U koje modele se sigurno ne moze ugraditi gasni uredjaj?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davor
    CBC Senator XXL
    • 02.03.2005
    • 498
    • Novi Sad

    #31
    [/quote]
    Samo jedno pitanjce... koji su to motori sa k glavom?[/quote]


    K-jectronic sistem dobija konstantno gorivo.Imaš K-jectronic koji je potpuno mehanički i KE-jectronic koji je delimično elelktonski.
    Razlika K-jectronik u odnosu na npr.SFI(koji se nalazi u Opelovim 2.0 16V motorima) je u tome da SFI ne dobija kontantno gorivo za svaki cilindar nego dva po dva.

    Motore sa K glavom ćeš naći u Golfu 1 i 2 GTI,Audiju 80,100 , Mercedesu 124,190 i možda još nekim modelima i markama automobila.
    Još nisam ni od jednog majstora čuo da ima imalo reči hvale za taj sistem ubrizgavanja,svi ga pljuju maksimalno

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #32
      SFI- sequential fuel injection, tj. brizga se gorivo u svaki cilindar posebno.

      Postoje i full group ubrizgavanja, ali je sfi druga pricha.
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • @lix
        CBC Senator XXL
        • 17.12.2004
        • 875
        • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

        #33
        Pitanje za Lovato sxperte:
        Koja je maksimalna snaga motora za koji se ne mora primenjivati isparivac. Cini mi se da je to u onom delu za skutere, ali su podaci trenutno nedostupni na sajtu (vec 10 dana).
        Bio sam na www.lovatogas.com Da li trazim na dobrom mestu?
        Što više za što manje

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #34
          25 kW.


          http://hiitek.mine.nu/forums/cannonball ... php?t=2167
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • driverGT
            CBC Veteran
            • 29.09.2004
            • 154
            • Zemun

            #35
            A kako digifant motori funkcionisu na gas.Ima li sa njima problema.Ja imam digifant motor bez katalizatora,a interesuje me ima li on lambda sondu ili ne.Da li ona ide zajedno sa katalizatorom ili ne mora.

            Comment

            • @lix
              CBC Senator XXL
              • 17.12.2004
              • 875
              • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

              #36
              Hvala IvaneT
              Zanimljivo je da nisam primeto a postovao sam na temu.
              Ovo je ok varijanta, meni odgovara jer je motor od 602ccm i 23KW (Citroen Dyane).
              Jedino sto moze da bude problem je smestaj boce. Ima li toroidnih rezervoara sa ovim ventilima koji koriste gasnu fazu? Ima li problema (sa aspekta sigurnosti) sto se gas u gasovitom stanju vodi od boce do karburatora?
              Što više za što manje

              Comment


              • #37
                Originally posted by Davor
                Samo jedno pitanjce... koji su to motori sa k glavom?

                K-jectronic sistem dobija konstantno gorivo.Imaš K-jectronic koji je potpuno mehanički i KE-jectronic koji je delimično elelktonski.
                Razlika K-jectronik u odnosu na npr.SFI(koji se nalazi u Opelovim 2.0 16V motorima) je u tome da SFI ne dobija kontantno gorivo za svaki cilindar nego dva po dva.

                Motore sa K glavom ćeš naći u Golfu 1 i 2 GTI,Audiju 80,100 , Mercedesu 124,190 i možda još nekim modelima i markama automobila.
                Još nisam ni od jednog majstora čuo da ima imalo reči hvale za taj sistem ubrizgavanja,svi ga pljuju maksimalno[/quote]

                Davore, ti mora da jos ides u zabaviste i vidim da o kolima pojma nemas!

                Verovatno je tvoj idol Dacia ili slicno pa da ti pojasnim neke stvari kao neko ko Audije i Mercedese vozi zadnjih 12 godina:

                Jos od pocetka dvadesetog veka (~1900 god.) koriste se mehanicki sistemi ubrizgavanja goriva koji su u pocetku bili dosta primitivni, a svoj vrhunac su dostigli sa K i KE Jetronicom koje je zajedno sa Bosch-om razvio Mercedes-Benz.

