LAMBDA SONDA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sportnosrce
    CBC Član
    • 25.11.2005
    • 38
    • Slovenija

    LAMBDA SONDA

    Pozdrav svima koliko vas ima,

    Muči me lambda sonda,jer je kod ugradnje plinskega uredjaja STAG 300 u Šaran 2.8 VR6 majstor konstatovao da lambda do 2000 o/min ne radi (na grafikonu je ravna crta). Ako se motor optereti sa klimom,svetlima i još nekim potrošačem počinje da daje neke signale ali još uvek ništa posebno do trenutka kada se navije motor preko 2000 o/min i počne normalno da radi.
    Na tehničnem pegledu prilikom merenja izpušnih gasova su se pkazale sledeće vrdnosti (MOTOR NA PLINU):

    ler gas: ---------------POD OPTEREĆENJEM:

    o/min.......710 -------------------------------3200
    CO (%)........0,08 --------------------------------0,26
    02................1,21 --------------------------------0,53
    CO2...........13,21 -------------------------------13,49
    HC (ppm)..0136 ------------------------------0053
    LAMBDA -------------------------------------------1,016

    Zanima me da li se iz ovog nešto vidi šta je sa lambdom.Još jedan podatak ,možda je bitan ili ne a to je da motor ponekad ne povuče izpod 2000 o/min kao da nema benzina ili tako nešto ali ne uvek i nema veze
    da li je topao ili hladan ,plin ali benzin.


    Pozdrav svima

    Miško
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Više b ivredelo da si postavio pitanje u Dijagnostici ali da probamo i ovde... Ako je sonda stara ili zaprljana od taloga čadji, može se ponašati tako kako si naveo. Nema dovoljnu temperaturu za oksidacioni proces na šta ukazuje to što kažeš da proradi na preko 2000 obrtaja.

    Sistem praćenja sonde na Stag-u je dovoljno precizan da ako je tako kako si napisao verovatno ti sledi zamena sonde.

    Podrazumevam da se ovo dogadja i kad da radi na benzinu da bi isključili ravnu crtu sonde usled loše podešenog plina.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sportnosrce
      CBC Član
      • 25.11.2005
      • 38
      • Slovenija

      #3
      LAMBDA SONDA

      Na plinu i benzinu je isto,pokušaću da je očistim ,svejedno hvala za pomoć

      Comment

      • nijebitno
        CBC Senator XXL
        • 14.03.2006
        • 629
        • Modrica

        #4
        Imas negdje opisano ciscenje, ako se dobro sjecam ne preporucuje se mehanicko vec ciscenje brenerom tj. spaljivanje taloga.

        Ako ipak budes mijenjao sondu imas kod Mpowera univerzalne NGK sonde koje su znatno jeftinije od fabrickih pa vidi ima li za tvoj auto.
        Difference between man and boys is the price of their toys

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ako je grejana sonda mozda je crkao grejac pa na malim opterecenjima dok nema dovoljno gasova da je ugreju ne radi... lici mi na to, jer kad kako kazes upalis svetla, i ostale potrosace, motor je malo vise opterecen->vise gasova-> bolje grejanje sonde.
          radna temperatura sondi je inace koliko se secam od 400-500 stepeni pa navise.
          proveri da li uopste dolazi struja za grejanje sonde (najcesce dve bele zice)
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Bogami... Morala bi da radi dobro na ugrejan motor i bez grejaca.
            Lambda sonde imaju POZNAT vek trajanja i preventivno se menjaju bas kad za to dodje vreme iako mogu da traju znatno duze.
            Racuna se da je gorivo i katalizator nesto sto je znatno skuplje nego sama sonda.
            Neispravnost sonde se manifestuje u pocetku kao tromost.

            Comment

            Working...
            X