu plin je kriv, idi kod tog što ti je ugradio. Problem je što neznaju da koriste opremu koju imaju i što neznaju kako radi autogasni uređaj. Još veći problem je što se netrude ni da nauče.
            Problem kod Lade je bio u zaprljanom IAC ventilu i kanalu za vazduh izmedju njega i usisne grane. IAC mu je naplaćen kao nov a bukvalno nije pipnut. Očišćen IAC i očišćen kanal i auto radi kao sat. Problem rešen za 15 minuta, mušterija srećna i zadovoljna. Da je bilo koji od tri mehaničara kod kojih je čovek bio, uradio istu stvar, do svega ovoga ne bi došlo.

            Ostaje samo pitanje zašto mi "gasadžije" treba da radimo i diagnostičarski i mehaničarski posao i da sve to znamo, a mušterije u većini slučajeva više veruju "mehaničarima" kojima je najlakše da kažu "sve je to zbog plina"?
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #36
              Evo fotke "novog" IACa:





              Naslage prašine su spolja takve da se videlo danije ni pipnut, a ne da je nov. Da je makar sve očišćeno...
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • nijebitno
                CBC Senator XXL
                • 14.03.2006
                • 629
                • Modrica

                #37

                Moze li objasnjenje u edukativne svrhe zasto se zaprljani kanal i IAC ventil toliko vise odrazavao na rad na plinu u odnosu na benzin?
                Difference between man and boys is the price of their toys

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #38
                  Rad na benzinu je bio daleko od dobrog, bar za moje uvo, i ler je varirao izmedju 700-850 rpm-a neko vreme da bi se stabilizovao, tako da se to odrazilo i na rad motora na gasu. Gas je nešto osetljivije gorivo pa "burnije" reaguje na različitu količinu vazduha koju je IAC propuštao i zato su oscilacije bile veće.
                  Kanal je bio skoro skroz zapušen od mešavine uljnih isparenja i fine prašine (viđali ste tu "masu"), pa benzinski ECU nije bio u mogućnosti da precizno odredi položaj IAC aktuatora. Otuda su i postojale oscilacije minimuma...
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    Svi mehaničari i dajagnostičari kod kojih je bio, nakače Ladu na aparat, koji pokaže da je sve u redu (i jeste u redu jer se neradi o elektronskom kvaru),
                    radi podsacanja svih nas, imali smo onu temu gde smo pricali o dijagnostici kao procesu ispitivanja necega/ problema/ i pronalazenja uzroka ZASTO se nesto desava kako se desava.
                    dijagnostika je najveci domet majstorstva, u svim strukama. najlakse je da neko odsrafi/ zasrafi neki deo za koji mu neko ukaze prstom i nacrta (pa makar to bio i kompjuter).

                    problem je sto je kompjuter glupa i neupotrebljiva sprava kao i obican sporet- nijedan sporet nece sam da skuva rucak pa cak ni kafu.

                    tako ni dijagnosticki kompjuter nece uraditi dijagnostiku sam od sebe.

                    cocek, tj znanje cini ono bitno.

                    nazalost, mnogo ljudi kod nas jos nije doslo do dostupne informacije da je dijagnostika mnooogo ozbiljniji multidisciplinarni proces koji zahteva coveka.
                    alatke su pri tome dobro dosle da ubrzaju i olaksaju taj proces, ali alatke su bez znanja coveka da ih upotrebi potpuno bezvredna hrpa gvozdjurije i peska (silicijuma).

                    ovaj primer jos jednom izvrsno pokazuje da su retki (jos uvek) ljudi koji jesu majstori od reci i kojima se moze verovati bez provere da jesu nesto zaista i uradili.
                    gledanje u ekran (TV ili kompjuter gotovo svejedno) kao jedinu radnju i ne racunam u majstorstvo.

                    sve ovo pisem zarad buducih citaca teme, ne postoji kompjuter u 99% auta koji ista proverava po pitanju protoka vazduha, niti je u stanju a vazduh je jedan od osnovnih elemenata pri procesu sagorevanja i vrlo kritican.

                    dakle, kompjuter NIJE dijagnostika, samo pomocna alatka da pripomogne majstoru koji zna posao (i bez njega) da ubrzano ogranici poreklo smetnje.

                    srecom, pa ti neki "majstori" nisu izveli zamenu komplet motora kao resenje "dijagnoze"kvara, i to naplatili.

                    za nadati se da ce takvi "majstori" delovanjem okruzenja, i javnim objavljivanjem rezultata rada usput otpadati i izgubiti mogucnost da varaju musterije, delovanjem trzista.
                    @cherokee,

                    sada je red i da se objave ti Lada "majstori" koji su se obrukali, da neko drugi ne dodje u priliku da oproba njihov tretman.

                    ma koliko delovalo besmisleno, verujem da se dobar glas cuje, a los glas da se beskonacno cuje kao korektivna mera.
                    ako vec nemamo udruzenja potrosaca, nemamo zakonske efikasne okvire barem imamo slobodu razmene informacija, steta da se to ne koristi.

                    ovaj autogas forum je lider na podrucju ex YU po kvalitetu, ima tezinu informacije, moje uverenje.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #40
                      verujem da se dobar glas cuje, a los glas da se beskonacno cuje
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • BOSS
                        CBC Član
                        • 09.11.2007
                        • 45
                        • Paraćin

                        #41
                        Dijagnostički kompijuter neće uraditi dijagnostiku sam

                        Ovaj tekst bi trebalo odštampati ceo i zakačiti u 60% servisa a tu spadaju i oni ovlašćeni jer su postali klasični monteri a ne majstori.Vrlo je interesanto kako ili neće ili ne žele da uključe svoje sive ćelije u rešavanje nekokg problema a imao sam takvih slučajeva na pretek.

