Dodge 5,7 Hemi vs. PLIN ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mile1704
    CBC Početnik
    • 30.11.2007
    • 7
    • Novi Beograd

    #31
    @Horsepower

    Posto vidim da volis 4x4, amere...pogledaj nas sajt www.srbija4x4.com ili
    www.srbija4x4.net
    Imas i poziv od nas da se pridruzis na nekoj od sledecih dzipijada.Naravno ne da krljas ovako vredna kola po planinama, nego cisto da osetis atmosferu.
    Ima za svakoga po nesto, od brzinaca do rekreativnih off-road voznja...
    U principu tu su svi fanovi off-road voznje i terenaca u zemlji i regionu.
    Izvinjavam se ucesnicima ukoliko sam prekrsio neka pravila foruma srecuci sa orginalne teme

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #32
      Nazalost, ja sam u Americi.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #33
        Originally posted by mile1704
        Ni u jednom momentu nisam posumnjao u Ivanove reci, pa i dosao sam kod njega zato sto su ga drugi preporucili.
        Ne bih voleo da ovo neko shvati kao prepucavanje koji je servis bolji, nego kao problem gde se trazi resenje jer ce sve vise biti zahteva za ugradnjom plina u hemije.Prolaze 2 godine od kada su u prodaju kod nas pusteni jeep-ovi i 300c sa hemijima i sigurno ce dosta vlasnika sa istekom garancije pozeleti da predju na plin.
        U HR hit je kupovina 300c i ugradnja gasa u njega.
        Zahvalan sam na svim dombronamernim savetima posto kao sto sam rekao da plin nisam ugradjivao do sada, ne razumem se i imam dosta nedoumica u vezi njega.
        Da li ce iole imati iste performanse?
        Koliku potrosnju mogu da ocekujem?
        Pošto je tema i meni više nego interesantna, postavio sam par pitanja na jednom italijanskom forumu i dobio više odgovora. Zanimljivo je da su članovi foruma šefovi tehnološkog razvoja dva najveća proizvođača opreme u Italiji.


        Za HEMI motore proizvedene do `96 nema problema ugraditi gas. U seriji motora od 96-98 su ugrađivani ventili koji imaju tendenciju da izgore vremenom, ali ti motori rade sa Flashlube kitom. Motori proizvedeni od 98-01 rade bez problema. Motori od 01-03 opet moraju da koriste Flashlube kit, ali se preporučuje ubrizgavanje tečnog gasa. Konačno u motore proizvedene od 03-07 preporučuju isključivo ugradnju ubrizgavanja tečnog gasa, sa dodatkom Flashlube kita i pored tečnog ubrizgavanja.

        @mile1704

        Daj mi tačan broj motora i napisaću ti šta se mora ugraditi u tvoj auto...
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • mile1704
          CBC Početnik
          • 30.11.2007
          • 7
          • Novi Beograd

          #34
          Poslao sam ti na firmin mail.

          hvala

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #35
            Nisam dobio mail. Možeš i ovde na PP ili CB mail.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • Dren
              CBC Senator XXL
              • 24.08.2005
              • 1068
              • Sarajevo

              #36
              Ma daj (ako nije velika tajna) stavi ovdje broj, moze biti bitno za nekoga u buducnosti... Ivan je vec spominjao informacije o tim motorima po godistima, pa bi broj tvog motora i zakljucak vezan uz to, mogao nekome pruziti informaciju o istom pitanju...

              Comment

              • mile1704
                CBC Početnik
                • 30.11.2007
                • 7
                • Novi Beograd

