plin zaledio na +30 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiborggg
    CBC Član
    • 12.02.2008
    • 24
    • Bijeljina

    plin zaledio na +30 ??

    Udjem u auto(fiat bravo '97 1.6 16v), upalim na plin(vergla oko 20sec prvi put ujutro) posto mi benzinski sitem ne radi odavno Upalim auto i radio tako nekig 10-15 min dok je keva izasla iz kuce.... Krenuli nekih 15m i cim sam dao malo veci gas(preko 20000) poce da gubi snagu i ugasi se! Zaverglam ponovo(verglao 20 sec) i upali se... Predjem 30m i izgubi snagu i ugasi se! i tako jos 2x ! Izadjem pogledam pod haubu i provjerim dal nije neko crijevo spalo, al nije. Pregledam sve onako odokativno i vidim da je crijevo koje ide iz isparivaca u moror ledeno bas.. ledeno! Sacekam 10 min kontajuci sta da radim... Lagano upalim i na 10000rpm se odvezem kuci i na isti nacin jutros odem do majstora(bas se put oduzio). ON kaze nisi imao vode u sistemu pa je zaledio isparivac, a pred njim radi ventilator i u boci voda na max! Kaze sipao si vode, a nisam ! I tu me napravi ludim! Kaze idi promjeni svjecice makar ces smanjit vrijeme verglanja(onih 20sec svako jutro). Promjenim svjecice i nije se posebno promjenilo, jer vergla slicno, oko 15-20 sec ujutro... Od kada je zaledio auto se promjenio totalno, sabije vuce i prima gas! Sta mi je ciniti????? Svaka pomoc dobrodosla... tnxx
  • gt nebojsa
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 348
    • Preljina,Cacak

    #2
    Pazi,
    kad sam procitao naslov teme,odmah sam pomislio da je zaledio zbog manjka rashladne tecnosti.
    Ako je voda na max ne mora da znaci da imas dovoljno vode,vec da negde ima vazdusni cep u sistemu.
    Na koji nacin palis ujutro kad ti ne radi na benzin?Na zez?
    Cudo je plin,meni je 205ica palila iz prve i na -25,al ako se ugasi dok se ne zagreje,zaledi sve i ne upali bar pola sata posle.
    Mozda ti ne valja membrana na isparivacu?
    Sad ce se javiti neki od experata,pa ce preciznije odgovoriti...
    Toyota Čačak

    Comment

    • Dren
      CBC Senator XXL
      • 24.08.2005
      • 1068
      • Sarajevo

      #3
      Pogledaj malo ovih nekoliko tema od danas-juce, imao je jedan clan problem sa zaledjivanjem isparivaca, sto se i tebi desava, zasto, tek treba utvrditi...

      Imas li koju sliku te instalacije na autu ? Ako imas, okaci ovdje, majstori ce tako odmah bolje moci locirati potencijalni kvar...

      Comment

      • kiborggg
        CBC Član
        • 12.02.2008
        • 24
        • Bijeljina

        #4
        Evo slike instalacije, a misim da je lovato










        Comment

        • error
          CBC Veteran
          • 28.03.2008
          • 175
          • beograd

          #5
          ista prica kao kod vectre...
          s tim sto je ovde situacija jos gora jer su creva za vodu predugacka
          jel ti variraju obrtaji na leru malo dok je hladan?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • kiborggg
            CBC Član
            • 12.02.2008
            • 24
            • Bijeljina

            #6
            Da, variraju.. al se to i prije desavalo. Par prijatelja mi kaze da je do sistema za vodu, mada i meni pocinje da lici na to. Mada sam maloprije testirao i auto normalno spusta temperaturu, pali se ventilator. a cim dam gas jednostavno se udavi i ugasi... ne znam kako da drugacije opisem. Isparivac se zaledi i isto ono inje kao zimi po granama Da li nije mozda do vodene pumpe??? Ili mozda ima u isparivacu naki sistem da je zacepio kud ta voda prolazi?? A auto vec 5 god ide na plin, a nikad nije bilo savrseno, a od ugradnje na benzin nikad nija radio kako treba. Trenutno ne ide nikako na benzin, tako da sam u problemu...

            Comment

            • TheWickerMan
              CBC Senator XXL
              • 11.09.2007
              • 791
              • DE
              • AR Giulietta TCT

              #7
              Re: plin zaledio na +30 ??