                        Comment

                        • cherokee
                          CBC Član
                          • 08.11.2007
                          • 51
                          • Sabac/N.Beograd

                          #42
                          Evo jos nesto da Vam dokazem kako se ponasaju prema meni da li ja ljudima licim na debila il je nesto drugo u pitanju ja stvarno ne znam ko hoce nek procita na ovom forumu (link cu ostaviti ispod teksta) izgleda da sam baksuz ne vidjenih razmera!!!!!

                          www.tehnomobile.com/bbs/forums/thread-v ... =2&start=1


                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #43
                            to je vrlo jednostavno za objasniti pogotovo kad se radi o ovlascenim servisima. oni tamo nemaju majstore nego montere a i ljudi se cude posle zasto je odrzavanje skupo . jednostavno, doterate auto koji ne radi lepo, cima - trza, troshi... deckic koji nema ni godinu dana prakse ga nakaci na dijagnostiku i ona kaze izgaranje na trecem cilindru. on ne nalazi uzrok vec menja celu "liniju". svecicu, kabl, bobinu, komutator i td... sve sto ima veze sa tim problemom ili ako ne moze da nadje u cemu je problem, pogleda kilometrazu i tamo u katalogu stoji da se na toliko i toliko predjenih km menja to , to , to i to... i oni samo zamene i kad ispotsave racun . jednostavno nece da gube vreme a i svoj rad naplacuju na sat a tacno se zna za koji deo je potrebno koliko vremena da se zameni. zato se kod njih i zakazuje servis u odredjeno vreme.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #44
                              @zverko, mogu da se slozim da tako rade i da se samonazivaju servis, za takve aktivnosti.
                              mislim da je auto takva tehnicka sprava gde to sto si opisao kao montaza/ demontaza tj zamena delova na xx km ili meseci spada u redovno odrzavanje i to moze da uradi bukvalno svako od nas, bez ijednog dodira sa majstorskim znanjima i vestinama.
                              samo da mu se pokaze jednom evenutalno 2 puta.

                              i to moze da radi bilo koja radionica, uopste ne mora da bude servis i nije potrebno nikakvo ovlascenje u smislu novioa strucnosti (ne mislim na pravi pojam ovlasceni servis).

                              i to je sve lepo dok je auto u garanciji, oni zamene, fakturu posalju fabrici, fabrika to ubaci u bunar, onda taj zbirni trosak svuda po svetu podeli na ravne delove i doda na cenu novog vozila..tako da trosak podele svi buduci kupci.

                              a sta ce onda biti tokom eksploatacije vozila ako se kojim slucajem dogodi da se pokvari van garancije- baciti auto jer nema majstora vec samo montera.....

                              malo karikiram, ali danas se dozvoljava da se svako samonazove majstorom pa jos ovlascenim sto bi trebalo da opravda cenu rada (i znanje).

                              ispada, da servisa i nema osim velelepnih zgrada, sa bogatim setom alata i robotima koji su programirani monteri....

                              nije ni to lose, samo neka se onda unapred zna, i najavi klijentu, da neko nije majstor, da se ne razume u automobile i shodno tome da ne naplacuje posao koji nije uradjen- nije servisiran/ popravljen auto.

                              to bi bilo korektno, pa ako se onome ko radi na prazno bez efekta isplati da radi za dz, a klijentu se isplati da se na njegovoj imovini neko obucava sto da ne i takva kombinacija.
                              ali obecavati popravku a nemati osnovne vestine i nikakvih rezultata a naplatiti je po meni vec bezobrazno.

                              taj monterski posao, montaze i demontaze delova, se obavlja svakodnevno na montaznim trakama i ne zahteva se nikakvo majstorsko znanje (zvanje).

                              mozda sam ja staromodan pa i dalje visoko cenim poslovni moral kao osnovu bilo kog biznisa.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • Ladislav
                                CBC Senator
                                • 14.12.2004
                                • 223
                                • Kragujevac
                                • Lada Niva 1.7i

                                #45
                                Ja recimo nikad u zivotu nisam otisao u ovlasceni servis. I mehaniku i elektriku i limariju mi rade iskljucivo birane! GAZDE u svojim malim servisima. Biram ljude koji resavaju probleme.

                                Mnogo je vazno za sve naci dobrog majstora. Jedan od mnogih primera: pocne da me zeza elektrika, odem kod autoelektricara; pogleda on sta je, kaze "Ovaj deo treba zameniti", kosta 4000 dinara. Ucini mi se mnogo, odem kod njegovog komsije 300m niz ulicu koji mi otkloni kvar za 100 dinara. To je bilo pre 4 godine, problemi se nisu vratili. A ja od tad za sve druge elektro probleme idem kod tog drugog elektricara.

                                Dobre gazde su svesne da zive od svojih musterija, narocito stalnih. Problem je samo naci dobre u moru losih gazdi.

                                U automehanicara imam puno poverenje da mu dam auto na nekoliko dana uz komentar "provozaj malo i popravi SVE sto nadjes za shodno". Nikad me nije za***ao.

                                Comment

                                Working...
                                X