U koje modele se sigurno ne moze ugraditi gasni uredjaj?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by Srdjan
    Vidim da na sajtu imas komplikovanije automobile i one na crnoj listi. U cemu je razlika?
    Ma to sam pisoa ispočetka, sad bi lista mogla da se dopuni na obe strane al ise nema vremena
    Komplikovani su oni što majstori misle da nisu ali posle dodju na doradu, na crnoj listi su oni gde treba iseći ruke ko šargarepu da bi ugradio gas.

    Najgori automobili po pitanju gasa su svakako oni sa K glavom, ako neko već kupuje to djubre, onda treba da zna da će kad tad imati problema.

    Ostalo je stvar novaca i volje. Izuzetak su Zetec motori noviji kako je IvanT već naveo a onaj drugi deo sa linka koji je M- Power poslao je stvar opreme i proizvodjača. Lovato nema tih problema.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment


    • #17
      Postovana publiko evo da vam prenesem misljenje fabrike koja je dala preporuku sta da se ne radi od motora zbog samih resenja siceva ventila su :
      Ford Zetec generacija od 1.6 do 2.0l
      Toyota VVTi od 1.6 i vece kubikaze
      Honda VTi od 1.6l i vece kubikaze dokazano da posle predjenih od 20 do 30 hiljada kilometara prolupaju i izgore im usisni a i izduvni ventili.

      Motori sa najsavremenijim ubrizgavanjem koji rade na osiromasenoj smesi nemogu se trenutno ugradjivati gasni uredjaji jer trenutno nema ni jedan sistem koji to moze da podrzi ( jos uvek se ceka potvrda od fabrike dali to i kad ce biti pusteno u prodaju i ugradnju jer se jos testira u pravim uslovima vec skoro dve godine) su motori:
      Alfa romeo JTS
      Mitsubishi GDI
      VW FSI
      Mercedes CGI

      Molim vas da na ovo nereplikujete jer niste toliko pametni ka 50 inzinjera fabrike MTM BRC .

      Ubuduce me budete pljuvali pokazacete kakvi ste .

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Originally posted by RankoBRC
        Molim vas da na ovo nereplikujete jer niste toliko pametni ka 50 inzinjera fabrike MTM BRC .

        Ubuduce me budete pljuvali pokazacete kakvi ste .
        Ajde Ranko nemoj da se žestiš, pa nisi ti kriv što je BRC nesavršen a nije niko tebe prozivao nego fabriku.

        Ako bih recimo skratio vreme trajanja pulsa ubrizgavanja da li bih dobio osiromašenu smešu? Ili ja ne razumem problem?

        Zanima me ali bez ljutnje i prepucavanja kako radi BRC, to jest na koji način dozira gorivo i momenat ubrizgavanja. Sa obzirom na sofisticirani uredjaj i na nemanje opreme običnih smrtnika nema razloga da se to ne kaže javno jer niko neće moći da čačka. Ako te zanima ja ću ti reći kako to radi Lovato.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Daj bre Ranko shto se ljutish, niko ovde nije pljunuo po tebi ni po tvom radu.
          Opusti se choveche i ukljuchi malo ozbiljnije u diskusije, da vidimo shta to prave fabrike i kakva su im reshenja.

          BRC je izbacio na trzishte josh jedan model sekvencijalnog ubrizgavanja, taj shto ti je na avataru. O chemu se radi? Zashto chetvrti model ubrizgavanja za manje od 2 godine? Shta je sa dosadashnjim modelima? Nisu dovoljno dobri?

          Daj malo pojasni to, ali ozbiljno.
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #20
            Originally posted by RankoBRC
            Postovana publiko evo da vam prenesem misljenje fabrike koja je dala preporuku sta da se ne radi od motora zbog samih resenja siceva ventila su :
            Ford Zetec generacija od 1.6 do 2.0l
            Toyota VVTi od 1.6 i vece kubikaze
            Honda VTi od 1.6l i vece kubikaze dokazano da posle predjenih od 20 do 30 hiljada kilometara prolupaju i izgore im usisni a i izduvni ventili.

            Motori sa najsavremenijim ubrizgavanjem koji rade na osiromasenoj smesi nemogu se trenutno ugradjivati gasni uredjaji jer trenutno nema ni jedan sistem koji to moze da podrzi ( jos uvek se ceka potvrda od fabrike dali to i kad ce biti pusteno u prodaju i ugradnju jer se jos testira u pravim uslovima vec skoro dve godine) su motori:
            Alfa romeo JTS
            Mitsubishi GDI
            VW FSI
            Mercedes CGI

            Molim vas da na ovo nereplikujete jer niste toliko pametni ka 50 inzinjera fabrike MTM BRC .