                Slovo K dolazi od nemacke reci "Kolben" = klip posto jedan klip u K glavi regulise trenutni protok goriva ka diznama i polugom je vezan sa protokomerom vazduha

                Naravno da nemacki inzenjeri pojma nisu imali kad su ga izmislili ali ti i tvoji majstori kojima je ficin motor poslednja rec tehnike tu ste da ga pljujete i kazete kako ne valja jer su K glave jako precizna stvar i ne ume svako da ih nasteluje ili im ugradi plin posto postoji gomila fora i caka neke kod Audija neke kod w124/w201 koje ne zna svaki majstor (slab vakum kod MB, kompenzaciono crevo iza leptira Audi itd itd)

                Razlika K i KE Jetronica je u tome sto je kod ovog drugog dodata elektronska regulacija lera. Sam sistem je dosta pouzdan jedino treba redovno menjati filter za benzin (einspritz filter) i nema problema. Na zapadu se filter menja na 80.000km ja kupujem original i dva puta sam ga menjao do sada u intervalima od 60.000km malo je skuplji ali glava ne boli

                Takodje vlasnici ovakvih vozila moraju da vode racuna o tome da pre ugradnje plina imaju ispravne dizne koje ne cure te da im majstor tako ugradi plin da pale na benzin, a posle prebacuju na plin (kod mene automatski) cime K glava ostaje sacuvana jer nju benzin podmazuje a onaj klip u njoj se pomera kako pritiskate papucicu gasa. Tokom dugih voznji (more i sl) treba prebaciti par km na benzin jer postoji mogucnost da benzin ispari pa ona ostane suva i vremenom zariba zbog finih tolerancija.

                K & KE Jetronic je ZAKON !!!

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  K & KE Jetronic je ZAKON !!!

                  Ajd, ja sam procitao sve sto si napisao i jos malo vishe, pa objasni razlog po chemu je ZAKON?
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • CikaKure
                    CBC Senator XXL
                    • 14.08.2005
                    • 668
                    • Beograd

                    #39
                    Diskusija je otisla malo u smeru K glave. Ono sto nisam uspeo da vidim, jeste replika na Rankovo objasnjenje u delu vezanom za Alfa romeo JTS,
                    Mitsubishi GDI, VW FSI, Mercedes CGI (jel ovaj poslednji K glava?).
                    Koliko razumem, Ranko kaze da ne moze kako ljudi predlazu, a ja prizeljkujem da vidim repliku i pitam Ivana i Doru da li su ugradili plin na GDI, FSI,CGI, JTS i kako su prevazisli ovo o cemu prica Ranko, te da li je bilo reklamacija i problema.

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #40
                      Chika kure, svi ti modeli bez problema rade na gas. Nije problem u tipu motora, vec u tipu uredjeja.

                      Kod pravih sekvencijalnih ubrizgavanja, najrelevantniji podatak je vreme otvaranja benzinskih brizgacha. Ako gasni ECU dobro odradjuje svoj posao, motoru uopshte nije bitno koje gorivo ce mu se ubrizgati.

                      Tachno je da BRC kaze da njihovi uredjaji ne mogu da rade kako treba na FSI, JTS ... motorima, ali zato Lovato , Landi Renzo .... i mnogi drugi rade bez problema.

                      CGI motori nisu sa k glavom naravno.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #41
                        Koliko kosta ugradnja u npr. Mitshubishi Carisma 1.8gdi? Koji sistem se tu primenjuje? A pitanje vazi i za ove ostale...
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #42
                          Originally posted by CikaKure
                          Koliko razumem, Ranko kaze da ne moze kako ljudi predlazu, a ja prizeljkujem da vidim repliku i pitam Ivana i Doru da li su ugradili plin na GDI, FSI,CGI, JTS i kako su prevazisli ovo o cemu prica Ranko, te da li je bilo reklamacija i problema.
                          O ovome je već bilo reči u čini mi se onoj zaključanoj temi gde se priča da Lovato ne valja ni za K (nije K glava) a BRC je naj. To je tačno otprilike kao kad bi se gadjali tranvajima.
                          Mi smo objasnili kako radi Fast ali nam niko nije objasnio kako radi BRC. To jest u neku ruku jeste nešto da je problem oko stihiometrije ali ja to ne razumem jerbo ako ubaciš toliko vazduha pa ubaciš toliko gasa da napraviš dobar odnos ne vidim šta je problem, i dalje čekam odgovor koji doći neće (izgleda).
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • CikaKure
                            CBC Senator XXL
                            • 14.08.2005
                            • 668
                            • Beograd

                            #43
                            Da sumiramo malo, ondak:

                            1. Z-tec od 08.`99 - zapremina od 1.6l pa navishe, kao i odgovarajuci agregat koji ide u Mazde - NE MOZE.

                            2. Motori sa K-glavom su problematicni (al u principu moze)

                            3. Alfa romeo JTS, Mitsubishi GDI, VW FSI, Mercedes CGI - MOZE Lovato

                            4. PSA V6 3.0 24v MOZE, ali su komplikovani i traze dosta vremena za ugradnju, pa to kosta malo vise nego obicno.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              koliko bi kostao Lovato uredjaj za XM 3.0 V6 posto bi ortak da kupi auto pod uslovom da moze da ga konvertuje na gas.
                              pozdrav
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #45
                                E sad ce ti reci da je muka i nevolja ugraditi gas u to

                                Comment

                                Working...
                                X