brc flying injection problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Ako već ugradjuješ novi, ne mora biti Metan...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • NikolaTodorovic
      CBC Član
      • 18.08.2013
      • 47
      • Aleksinac
      • Lancia Kappa 2.0t

      #47
      Ja sam iskreno razmisljao o tome da ugradim iskljucivo plin ali dolazim na sledecu matematiku :
      1) Moj auto trosi 12-15 litara benzina pri gradskoj voznji sto bi na plin bilo minimum 15
      2) Na metan trosi 6.5-7 kg metana sto je 700 dinara na 100km nekad spustim i na 550-600 ako vozim iskljucivo od 60-90 kmh (uspevao sam)

      Ugraditi kompletno drugu instalaciju za gas i skidati vec postojecu za metan zbog 200-300 eura ja mogu samo da gubim jer imam ogromnu razliku u ustedi jer se ipak radi o automobilu koji ima vecu potrosnju..Da je 1.3 ili 1.6 ne bih se uopste ubijao ovakvom matematikom.,Prelazim oko 15.000km godisnje + - pa mozete izracunati
      Ali jednu stvar znam.Dok ne odem i ne uradim kompletan pregled instalacije i elektronike, ovde mogu samo da nagadjam

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Piše lokacija Aleksinac pa sam zato rekao, nema baš Metan pumpi na svakom ćošku kao ovih za autogas. To novo za 800 evra je sa bocama ili samo prednji deo?
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • NikolaTodorovic
          CBC Član
          • 18.08.2013
          • 47
          • Aleksinac
          • Lancia Kappa 2.0t

          #49
          Tako je, iz Aleksinca sam.U Nis odlazim s'vremena na vreme taman kad potrosim to sto sam natocio za 2300 dinara staje 22 kilograma metana i vise ne moze.Sa tim prelazim 300+ km sve zavisi od moje voznje..Zbog kvara moram da dajem jaci gas da auto ne bi seckao pri cemu bukvalno stalno ubrzavam i time se povecava potrosnja koja bi trebala da bude cak manja od gore navedene..Isplati mi se da odem do Nisa i punim boce jer mi je tacno 34km od Aleksinca do pumpe i sto je najbolje, pumpa se nalazi na samom izlasku sa auto puta..Druga najbliza stanica je Krusevac (40km) i tamo idem iskljucivo kada odlazim kod rodbine u Kraljevo..Idem ponekad i u Beograd pa i tamo punim.Uglavnom polako pocinju da se pojavljuju pumpe i u drugim ali samo vecim gradovima..Tako da 300+ km za 2300 dinara sa autom od 1500 kg i 155 konja je izuzetno velika usteda uzimajuci u obzir cenu benzina Jedini hendikep koji vidim u svemu ovome je drasticno smanjen prtljazni prostor i hajka oko atesta

          Izvini nisam odgovorio na pitanje : Samo prednji deo bi bio 800e u koji spada isparivac,dizne,ecu i ostala elektronika.Instalacija ispod auta i boce ostaju..Inace za moj auto krstena ugradnja kosta 1200+ eura
          Last edited by NikolaTodorovic; 21.08.2014, 07:19. Reason: dopuna

          Comment

          Working...
          X