            Ubuduce me budete pljuvali pokazacete kakvi ste .
            Sta predstavnici ovlascenih Lovato servisa imaju da kazu za ovu listu? Nisam ih imenovao, prepozace se. Slazu li se ili ne?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • dranix
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 3079
              • Antwerpen/Belgium
              • Saab 9-3

              #21
              50 inzenjera u razvoju BRC Ranko, smanji ribu matere ti. Daj stvarno nesto da nam postane jasno sta to dobro dolazi iz BRC-a. Njihov site je za obicne korisnike nula sto se tice tehnickog dela. Jel to vi BRC dileri nesto krijete, ili? Drzi se tehnika u tajnosti kao da je ko zna sta.To rade i svi drugi proizvodjaci opreme. Ne prozivam tebe Ranko nikako jer jos NIKO ali NIKO od profesionalaca sa ovog foruma nije nasao za shodno da scanira papire od opreme. Kako mogu da verujem u nesto sto ne znam sta je. Daj bar da procitam. Kupci vasih usluga i opreme i ne znaju sta placaju. Nisu svi ljudi tehnicki nepismeni da im se soli pamet i pricaju svakojake price. Ne kazem da one nisu tacne nego da su krajnje nejasne. Nikada u zivotu ne bi dao da mi se ugradi bilo koja instalacija a da ne znam sta je to i da ne dobijem u ruke prvo tehnicku dokumentaciju pa da razmislim da li je to za mene ili ne. Ne znam za druge ali meni nije dovoljno da macka samo lovi miseve. Najlakse je biti ovca za ****nje, zar ne?

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #22
                kada je pomenuto direktno ubrizgavanje benzina, koliko sam ukapirao iz citanja Micubisijev GDI kao prvenac uopste nema leptir/trotel i u****va vazduha na isti nacin kao dizel, znaci uvek maksimaln u kolicinu vazduha a tek se doziranjem benzina regulise smesa.

                ako (?) radi tako na na nacin dizel motora samo sa benzinom ne vidim da postoji problem da ne radi na gas posto dizeli mogu da rade na gas.

                jedino mogu da pretpostavim da razvojni timovi proizvodjaca gasnih uradjeja nisu zalegli ozbiljno jer su ti motori i to trziste marginalnih brojki u ukupnom broju automobila u upotrebi pa ne vide dovoljan trzisni potencijal za skupi razvoj.

                MIcubisi GDI/ Volvo S40 nema leptir u****, kako je sa ovim ostalim pomenutim JTS, CGI, FSI ??
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment


                • #23
                  Originally posted by RankoBRC
                  Postovana publiko evo da vam prenesem misljenje fabrike koja je dala preporuku sta da se ne radi od motora zbog samih resenja siceva ventila su :
                  Ford Zetec generacija od 1.6 do 2.0l
                  Toyota VVTi od 1.6 i vece kubikaze
                  Honda VTi od 1.6l i vece kubikaze dokazano da posle predjenih od 20 do 30 hiljada kilometara prolupaju i izgore im usisni a i izduvni ventili.
                  Da li Zetec 1.6 iz 1998. (posledji Escorti) spada u noviju ili stariju generaciju, tj. da li sa njime mogu da ocekujem probleme sa ventilima. Takodje, da ne znas da li ovaj model ima plasticnu ili metalnu usisnu granu (Escort 1.6 16v iz 1998.)?

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Originally posted by brick
                    kada je pomenuto direktno ubrizgavanje benzina, koliko sam ukapirao iz citanja Micubisijev GDI kao prvenac uopste nema leptir/trotel i u****va vazduha na isti nacin kao dizel, znaci uvek maksimaln u kolicinu vazduha a tek se doziranjem benzina regulise smesa.

                    ako (?) radi tako na na nacin dizel motora samo sa benzinom ne vidim da postoji problem da ne radi na gas posto dizeli mogu da rade na gas.
                    I ja čekam odgovor da vidim u čemu je stvar....
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment


                    • #25
                      Zetec konverzija

                      ... po cenu da budem dosadan evo i slike - da li je bezbedno staviti LPG na ovaj motor:



                      U pitanju je, izgleda, Zetec E sa srebrnom glavom (dakle, hidraulicni podizaci ventila). Pomenuti Zetec E sa crnom glavom (od '99) ima mehanicke podizace. Za sve Zetece, medjutim, sam Ford ne preporucuje ugradnju gasa osim ako se ne promeni glava, za model sa ojacanim lezistima ventila. Na par sajtova sam procitao da postoji poseban kit za ugradnju uz LPG koji podmazuje ventile. Kakva su vam iskustva sa ovime?

                      Takodje, na slici se vidi, mislim, plasticna usisna grana. Da li to znaci da venturi sistem ne dolazi u obzir.

