Dodge 5,7 Hemi vs. PLIN ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sikili
    CBC Član
    • 04.04.2007
    • 44
    • Beograd

    Dodge 5,7 Hemi vs. PLIN ???

    Drugar kupio pa zamolio da pitam......

    Dodge RAM 5.7 Hemi 2003.god


    Posto su oprecna misljenja po pitanju ugradjivanja plina u ovaj motor molio bih za komentar.....

    hvala =]
    Love is like taking a dump, Butters. Sometimes it works itself out. But sometimes, you need to give it a nice hard slimy push.


  • Dren
    CBC Senator XXL
    • 24.08.2005
    • 1068
    • Sarajevo

    #2
    Znajuci Americku sklonost ka tehnoloskim novotarijama ne bih rekao da bi to trebao biti problem... Vec ce se naci i upuceniji u to da li koriste i benzin kao hladjenje/podmazivanje ventila kao sto to Ford radi u nekim modelima... Mada i za to postoji rjesenje, samo ne znam koliko je ta tekucina dostupna u svakodnevnoj prodaji...

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Taj Hemi motor nije baš po navici Amera, ima tu nešto
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        taj hemi treba voleti isto kao i alfu mada imaju neke slicnosti u samoj konstrukciji
        http://ffden-2.phys.uaf.edu/212_spring2 ... gines.html
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Ima taj motor nesto drugo posebno i veoma specificno sto nema veze sa mehanikom (ventilima i slicno).
          Ajd, trazite dalje po netu. Zanimljivo je.
          To da li je taj motor za plin ili nije zavisi iskljucivo od majstora za gas.
          Drugo nesto nije jasno.
          Kupiti takav auto pa jos i Hemi motor u Evropi i posle konvertovati na gas? Koja ideja.
          Posteno, ja takav auto (posebno sa tim motorom) ne bi ni na poklon uzeo. Ne verujem da je u Evropi neki veliki problem da se potrosi novac za adekvatan auto. Ali, sto ljudi, sto cudi.

          Comment

          • KKK
            CBC Član
            • 16.09.2005
            • 68
            • Beograd

            #6
            Originally posted by dranix
            Posteno, ja takav auto (posebno sa tim motorom) ne bi ni na poklon uzeo. Ne verujem da je u Evropi neki veliki problem da se potrosi novac za adekvatan auto. Ali, sto ljudi, sto cudi.
            Da si se provozao u gore pomenutom i čuo V8 kako reži ispod haube, kako zakucava .... možda bi promenio mišljenje
            Da se vratimo u stvarnost Beograd, Srbija (ne Evropa il' Amerika , Rašić ne može da uradi plin na ovaj motor. Onaj servis u Subotici, zaboravio sam kako se zove, kaže nema problema.
            E sada, ako bi mogli da ostanemo u okviru teme bez pljuvanja po Američkoj tehnologiji ..., zašto je komplikovano ugraditi plin u Hemi motor ?
            http://www.srbija4x4.net

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #7
              Originally posted by dranix
              Ima taj motor nesto drugo posebno i veoma specificno sto nema veze sa mehanikom (ventilima i slicno).
              Vjerovatno govoris o iskljucivanju dijela cilindara pri manjem opterecenju. Samo nisam siguran 100% da li je ono aktivno i kod terenaca
              6.1HEMI iz SRT npr. nema iskljucivanja, mada je on "sportski" orjentisan. Ko ce ga znati...
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                ako je to ona verzija motora sa promenljivim brojem cilindara, krupan razlog za problem rada sa plinom.
                mozda moze da se ugradi a kako ce raditi uz to cesto preklapanje ubrizgavanja 2 vrste goriva, hm...ako se nadje donator edukativni eksperiment bi bas bio zanimljiv.

                koliko dobro uopste radi taj sistem iskljucivanja cilindara i sa benzinom, u praksi ?
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Originally posted by KKK
                  E sada, ako bi mogli da ostanemo u okviru teme bez pljuvanja po Američkoj tehnologiji ..., zašto je komplikovano ugraditi plin u Hemi motor ?
                  Ja nisam pljuckao, naprotiv, mnogi bi voleli da imaj utaj motor u autima Samo kad bi znali kako to ide

                  Velika snaga, problem, brz motor, problem, promenljiv broj cilindara u radu problem. Ovo poslednje nisam siguran da je na baš tom motoru ali ako jeste, problem.

                  Pošto je pre 2003 godine ne bi trebalo da radi gašenje ali pravljen je za više tržišta i ko to zna bez uvida u komp.

