Ugradnja sequent-a u V12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #31
    zasto se gusi na manjim obrtajima i da li je do goriva bi vrlo lako video da je vezao lambda sondu na stag, ne bi bilo nikakve dileme. tacno da nije ulazni parametar za gasni ecu, ali jako korisna alatka prilikom kalibracije.

    inace mislim da se to sve moglo napraviti i sa jednim gasnim ecu-om, samo bi izlaze za dizne trebalo malo prepraviti tako da jedan signal okida dve dizne koje otvaraju jedna za drugom na benzinu ukoliko je na benzinu full sekvent, a ako je polusekvent, onda je situacija jos laksa. ukratko, ecu misli da radi sa 6 cilindara, a svaki izlazni signal se deli na dve dizne. naravno nije bas toliko prosto ali moze....
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • bmw735i
      CBC Senator
      • 07.05.2006
      • 258
      • Mostar
      • BMW 320i, 740i, 750i

      #32
      Ale ja sam to i predlagao čak jedan gasni ecu od 4 cilindra jer bmw ima 4 grupe po 3 dizne. Koliko sam moga da skužim AC dizne su od 3 ohm i kad ih 3 vežeš paralelno dobiješ oko 1 ohm što je moguće pogurati sa jednim izlazom stag kontrolera. nisam se htio da zezam nego sam pustio majstorima na volju da rade kako oni misle. Čak sam i temu postavi na forum 10-ak dana prije da mi sugeriraju šta i kako.
      Ali nema veze, svaka škola se plaća pa i ova. I prošlu instalaciju u 520 sam platio 650€ pa kad sam je sam prebacio u 735 platio sam još 200€ lambda kontrolu. Nek on radi kako treba i sve ostalo će biti uredu. Pare sam pregrmio davno. Otplatiti će to hrvatska cijena plina.
      BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
      Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #33
        čak jedan gasni ecu od 4 cilindra jer bmw ima 4 grupe po 3 dizne. Koliko sam moga da skužim AC dizne su od 3 ohm i kad ih 3 vežeš paralelno dobiješ oko 1 ohm što je moguće pogurati sa jednim izlazom stag kontrolera. nisam se htio da zezam nego sam pustio majstorima na volju da rade kako oni misle.
        upravo sam na tako nesto mislio... hehe, nemoj uvek pustati majstorima da rade sta misle (ovo se ne odnosi ni na jednog majstora sa foruma, vec na onu vecinu drugih....)

        jel ima neko komentar da li je ovo izvodljivo ?
        mislim da nije probano u praksi do sad, ali ne vidim zasto ne bi radilo...
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • bmw735i
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 258
          • Mostar
          • BMW 320i, 740i, 750i

          #34
          Ma prbat ću ja to pa ću drugi stag staviti na E36, on je full sequent.
          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

          Comment

          • bmw735i
            CBC Senator
            • 07.05.2006
            • 258
            • Mostar
            • BMW 320i, 740i, 750i

            #35
            Uštelovao sam V12 sam. Napravio interface skinuo software sa neta i polako prvo lijevi pa desni bank uštelovao.
            Fora je bila da ne radi suprotni bank kad se radi kalibracija. Sve štima malo mi je pištao na visokoj turi onda sam mu digao pritisak na 1.45 i spustio minimalni na 0.35 i sad sve fercera.
            Otkida na plinu i hoće da prevari ASC malo se zbuni kad mu ovaj otkine dizne na sekund. Ali sve u svemu radi ko singer.
            BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
            Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Proveri šta kaže lambda sonda kad je pritisak 0.35
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • bmw735i
                CBC Senator
                • 07.05.2006
                • 258
                • Mostar
                • BMW 320i, 740i, 750i

                #37
                Provjerit ću. Inače izgleda da je direktno na kontroleru otkinuo žice od lambde pa ih nemogu naći u instalaciji. Moram doći do kompjutera pa ponovo spojiti lambde.
                BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                Comment

                • samir
                  CBC Član
                  • 07.03.2007
                  • 39
                  • Sarajevo

                  #38
                  Svaka cast. Zelim Ti puno predjenih km bez problema

                  Comment

                  • Boogie
                    CBC Član
                    • 01.11.2007
                    • 11
                    • Banja Luka

                    #39
                    ufffff zvao sam ih pre neki dan ... i zamalo

                    Comment

                    • Gtiboy
                      CBC Veteran
                      • 15.12.2006
                      • 110
                      • Doboj

                      #40
                      bmw735i sretno sa kalibracijom, i da se predje dosta km sa plinom !
                      A sto se tice tih "majstora" radic servis imao samo dosta lose iskustvo sa njima, oprema no name, garancija 0 bodova, potrosio brdo para na mijenjanje svega i svacega i o5 nista. Na benzinu i dalje radio ko doxa al na plin nikako
                      Sorry na ot, ali nemogu izdrzat a da ih ne pljunem, bagra jedna.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Originally posted by Dora
                        Proveri šta kaže lambda sonda kad je pritisak 0.35
                        Niko nije odgovorio na ovo pitanje, spržićete motor....
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • bmw735i
                          CBC Senator
                          • 07.05.2006
                          • 258
                          • Mostar
                          • BMW 320i, 740i, 750i

                          #42
                          Sory Doro nisam imao vremena da odgovorim.
                          Trebalo se nakanuti da skopčam laptop na ljubimca.
                          Ovako množitelj mape mi je malo ispod 1 a iznad 0.8 dizne još uvijek 2mm ali će se valjda smilovati radić pa poslati 1.8mm. Pritisak sam mislim stavio na 1.35 Lamda na leru trčkara od 0.22 do 0.90 ali najčešće je stabilno 0.45.
                          Full load sa kick down lamda se drži oko 0.50 pritisak je stabilnih 0.79 samo mi javlja u greškama da su dizne potpuno otvorene i da provjerim lambda signal. Print screen nemogu baš da napravim jer nema u hrecegovini toliko velikih i ravnih cesta a ova moja zvjer jurne do 100 za nešto preko 7 sekundi jedva sam i ove parametre upamtio. Povešću nekoga sljedeći put da snima podatke.
                          BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                          Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            ne treba ništa da pamtiš, pusti da se memoriše i na kraju vožnje sve parametre snimiš u fajl.

                            nešto mi je sumnjivo oko tako malih dizni. kod mene su 2,80mm, fullgroup pa 2 puta okidaju u jednom ciklusu i ima samo 25kW po jednoj dizni (cilindru).

                            pritisak ne sme da ti padne ispod 1.
                            0,79 znači da imaš premalo goriva, pogotovu ako se toliko sroza sa onogo 1,35.

                            rekao bih kao i Dora da se bojim da se ne sprži motor sa tako siromašnom smesom.
                            tek mi nije jasno zašto bi stavljao još manje dizne

                            proveri dobro te parametre rada.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • bmw735i
                              CBC Senator
                              • 07.05.2006
                              • 258
                              • Mostar
                              • BMW 320i, 740i, 750i

                              #44
                              Originally posted by *IvanT*
                              Izlazi iz dizni za polu-sekvencijalno ubrizgavanje se umanjuju za 10% u odnosu na sekvencijalno. Za tvoj motor bi izlazr trebalo bušiti na 1.8mm.
                              Stag konstantno javlja da su velike. Ako je lambda signal u normali za vrijeme full throtle ne bi trebao spržiti motor. Pritisak opadne samo u tom režimu inače se drži oko 1.2
                              BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300
                              Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #45
                                dobro sa da mi je jasno, nešto sam se prebacio.
                                nevezano, koliko kW ima po jednim cilindru taj motor ?
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X