                #37
                Nisam bio u BG, pa nisam odgovarao.
                Naravno da broj nije tajna posto su kola bila u chrysleru i mup-u na proveri i 100% su regularna, a kupio sam od prvog vlasnika, samo znajuci sta se sve radi kod nas nisam rad pisanju istih.
                Elem, pre puta sam bio u Subotici kod izvesnog Petra i montirao plin u njegovom servisu koji se cini i vizuelno i po pricama kako vrhunski.
                Ugradio mi je Zavoli plin, bez flashlube-a posto kako kaze fabrika za ovaj model ne zahteva da se ugradi.
                Kola se ponasaju odlicno, idu potpuno isto, nije se desio do sada ni jedan bitniji problem, a potrosnjiu i dalje testiram.
                Pricao sam Petru o mogucnosti da ventili odu ili slicnim problemima koji mogu da se jave.
                On je 100% uveren da se to nikada nece desiti, dao je garanciju 100 000km,li 2god, dao mi je primer istog modela koji je presao vec 200 000km.
                Poprilicno deluje profi i samouvereno.
                Inace video sam i 300c sa hemijem koji ima parcijalno iskljucivanje cilindara i isto je ugradio plin, prezadovoljan je.
                Naravno da jos uvek strepim i da nisam siguran da se problemi nece desiti jer ne sumnjam da i u Ivanovoj prici ima istine.
                I Petar i Ivan mi se cine kao vrhunski poznavaoci tako da mogu samo da se nadam...

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #38
                  Originally posted by zoranbg
                  http://www.flashlube.com.au/en/valvesaverkit/lpg_cng.html

                  "cave troll"
                  LPG enters the combustion chamber as a gas, has a far higher octane rating (112) and generates higher combustion temperatures adding extra stress to the hot and dry valves and valve seats. The lack of valve lubrication plus the higher combustion temperature of LPG often results in premature failure of exhaust valves due to a phenomenon known as Valve Seat Recession. Then the cylinder head will have to be repaired or replaced. Even hardened valves and valve seats are prone to fail due to corrosion and erosion when driving on LPG. Apart from gradual loss in power, increased fuel consumption and exhaust emission, the repair of a cylinder head is usually a major expenditure, this increases when a broken valve damages a piston or cylinder block.

                  Ovo je deo teksta koji je na linku, po ovome propadnje ventila sa plinom je zagarantovano na bilo kom motoru? Zasto se onda uvek ne ugradjuje ovaj Lube ako je tako?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #39
                    Ako neko prodaje bilo šta i taj isti napiše da je to najneophodnija stvar na svetu jer će mi inače cigla pasti na glavu ako nemam tu stvar, prvo pogledam šta ima da kaže neko nezavisan , mada je takvih malo. Čitanjem više zavisnih može se stvoriti slika.

                    Prodavci motornog ulja BAŠ za LPG će sigurno naći 1001 razlog zašto će tise raspasti motor ako ne koristiš BAŠ to ulje...

                    LPG ne ide na gusane glave, ne ide na benzince za olovni ventil, ne ide na Ztec motore, ne ide...

                    Istina je uvek negde izmedju...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • bax76
                      CBC Senator XXL
                      • 07.11.2006
                      • 605
                      • BG

                      #40
                      Pa trajnost motora je konkretan podatak, moze da se izmeri, projektuje, bar u idealnim uslovima... Da li postoji studija, ili neka statistika po kojoj se vidi da je trajnost motora duza navodnih 30% u odnosu na benzin, ili barem da li je ista, ili su to sve pausalne procene. Znam ja sta je reklama, ali
                      generates higher combustion temperatures
                      ...ovo je poprilicno konkretno, i da se proveriti jeli stetno i u kojoj meri, tj da li je to u okviru onoga za sta je ventil obicno projektovan da podnese.
                      Ako sam kupio nov auto, voleo bi recimo to da znam, najlakse je ugraditi, treba zaraditi

