Iberlauf,skinuti ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    Iberlauf,skinuti ili ne?

    Mislim kod zdravog motora koji neduva.Generalno dali je bolje skinuti ga sa kucista filtera i rupu za crevo zapusiti ili ne.(da nebi vukao fals vazduh).
    Kakva su iskustva a sta kaze teorija?
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
  • don
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2005
    • 483
    • Beograd

    #2
    Neka moja teorija, ne bi fabrika pravila to tako da ne treba, koji ti je auto?
    moj cale je vozio keca sa italijanskim motorom, cini mi se 1200ccm, i nikada nije imao problema sa tim cudom.
    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Vakum stvoren usisom pomaze evakuaciju za ulje stetnih gasova u motoru.
      Sad, razmisli, jer u pitanju je forsirana ventilacija a ne oduska.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        pa fabrika ugradi i pikslu i upaljac,pa neznaci da treba da duvamo

        @boost znaci bolje da se skine ? ili sta? a?
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Ne, bolje da ostane jer onda motor i****va isparenja iz kartera koja su stetna za ulje.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #6
            JAVOLT!!
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • luka.l
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 490
              • Beograd
              • ВАЗ 21213

              #7
              Hm, stetna za ulje...

              Ok. A ako se recimo smanji interval zamene ulja? Kako uvlacenje doticnih isparenja nazad na sagorevanje utice na rad motora odnosno dugorocnu eksploataciju? Meni se cini da motor bolje radi kada u****va cist vazduh nego li doticnu nezdravu maglicu? Naravno...ne pricamo o porastu broja obolelih od kancera...
              - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
              - "I vi ste dobro."

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #8
                I ja sam tako cuo,da su dziberlauf zaboli nazad u usis,jer neznaju kud ce sa njim zbog nezdravosti,pa kao da ga naknadno sagore.i ono sve je ok kad je motor zdrav.ali kad pocne da pirjani malo a?!?
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • luka.l
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 490
                  • Beograd
                  • ВАЗ 21213

                  #9
                  Hm, moram da se malo "editujem"....promakla mi je sitnica u prvom postu, a to je da se prica o "zdravom motoru". Ja sam pricao o slici gde na uberlauf ide vise "dima" nego na auspuh pa bih moje pitanje preoblikovao da bude malo jasnije, a to je:

                  ako se smanji interval zamene ulja, da li je za motor bolje da se taj silni dim "prirodnim" putem izbacuje iz motora ili pak da ga motor sagoreva, ali da se opet izbacuje vakuumski...Meni se cini da jeste...

                  Na svu srecu, nemam takvih problema...
                  - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                  - "I vi ste dobro."

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Dok je motor OK nema nikakvih opasnosti, dakle dok god je nivo produvavanja nizak.

                    No, kako god, forsirana ventilacija pomaze svim semerinzima da drze ulje u motoru takodje.

                    Nesto je malo povecana osetljivost motora na samodetonacije, pre bi rekao samo blago zveketanje ventila jer tacka paljenja bude poremecena.

                    Jedan motor kojem smeta ventilacija iz kucista radilice je definitivno objekat za renoviranje. Oseca li se promena rada motora na leru sa i bez ventilacije prikljucene, definitivno je propust gasova iz kompresionog prostora na tom nivou da je intervencija na motoru neophodna.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X