                      Comment


                      • #26
                        E ONDA OVAKO posto smo mi iz PRAVOG MTM-BRC klana SEKTA ostacemo sekta ali to nema veze sa ovim motorima navedenim rade u Fordovima,Toyotama i Hondama imaju problema sa hladjenjem usisnih ventila zato sto rade u sistemu Preddoziranja ubrizgavanjem benzina koji relativno u malom vremenskom periodu slije benzin na ventil i tim nacinom hladi taj ventil, Temperatura Benzina je oko 50 stepeni kad ga dizna ispali dok je kod gasnih sistena koji rade na isparljiv gas u bilo kom rezimu u****vanja dali na mixer ili na diznu temperatura se krece oko 90 stepeni i samim tim ima nedovoljno hladjenje za te tipove motora. POZNATO JE JOS DA KOD LPG TEMPERATURA IZDUVNIH GASOVA SE KRECE ZA NEKIH OD 50 DO 100 STEPENI VISE OD BENZINA NA SAMIM GUMICAMA VENTILA I TO JE JEDINI MINUS KOD MOTORA U ODNOSU NA BENZINSKO SAGOREVANJE. To prouzrokuje kod nekih automobila brze stradanje izduvnog sistema iako nema sumpora u LPG pa je to neznatno. Sto se tice ovih motora mozda bi Viale koji radi na tecni gas i rasprskava se pod velikim pritiskom na samoj dizni u usisu moguce izbeci nezeljene posledice izgorevanja ventila posto taj sistem radi po temperaturama znat no ispod benzina pa primicanjem dizni sto vise pocetku glave moguce je hladjenje ventila.

                        Sto se tice alfa romeo JTS,mitsubishi GDI, VW FSI i Mercedes CGI vec ste pomenuli kako rade vecina tih motora i price o samoj osiromasenoj smesi stoji ali kod sistema direktnog ubrizgavanja koji se trenutno ugradjuju koristi se sistem mapiranja preko map senzora sto je kod ovih motora nemoguce jer tehnologija uzimanja vazduha podrazumeva da nepostoji vakum kod nekih tipova pa je nemoguce izmapirati sistem.Drugi tip koji neradi kao dizel ima promenjljiv i neodgovarajuci visak vazduha koji se javlja u mixaturi goriva sto nema veze sa duzinom i trajanjem otvora gasne dizne kao sto vi to u teoriji govorite.Neko je pomenuo jedan od ovih modela da radi na gas, OK ali kako bez neke greske NEVERUJEM pa me RAZUVERITE.
                        Sto se tice osiromasene smese pomenucu standarni motor na SAAB-u 95 2.3 turbo sa Trionic ubrizgavanjem koje radi u tom rezimu osiromasene smese u nekim uslovima rada motora. Radi jako lepo i nema greske u eksploataciji ali ipak taj auto ima Klapnu i moze da se uradi jako lepo.

                        Novi sistem koji se ispituje u MTM BRC za ove nove motore se testira vec godinu dana i najava za pustanje u distribuciju je u novembru 2005.
                        Sto se istorijata same fabrike znajte da je to jedina fabrika gasne opreme koja ima kompletnu proizvodnju svega od mehanickih najsitnijih delova pa do prve ugradnjeu samom krugu fabrike gde se iz hale izbacuje dnevno oko 30 automobila (NOVIH) i to se zove O.M. iliti kod nas fabricka ugradnja GPL-a. Sami proizvode celokupni program elektnike za automobile, Tako da nije cudno sto svake dve godine se izbacuje neki novi sistem GPL ili Metan. ONI uglavnom prate razvoj novih motora i uglavnom ih ostali kopiraju posle nekog izvesnog vremena. Fabrika ima oko 3000 zaposlenih i vecina CERASCA radi u toj fabrici tako da 50 injzinjera nije nerealno kao sto neki tu kazu. Pa recimo da FABRIKA COLTEC ima 300 zaposlenih i 10 ING.
                        ZA SVE OSTALO PO PITANJU MOG ZANATA I MTM-BRCa ostajem sektas jer moje znaje u tom domenu mora da se plati i to debelo ( Zna se koliko kosta obuka ). Prvo jako bitno morate da znate sta se desava sa motorom u toku rada, sa njegovim racunarom i da tek onda pristupite odabiru opreme i pristupu ugradnje. Dali ce to biti klasika,Lamda kontrol sistem ( i koji jer nekad nije to dovoljno), direkto ubrizgavanje ( FULL GROUP ili SEQUENT) zavisi od motora i tipa racunara a najmanje od musterije jer je u prici koju ja pricam ona totalno nebitna dali ima para to da plati ili ne jer ima servisa koji sve znaju i rade za djabe a onda kad bude problema kaze musterija > Pa ja to nisam znao , niko mi nije to objasnio ili pa ti si nenormalno skup<.
                        Cao momci gladan sam i nemam vremena da razglabam prihvatite ovo prijateljski kao savet da se ne upustate u nesto sto nemoze da se zavrsi ili neradi kako treba.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zetec konverzija

