Ugradnja sequent-a u V12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmw735i
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 258
    • Mostar
    • BMW 320i, 740i, 750i

    Ugradnja sequent-a u V12

    Odlučio sam ugraditi sequent u moj 750i V12. Nakon dugog istraživanja i raspitivanja odlučio sam se na Radića u Srpskom Sarajevu većinom radi toga jer je čovjek imao pojma o čemu pričam i po njegovoj priči već je ugrađivao na taj motor plin.
    Radi se o Zavoli sistemu 2x6 cilindera sve u duplo osim boce. Zanima me pozitivna i negativna iskustva sa tom opremom i sa servisom Radić.
    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Što se tiče ugradnje, nema nikakvih problema. Bitno je samo "upariti" obe strane motora da rade sa istim programom. Ako je serviser već radio takav motor, znaće kako to da uradi.

    Iskustvo o servisu, sačekaj od nekog korisnika.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #3
      Što se tiče uparivanja motronici su identični, smaknut im je samo senzor na radilici a za balans motora se brine EML treći motronic koji vozi 2 DK motora od 2 u**** i daje informaciju obadvijema stranama o otvorenosti u****.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Pišem da gasni ECU-i treba da budu naštelovani kako treba. Motorni su takvi, kakvi su.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • AreOut
          CBC Senator XXL
          • 22.07.2006
          • 590
          • Zabjelo

          #5
          Jesi li siguran da ti se to isplati, koje je godiste auto?
          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

          Comment

          • bmw735i
            CBC Senator
            • 07.05.2006
            • 258
            • Mostar
            • BMW 320i, 740i, 750i

            #6
            Auto je 1991 ručni rad i izgleda kao novo. Nema packe na limariji u zadnjih 2 godine od kad ga imam odradio sam kompjet motor (bez karika) mjenjač i radi bolje nego većina novih auta. A tek ubrzanje to je zaraza. Nedavno sam prodao 735 sa plinom i sad hoću ovoga konvertovati na plin.
            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

            Comment

            • bmw735i
              CBC Senator
              • 07.05.2006
              • 258
              • Mostar
              • BMW 320i, 740i, 750i

              #7
              Legao sequent

              Nemam kada da pišem od silnog testiranja vozila pa sam evo smogao sada snage da se logiram i napišem dojmove.
              Ugrađen je 2X STAG 300 kontroler sa isparivačem Zavoli od 250kW (mislim)
              Raliovi dizna su isto STAG kao i MAP. Cijev napajanja je 8mm sa multiventilom ulaz izlaz 8mm. Auto trenutno ima sitne probleme sa kalibražom mape vjerovatno jer je polusekvent i puca 4 grupe po 3 dizne. Klasika za 2 motronica 1.2
              U niskim obrtajima mu fali plina ili ga možda ima i previše ali od 2500 na dalje do blokade vuče kao lud. Postoji mogućnost da je i usisna guma lijevog banka cilindera falšala zrak pa je iskrivljivalo mapu benzina. Čekam na novu iz Minhena da dođe. Kupio sam mu i nove razvodnike i rotore a svijeće nisu ni 3000 km prešle i najbolje što sam našao su bile NGK Vline. Pali Check Engine lampicu pri niskim obrtajima na plinu a gasi je na visokima što znači da mu smješa nije baš najbolja. Lambda sonde su nove od ALIPINA V8 motora. Provrt dizni za plin je 2mm ali softver pri kalibraži traži manje dizne.
              Našao sam da za moj auto idu dizne od 2.1mm za full sekvent a da za semi ide onoliko puta manji koliko ima dizni u grupi što znači 0.7
              Majstor nije priključio lambda signal na stag kontrolere.
              P.S. Ovo je bilo s brda s dola napisano pa izvinite na greškama ako se koja potkrala prilikom pisanja ovog posta.
              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

              Comment

              • bmw735i
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 258
                • Mostar
                • BMW 320i, 740i, 750i

                #8
                Još nešto. Potrošnja plina mješovito otvoreno - grad 22l što i nije toliko crno.
                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Izlazi iz dizni za polu-sekvencijalno ubrizgavanje se umanjuju za 10% u odnosu na sekvencijalno. Za tvoj motor bi izlazr trebalo bušiti na 1.8mm.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • bmw735i
                    CBC Senator
                    • 07.05.2006
                    • 258
                    • Mostar
                    • BMW 320i, 740i, 750i

                    #10
                    Hvala Ivane na ovako brzom odgovoru.
                    Probat ću iduće sedmice kad uhvatim radića. Inače auto je otišlo iz servisa sa dogovorom da ću još da ga dovezem na doradu. Ipak je prvi u BiH a i šire da radi na multipoint gas. 2 dana su ga radili.
                    BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                    Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Nije Radic niti prvi niti jedini koji radi sisteme kao tvoj u BiH (a pogotovo ne "sire" od BiH), ali neovlasteni servis i ugradjivac Zavoli opreme - to jeste.

                      Ne ocekuj puno po pitanju garancije ako nesto slucajno krene kako ne treba.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Moram da reagujem an ono "BH i šire" i da podržim 206 a plus nema se baš neko povoljno mišljenje o tim radovima.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • *IvanT*
                          CBC Senator XXL
                          • 30.01.2005
                          • 3234
                          • Srbija, Beograd, Kara

                          #13
                          Čovek je mislio da je prvi BMW V12 u BiH na gas. Šire nije, definitivno, a što se tiče servisa trebali smo da reaugujemo čim je napisao gde će ugrađivati. Ostaje na nama da pokušamo da mu pomognemo da mu auto proradi kako treba, ako njegov serviser ne uspe.
                          http://www.lovatogas.co.rs

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Pa kad sam prošli put napisao da je crno, crno, malo si me kritikovao da nije kolegijalno. Sad sam se jedva uzdržao
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #15
                              Tačno tako, zato sam u prvom postu u temi napisao da neko od korisnika napiše, ali izgleda da neće niko.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              Working...
                              X