                  Sve se to da napraviti ali traži jako puno vremena i dobre opreme a to zna da košta.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    Naravno da ide. Zato i kazem. U Evropi ne postoji NI JEDAN dovoljno sirok put za njega. Evropa je MALA (sve je u njoj malo) za takva vozila pa jos ako su i tako brza...
                    Cene goriva, potrosnja, takse. O cemu vi to pricate ako ste uopste ozbiljni?
                    I naravno. Gas je spas.
                    Mislio sam drugo ali ajd sad. Kad bi nekom i trebalo takvo vozilo to sigurno nije za trkanje i adrenalin a u Evropi se kamioni voze na dizel ma sta ko o tome mislio. Nema sta da se misli to jeste i ostace sto Ameri kazu truck KAMION-che i zato treba i da sluzi mada ga Ameri "vole" jer vole "velike stvari". Kompleks valjda, sta li, ili im se jednostavno (jos uvek) moze.
                    Taj motor se ugradjuje u to vozilo zato sto pase i zato sto ima ko da ga kupi a ne zato sto je pametno resenje. Isto tako mislim da nije pametno ugradjivati gas niti uopste kupiti takvo vozilo. Za adrenalin ima i bolje i prakticnije a i za druge primene takodje.
                    Jel jos uvek pisemo o ugradnji gasa? Bezveze.
                    Po meni PRE nego sto se kupi vozilo razmisli se o gasu kao ozbiljnoj opciji isto kao sto bi trebalo i za sve ostalo.
                    Sto se ugradnje gasa tice ako taj motor recimo ima iskljucenje cilindara mislim da bi to moglo da se sredi da gasna instalacija isprati ili da jednostavno toga nema kad se vozi na gas. U svakom slucaju to je ionako ozbiljnija investicija za gasnu instalaciju za to vozilo. Da ne govorimo o tome da se i jako brzo isplati s obzirom na potrosnju.
                    To sto neki odgovorni majstori nece da se zezaju i odbijaju ugradnju u "sumnjiva" vozila ne znaci da ne moze ali ko to da naplati. Ja ne bi da sam majstor pipnuo nikad vozilo koje je komplikovano a da nije moje.
                    Zasto gubiti vreme? Da se dokaze da moze? Za medalju?
                    Sama tehnika je ipak jedno a radni sati servisa nesto sasvim drugo.
                    Ipak su majstori za gas oni koji ugradjuju a ne koji izmisljaju sta i kako treba. To je ipak posao inzenjera pa ako vec nema kita za takvo vozilo ili bar taj motor onda nista od toga.
                    Ne kazem, ima i upornih majstora samo oni obicno znaju unapred sta ih sve ceka (na stranu iznenadjenja) pa im se i ne da da pocinju, jer onda.....
                    Iskreno se nadam da ce se naci neko ko ce ugraditi gasnu instalaciju u to vozilo ali jako sam sumnjicav da ce taj auto ici i priblizno tako dobro kao na benzin. E, jos ne znam zasto je upravo kupljen. To zna vlasnik vozila.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #11
                      Druze KKK,
                      Ko kaze da ja pljujem po americkoj tehnici?
                      Znam samo da je 80% americkih vozila neprimereno evropskim uslovima. U smislu navika, okruzenja, cena itd. Evropa je suvise urbana za tolike kamione.
                      USA isto kao i Australija su kao na drugoj nekoj planeti u odnosu na Evropu i nista nije za poredjenje. Mi sad ovde kao da pokusavamo da pomirimo nesto sto ni politika u dugorocnom smislu nije mogla niti ce moci.
                      Jednostavno americke stvari u Evropi i obrnuto nisu to, to. Ne dobre ili lose, nego jednostavno neadekvatne. Nije Evropa kao Rusija pa siroke ulice i sve veliko.
                      Znas i sam sta vozis i koji je kvalitet te americke tehnike a znas i kakvi su neki drugi i za koju cenu, tako da....
                      Sto se utiska tice i kick-a njega mozes imati i u budzenom Jugu. Sad i ja malo lupetam ali cisto misleci na stopericu. Znamo sta je to HEMI ali takodje i to da nije nista revolucionarno. Jednostavno je postojao tada kad nekih nije ni bilo na sceni a neki drugi su bili jos u pelenama. Danas je ipak 2007. sa svim dobrim i losim vezanim za tu cinjenicu.
                      Da, ja volim velike automobile ali zivim u pogresnom vremenu i na pogresnom mestu pa upravo tako i razmisljam. "Pogresno" i drugacije.

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #12
                        koliko dobro uopste radi taj sistem iskljucivanja cilindara i sa benzinom, u praksi ?
                        Vrlo dobro. Radi na principu hidraulicnog deaktiviranja ventila. Za sada se jos neznaju reperkusije po pitanju kvarenja. Cistoca motora / ulja ce vjerojatno biti presudan faktor.