                          Originally posted by aleksije
                          ... po cenu da budem dosadan evo i slike - da li je bezbedno staviti LPG na ovaj motor:



                          U pitanju je, izgleda, Zetec E sa srebrnom glavom (dakle, hidraulicni podizaci ventila). Pomenuti Zetec E sa crnom glavom (od '99) ima mehanicke podizace. Za sve Zetece, medjutim, sam Ford ne preporucuje ugradnju gasa osim ako se ne promeni glava, za model sa ojacanim lezistima ventila. Na par sajtova sam procitao da postoji poseban kit za ugradnju uz LPG koji podmazuje ventile. Kakva su vam iskustva sa ovime?

                          Takodje, na slici se vidi, mislim, plasticna usisna grana. Da li to znaci da venturi sistem ne dolazi u obzir.
                          Brate bolje to prodaj i kupi sebi neki normalan auto jer to sa fordom je igranka bez prestanka i parama nema kraja.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dranix
                            50 inzenjera u razvoju BRC Ranko, smanji ribu matere ti. Daj stvarno nesto da nam postane jasno sta to dobro dolazi iz BRC-a. Njihov site je za obicne korisnike nula sto se tice tehnickog dela. Jel to vi BRC dileri nesto krijete, ili? Drzi se tehnika u tajnosti kao da je ko zna sta.To rade i svi drugi proizvodjaci opreme. Ne prozivam tebe Ranko nikako jer jos NIKO ali NIKO od profesionalaca sa ovog foruma nije nasao za shodno da scanira papire od opreme. Kako mogu da verujem u nesto sto ne znam sta je. Daj bar da procitam. Kupci vasih usluga i opreme i ne znaju sta placaju. Nisu svi ljudi tehnicki nepismeni da im se soli pamet i pricaju svakojake price. Ne kazem da one nisu tacne nego da su krajnje nejasne. Nikada u zivotu ne bi dao da mi se ugradi bilo koja instalacija a da ne znam sta je to i da ne dobijem u ruke prvo tehnicku dokumentaciju pa da razmislim da li je to za mene ili ne. Ne znam za druge ali meni nije dovoljno da macka samo lovi miseve. Najlakse je biti ovca za ****nje, zar ne?
                            MOZDA MISLIS DA TREBA SVAKO DA UPADA NA SAJT U TEHNICKOM SUPORTU. OVCA za ****nje nema kod mene u servisu i svaki musterija dobije dovoljno informacija o sistemu koji se ugradjuje u njegov automobil. Ako mislis da su MTM-BRC sekta jesu. Ako mislis da VIALE I COLTEC nisu varas se debelo jer pored upornog kontaktiranja nisanm dobio nikakav odgovor nego sam kompletno peske morao da izucim i skinem ceo sistem i od jednog i od drugog da bi ih popravljao pa kad smo dosli do rezervnih delova boli ih ona stvar i jedini odgovor koji daju je da automobili koji msu kod nas uvezeni sa njihovim gasnim uredjajima nisu za njih nikakav problem jer su ti automobili otpisani kao i musterije koje imaju te automobile. Pa ako se tako odnose prema musterijama zakljuci sam ko ih dere . O tome kada sam i jedan uredjaj koji sam imao u problemu nije bilo reseno u roku od mesec dana za rezervni deo koji se ne proizvodi vec deset godina uvek je dopremljen. Recimo za Koltec trebaju membrane, za viale trebaju pumpe,dizne,regulatori brzine pumpi i to je do sada nabavljano samo sa otpada po Holandiji i to po ceni kao da je novo i kao da je od zlata.

                            Comment

                            • alex-kv
                              CBC Član
                              • 29.05.2005
                              • 33
                              • KV

                              #29
                              Originally posted by Dora
                              Originally posted by Srdjan
                              Vidim da na sajtu imas komplikovanije automobile i one na crnoj listi. U cemu je razlika?

                              Najgori automobili po pitanju gasa su svakako oni sa K glavom, ako neko već kupuje to djubre, onda treba da zna da će kad tad imati problema.
                              Samo jedno pitanjce... koji su to motori sa k glavom?
                              www.fl-team.net/why/

                              "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                K glava je izraz koji se odnosi na tip ubrizgavanja goriva. Mehaničko ubrizgavanjue benzina, Audi, Mercedes itd... Nema električne dizne.
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X