              Mali off...
              Originally posted by kiborggg
              Udjem u auto(fiat bravo '97 1.6 16v), upalim na plin(vergla oko 20sec prvi put ujutro) posto mi benzinski sitem ne radi odavno Upalim auto i radio tako nekig 10-15 min dok je keva izasla iz kuce.... Krenuli nekih 15m i cim sam dao malo veci gas(preko 20000) poce da gubi snagu i ugasi se! Zaverglam ponovo(verglao 20 sec) i upali se... Predjem 30m i izgubi snagu i ugasi se! i tako jos 2x ! Izadjem pogledam pod haubu i provjerim dal nije neko crijevo spalo, al nije. Pregledam sve onako odokativno i vidim da je crijevo koje ide iz isparivaca u moror ledeno bas.. ledeno! Sacekam 10 min kontajuci sta da radim... Lagano upalim i na 10000rpm se odvezem kuci i na isti nacin jutros odem do majstora(bas se put oduzio). ON kaze nisi imao vode u sistemu pa je zaledio isparivac, a pred njim radi ventilator i u boci voda na max! Kaze sipao si vode, a nisam ! I tu me napravi ludim! Kaze idi promjeni svjecice makar ces smanjit vrijeme verglanja(onih 20sec svako jutro). Promjenim svjecice i nije se posebno promjenilo, jer vergla slicno, oko 15-20 sec ujutro... Od kada je zaledio auto se promjenio totalno, sabije vuce i prima gas! Sta mi je ciniti????? Svaka pomoc dobrodosla... tnxx
              Prijatelju,ti si to maznuo motor iz Ferrarijevog bolida???

              Comment

              • kiborggg
                CBC Član
                • 12.02.2008
                • 24
                • Bijeljina

                #8
                Druze.... nula viska.... ebote... pokusam vam da saznam sta mi je sa autom! Drugi nemam, a nemam bas para na razbacivanje, na kojekakve predpostavke majstora ako sto sam bacio danas. Ako mozes pomoc.... ako NE, onda molim te uzdrzi se... neko ce pomislit da je saljiva tema.

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #9
                  Neki ventil,a mozda i oba ne zatvaraju plin kada ugasis auto.Proveri sada ako ga ne vozis da li je jos uvek zaledjen isparivac.Verovatno je vreme za veliki servis plinskog uredjaja, a moj ti je savet da promenis sve novo osim boce cevi i miksera....mora da se oseca plin pod haubom i oko auta...

                  Comment

                  • TheWickerMan
                    CBC Senator XXL
                    • 11.09.2007
                    • 791
                    • DE
                    • AR Giulietta TCT

                    #10
                    Izvini,nemoj da se ljutis.....
                    Slican sam problem imao na sluzbenom golfu pre par godina,normalno je palio vent a nije dizao temperaturu,a bio je u pitanju vazdusni cep...

                    Comment

                    • error
                      CBC Veteran
                      • 28.03.2008
                      • 175
                      • beograd

                      #11
                      ako variraju obrtaji na leru ti je onda bogata smesa. a tvoj problem i to obicno ide zajedno. cak i kad je vreo rasprsivac. po fotkama se vidi da ti na spojevima pusta vodu. otidji ti ipak do nekog plinadzije da ga presteluje i ozraci sistem...
                      https://t.me/pump_upp

                      Comment

                      • kiborggg
                        CBC Član
                        • 12.02.2008
                        • 24
                        • Bijeljina

                        #12
                        @TheWickerMan
                        Nije problem, nego sam u frci pa mi nije bilo do shale

                        @error
                        Svi do sada sa kim sam pricao misle da je do vodenog sistema, tako da je moguce da je taj problem sa tim vazdusnim cepom. Nesto razmisljam da nije vodena pumpa... Ne znam ni ja vise.

                        @TECA
                        A postoji mogucnost da je to sve dotrajalo, jer je staro 5 god. Mada ne mogu sada toliko da odvojim nazalost. A provjerio sam sad i ne osjeca se plin ni oko auta, ni pod haubom ni oko ventila, a isparivac je otprilike iste temp kao i motor.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Imaš dva crevceta koja vode tečnost do isparivača, upali motor i drži jednu ruku na njima, oba, što bliže motoru. Ta creva treba prva i brzo da se zagreju.

                          Ako nije tako proveri protok kroz njih a ako ima protok onda je verovatno problem sa pumpom.

                          Kad se ventilator upali svaki sistem je odzračen pa i tvoj. Da ne gledamo sad neke specifične motore.

                          Isparivač treba da ima temperaturu za plik na prstu.
                          Normalno, proveri ovo pažljivo ne moraš dočekati plik

                          Izvrši proveru pa javi.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Ako je topao,sedaj odmah u kola i vozi.Ako se opet zaledi imas problem sa cirkulacijom vode.Ako ne,proveri ujutro pre paljenja da nije leden isparivac,ako jeste neki ventil ne zatvara plin.Preko noci pomalo pusta gas i do jutra se toliko zaledi da mu treba voznja na benzin neko vreme ne bi li se odledio.Posto tebi ne radi na benzin obavezno proveri ovo sta je napisano.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Ako pušta preko noći toliko da se smrzne, imao bi sve okolne komšije na vratu zbog smrada i praznu bocu

                              Isparivaču je dovoljno oko 1 minut do dva da se potpuno zaledi ako je bez vode, ako je sa vodom koja se ne kreće onda koji minut duže. Taman da on krene i zada coup de grace većim gasom za kretanje
                              Ubije ga ko zeca.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X