                        Comment

                        • mile1704
                          CBC Početnik
                          • 30.11.2007
                          • 7
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Kao sto ja ne razumem zasto neko kupuje neka kola koja se meni ne svidjaju,tako i ne ocekujem da svima bude jasno zasto sam kupio dodge-a, ali pokusacu da napisem par argumenata.
                          Dodge-a sam trazio vec 3 godine iz sledecih razloga:

                          Ide bolje od 95% sportskih automobila kod nas, atraktivnije izgleda od 99% svih automobila kod nas, udobniji je i od novog bmw-a 5 i novog cherokee-a koje isto imam, prohodniji je i od wranglera kojeg vozim na dzipijadama, a staje u njega 6 putnika i vise stvari od bilo kog pikapa koje koristim zbog firme odnosno posla kojim se bavim.
                          Nijedan od tih automobila ne moze da vuce gliser od 4 tone, ni jedan ne moze da me doveze do skijalista odnosno planine kao on i niko ko se vozio u njemu ili ga samo video na ulici nije ostao ravnodusan.
                          To sto je on upadljiv mi i nije bitno iz prostog razloga sto kada kupujem kola,kupujem ih samo ako su mi neophodna i ako imaju konkretnu namenu, a ne da bi nekoga inpresionirao.
                          Dodge je auto sa najvise namena koji sam kupio u svom zivotu, a do sada sam kupio barem 30 automobila.
                          Ima jednu manu, a to je portosnja i zato sam se odlucio za plin koliko god ga ne volim.
                          Veca nebuloza je ugradnja plina u neki sportac i to nikada u zivotu nisam uradio jer je po meni plin totalno suprotan od razloga zbog cega neko kupuje sportski automobil.
                          Iskreno kada mi neko kaze da su kod nas uski putevi ili nema mesta za parking, pa je bolje kupovati mala kola, ja kazem da taj neko ne zna da vozi.
                          Sve je to subjektivno misljenje i to treba postovati.

                          Da se vratim na samu temu.
                          Kod ovog hemija nema parcijalnog iskljucivanja cilindara zato sto se radi o 2003g, a mislim da su sa tom inovacijom krenuli od 2005g.
                          U Rasicu su mi rekli da ne ugradjuju plin u hemi zbog specificnosti motora(hemisfericna glava, drugacije ubrizgavanje goriva...) i da je uzludan pokusaj traziti ko to moze da uradi.
                          Zakazao sam vec ugradnju u Subotici posto imam najlepse preporuke za njih i daju garanciju 2 god jer tvrde da je to vec radjeno.
                          Drugari iz Chrysler-a kazu da imaju vec nekoliko klijenata koji su ugradjivali u svoje hemije i da su prezadovoljni.Ne znam u kojim su servisima to uradili, samo znam da je kod nas u zemlji.
                          Video sam i na mobile.de da se prodaju hemiji sa ugradjenim plinom.
                          Hvala na savetima, voleo bih da jos neka misljenja o ovom problemu...

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            #14
                            A da se malo vratimo tehnici?

                            1. Velika snaga
                            Kada uzmemo u obzir da je to rasporedjeno na 8 cilindara i nije turbo da li je to mnogo vise komplikovano od dva cetvorocilindrasa sa po 200KS i zasto?

                            2. Brz motor
                            U cemu je ovdje problem, posto se sigurno vrti sporije nego neka Honda?Dug hod i velika brzina klipa ili...?

                            3. Iskljucivanje cilindara
                            Zasto je ovo neki poseban problem u radu na plin? Zar ne bi jednostavno i plinski ECU trebao da zatvori odgovarajucu diznu ili on to vidi kao gresku tj. pravi se pametan?

                            Ma turi mu venturi
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              U Rasicu su mi rekli da ne ugradjuju plin u hemi zbog specificnosti motora
                              Stojim i dalje iza onoga što sam rekao kada si se raspitivao o ugradnji, tako da nemam želju za experimentisanjem. Proizvođači opreme za ubrizgavanje gasa tvrde da će na tom motoru doći do gorenja ventila u glavi i da ne pomaže ni Flash lube ulje. Jedina sigurna varijanta je LPi.
                              Tada sam ti prijateljski rekao da ne ugrađuješ, jer će se sigurno naći neko ko će da prihvati ugradnju u taj auto. Iskreno se nadam da će te sve služiti besprekorno, ali u mailu iz LandiRenza stoji da je "vek" ventila nakon ugradnje gasa od 50-80 kkm. Misli o tome...

                              Javljaj utiske.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X