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #41
                        To povisena temperatura je za samo 50°C visa kod gasa ako je sve podeseno kako treba sto se tice odnosa smese a da se ne dira pretpaljenje.
                        Eventualno gorenje ventila finansijski sasvim odgovara (momentalnoj) ustedi u razlici u ceni izmedju dva goriva. Zivi mi bili pa videli ali nece ventili izgoreti cak i ako se to desi bas tako brzo.
                        Nema taj auto u Srbiji gde da se vozi u takvom rezimu da bi se to jako brzo desilo.
                        Kad su takve stvari u pitanju ne moze se reci da je rok toliko predjenih kilometara nego vise nacin voznje.
                        Ako vlasnik kaze da nema razlike izmedju benzina i gasa znaci da ni nacin voznje nije u skladu sa tim zasto je takvo vozilo napravljeno sto je jos veca garancija da ce sve biti pozitivno u smislu trajnosti.
                        Mi smo se samo bavili tehnickim detaljima koji u praksi ne znace nista jer se vlasnik auta i onako odlucio da ugradi gas cak i pre nego sto je dosao na ovaj forum iako SVI kompetentni kazu da to nije dobro za takav motor.
                        Citajuci sve postove ostaje jedino da se primeti da je IvanT ostao pri svome slusajuci savete onih koji to bolje znaju. Ne verujem da su ga informacije koje pazljivo prati ikada navele da uradi bilo sta sto bi i blizu dovelo u pitanje renome servisa. Takodje to isto pokazuje da je spreman da uci od onih koji vise i bolje znaju i da ne vezba na tudjim automobilima ono sto je vec poznato cak i kad to klijenti od njega traze.

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #42
                          po ovome propadnje ventila sa plinom je zagarantovano na bilo kom motoru? Zasto se onda uvek ne ugradjuje ovaj Lube ako je tako
                          zatp sto je netacno, ili preciznije lazno napisano.
                          da je proizvoljno dokazuje stvarnost gde ima ij motora sa 500.000+ km kod kojih se nista od tvrdnji iz citiranog teksta nije dogodilo.

                          ako se i dogodi toliko veliko habanje glave motora usled LPG nakon 1 milion, 2 miliona ili 5 miliona km voznje koga to jos prakticno zanima.

                          mnogo sto sta ce se pohabati na tom vozilu dok se dostigne nekoliko miliona prevezenih kilometara.

                          kao drugo, podmazivanje (ako je to taj termin) ventila se vrsi metalima, odnosno drugacijim sredstvima a ne nikakvim uljima, u normalnom motoru koji koristi benzin.

                          u tom Flash Lube-u se ne pominju meki metali kao deo sadrzaja.

                          to ne znaci da FL ne radi posao, samo malo budi sumnju posto sve fabrike i sve rafinerije ne koriste inace ulja za podmazivanje sedista ventila vec neku vrstu / tip metala, upravo zbog visoke temperature kojima su izlozeni izduvni ventili.

                          kao sto se zna ulja su ugljovodonici a to znaci da su zapaljiva, i sagorevaju, na oko 400-500C i time prelaze u gasove (HC, NOx, CO, CO2, H2O).

                          gasovi sigurno ne mogu da "podmazu" niti ventile niti sediste ventila pri pritiscima koji vladaju unutar komore sagorevanja.

                          dakle, FL se koristi i ne koristi u praksi. nekih nezavisnih merljivih rezultata ima malo koji bi potvrdili ili demantovali navode o podmazivanju.


                          cinjenica je da se ventili i sedista ventila habaju i trose i kod upotrebe benzina (samo zato i postoji stelovanje ventila bilo manuelno bilo hidraulicko automatski) da se nadoknadi to habanje materijala.

                          dakle, habanje glave je staro koliko i benzinski ili dizel motor, postoji i kod tih goriva.

                          LPG mozda ubrzava to habanje, pitanje je koliko, na kojoj glavi, koji nacin upotrebe vozila (pun gas ili normalna voznja nije isto termicko opterecenje glave), itd.


                          ako je na mom motoru sa mehanickim stelovanjem ventila (plocice) period stelovanja svakih 200.000km na benzin meni sigurno nece smetati ako budem morao zbog LPG da skratim taj rok na recimo svakih 150.000km.

                          za 1/2 miliona km imao bih 3 stelovanja ventila umesto 2...meni prihvatljiv gubitak usled neupotrebe Flash Lube-a.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            generates higher combustion temperatures
                            ...ovo je poprilicno konkretno, i da se proveriti jeli stetno i u kojoj meri, tj da li je to u okviru onoga za sta je ventil obicno projektovan da podnese.
                            Ako sam kupio nov auto, voleo bi recimo to da znam
                            mnogi bi voleli da znaju ali izgleda da takva informacija a da je pouzdana ((mrenjem te povecane potrosnje materijala glave) je redja nego Marsovci koji hodaju zemljom

                            nije sporno da postoji povecanje temperature sagorevanja (gasova koji sagore) za nekih +6.25% u odnosu na benzin.

