Ovo pitam jer sam primetio dve stvari. Posle dužeg vremena bez napajnanja gasni ECU mi je vratio prebacivanje na gas na fabričkih 1600 obrtaja, a bilo je podešeno na 1200. Benzinski ECU je izgleda zaboravio da vozi na gas, pa se ponovo prilagođava (pojavio se jedan mali problem koji se javljao prvih 10-tak dana po ugradnji gasa, a posle sam od sebe nestao). Problem je mala nestabilnost lera na gasu kada je potpuno zagrejan (plus minus 50 obrtaja), ne uvek ali se ponekad desi.
Kad već spominjem prebacivanje na gas, koje su vaše preporuke za parametre.
Onih 1200 mi je bilo logično jer je ler 1100 kada se motor upali hladan. Isteram iz garaže, zatvorim istu, krenem i prebaci na gas. Jedino mi je dugo da čekam 35 sekundi kada je motor vruć, koliko je podešeno (da li ovo može da se smanji ili je to fabrički minimum). Mislim da temperatura podešena na 40 stepeni (čini mi se isto fabrički), to ne bih menjao jer brzo postiže ovu temperaturu, ali ako mislite da može i manje recite.
Inače auto stoji u garaži (zagrejanoj), ali nekada (retko) stoji 6-7 sati napolju.
Nemam uslova sam da "čačkam" (nemam konektor, a i pod garancijom je), a majstor se izgleda drži fabrički preporučenog podešavanja, ali je spreman da ispunjava želje.
Da napomenem sve radi jako dobro. Samo da li da se rukovodim onom "Uvek može bolje" ili "Ako je sve dobro nemoj ništa dirati".
PS: vw g4 1,6 16V `02. + LandiRenzo Omegas
Kad već spominjem prebacivanje na gas, koje su vaše preporuke za parametre.
Onih 1200 mi je bilo logično jer je ler 1100 kada se motor upali hladan. Isteram iz garaže, zatvorim istu, krenem i prebaci na gas. Jedino mi je dugo da čekam 35 sekundi kada je motor vruć, koliko je podešeno (da li ovo može da se smanji ili je to fabrički minimum). Mislim da temperatura podešena na 40 stepeni (čini mi se isto fabrički), to ne bih menjao jer brzo postiže ovu temperaturu, ali ako mislite da može i manje recite.
Inače auto stoji u garaži (zagrejanoj), ali nekada (retko) stoji 6-7 sati napolju.
Nemam uslova sam da "čačkam" (nemam konektor, a i pod garancijom je), a majstor se izgleda drži fabrički preporučenog podešavanja, ali je spreman da ispunjava želje.
Da napomenem sve radi jako dobro. Samo da li da se rukovodim onom "Uvek može bolje" ili "Ako je sve dobro nemoj ništa dirati".
PS: vw g4 1,6 16V `02. + LandiRenzo Omegas
Comment