                            no to ne znaci da ce i sam ventil a jos manje glava imati isti prirast temperature s obzirom da je jako losa termicka provodnost gasova.

                            ako je recimo temperatura glave na benzin oko 180C pri normalnom opterecenju i poveca se za +6% na 191C pitanje je da li ce to dodatno zagrevanje za 11 stepeni bas toliko uticati na termicko- mehanicko habanje glave.

                            recimo da hoce, pitanje je onda i rada na benzin ako se vozi iole malo ostrije, recimo tipa 3-4 sata u kontinuitetu pod punim gasom.
                            da li ce onda u tim uslovima povecana temperatura sagorevanja (gasova, ventila, glave) takodje dovesti do ubrzanog zamora materijala i preranog habanja glave.

                            ja mislim da kao i u svemu, postoje bolje i losije odradjene konstrukcije i izrade glava motora, ventila, sedista ventila vec kako je proizvodjac motora odlucio (da pristedi).

                            dobar motor po kvalitetu izrade ne zahteva nista, nezniji motor zahteva vise paznje i/ili nekakve dodatne mere prevencije npr FL.

                            ako je sama fabrika motora (pre)stedljivo napravila glavu motora pitanje je koliko su i ostalo delovi i sklopovi motora sposobni da rade besprekorno stotine hiljada ili milionce kilometara.

                            sve i da se zastite ventili i sedista sa Flash Lube pojavice se problemi sa pumpom ulja, sa pumpom vode, sa spanerima u sistemu razvoda i drugim delovima motora koji nece izdrzati 500.000km do zamene.

                            hocu da kazem ako je fabrika namerno napravila motor da traje 200.000+ km i da se onda baci, onda niti FL nece pouzdano omoguciti da taj motor predje 1.000.000km nevezano za ventile vec trosenje svih ostalih sklopova.

                            da fabrike motora znaju kako da naprave motor bez greske za 1.000.000km je vec dokazano i provereno, preostaje i onaj dodatni element- motiv da se nesto tako napravi ili (p)odrzava sistem ceste zamene automobila za novi.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • bax76
                              CBC Senator XXL
                              • 07.11.2006
                              • 605
                              • BG

                              #44
                              Zahvaljujem na uverljivom odgovoru, pozdrav

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                Deluje mi ovako sa strane citajuci da su ti motori prosli odredjene evolucione procese u glavi eksperimentisuci sa debljinom stabla ventila u skladu kompenzacija koje su slicne nasim EURO normama.

                                Sicevi ventila se retko menjaju kad je u pitanju kvalitet kroz izmene konstrukcije samog ventila, verujem da su sve ove izmene u generacijama ovog motora prosle kroz prilagodjavanja ECO sistemu Kalifornije i da u nekim godistima koje su "osudjene " kao lose postoje fentili sa jako tankim stablom u cilju smanjenja mase ventila.

                                To sto se desava sa termickim eroziranjem ventila koji su lagani je problematika gde ventil manje mase prilikom sagorevanja dosegne visociju temperaturu, te kontaktna povrsina prema sicu ventila trpi veci termicki sok.

                                No, ventili ovog tipa imaju sa sobom istu problematiku i kad se voze na benzin, jedina je razlika da se natrijum koji kao aditiv u benzinu (umesto olova) nenalazi u LPGu.

                                Nisam naisao na precizan podatak o kojim se sicevima radi, o usisnim ili izduvnim?

                                Ukoliko su usisni problematicni eventualna LPG problematika bi se dala ublaziti ili eliminisati resenjem gasnog injektora i preciznom fazom vremena ubrizgavanja. Ovaj deo razumeju "majstori" za LPG na Cannonu.

                                Ukoliko su izduvni u pitanju, dodatna optimizacija sistema za paljenje je resenje. I ovo je nista nepoznato.

                                Mada, sto da se brinemo uopste, kad si dobio lepu garanciju koja zlata vredi, korektno?

                                Pozz
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X