Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #46
    Originally posted by Plinadzija
    Da se razumemo, ako se ne montira na teleskope veca od 33 = 3 trake.

    Tako su mi rekli i ja tako radim i jos dodaem 3. traku na 50l jer su mi pravili problem, znaci nisam LUD. To je, jel i kod tebe dolaze iz AMSS-CMV?
    Kod mene ne dolazi niko, već sam ožvalavio od onoga a jel to sa atestom? Nije....

    Isto ko neki dan na pumpi dok čekam da platim kažem daj m itri snikersa a ona ne može, imamo aksciju prodaju se sa guaranom za 99... Na to mi liči i ovo kad se pogodi cena za ugradnju zajedno sa atestom...


    Poslušaj Timoti Lerija, zna čovek šta priča....
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #47
      Nije to veruj mi, nikad ne pogadjam cenu sa atestom, nemam potrebe za tim. Samo mi jos fali i ta obaveza da razmisljam i organizujem auto a i usput ne mogu ja mesto njega da podnesem zahtev SUP-u. Ko god zeli da uradi atest kod mene u garazi placa 400din uslugu. Mnogo mi je lakse da uzmem lovu da nista ne radim nego suprotno.
      To sto on mudro zbori, svaka cast. Ja ti kazem samo da su meni vracali automobile zbog trece trake na boci od 50l. I ne mozete da me ubedite da to ne traze.

      A to sa trecom trakom ima mnogo smisla, video sam jedan od automobila koji sam ja uradio sa trecom trakom posle teze havarije. Da mu nije bilo trece trake letela bi pedesetica po kabini i ko zna sta bi bilo.
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Nisam ja rekao d ati nisu vratili auto, ova tema je zato i otvorena da se pokaže kako naš atest zavisi od toga da l iej pregledač ustao na levu il idesnu nogu da li je podmiren sinoć zaspao ili nije a ne od nekih propisa.

        Da ne nagadjamo šta bi bilo kad bi bilo u slučaju sudara. Šta se dogadja sa Samsonit koferom koji je pun. Na zapadu stavljaju dve trake ali je boca normalno učvršćena u zavisnosti od konfiguracije gepeka, sa kolevkom ili teleskopom ili...
        Tri trake se spominju u pravilniku koji će tek da bude samo se pregledači već pridržavaju njega. U njemu piše, čitao sam, to što sam rekao.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nicolas
          CBC Veteran
          • 17.11.2007
          • 175
          • Beograd

          #49
          Da ne otvaram novu temu, posto se pitanje tice atesta.
          Drug je u svoju Alfu ugradio plinski uredjaj Lovato, prosao je atest na Masinskom fakultetu u Beograd, bez ikakvih problema.
          E sad, kada se vratio da "zatvori" vanredni tehnicki pregled, decko u servisu mu je rekao da mora da vadi novu saobracajnu, posto se tezina vozila povecala za 40kg. S obzirom da je covek kupio auto pre 2-3 meseca i tada vadio novu saobracajnu kada je prevodio auto na sebe, ne baca mu se ponovo 1400 dinara, ako ne mora.
          Meni su samo uz saobracajnu stavili da imam auto-gas uredjaj i to je to (tezina vozila mi se povecala za 42 kg), ali nisam vadio novu saobracajnu. Sad smo u zabuni da li mora ili ne da vadi novu saobracajnu? Naravno, ne zeli da idem u SUP da pita, jer ce tamo svakako odgovor biti da "mora", samo da uzmu pare.

          Comment

          • Keketarac
            CBC Senator XXL
            • 01.09.2007
            • 588
            • Novi Sad
            • Seat Ibiza 1.2 TSI

            #50
            Mora da se upise u saobracajnu, a za upisivanje je potreban vanredni tehnicki pregled, uplata takse i potvrda o ispravnosti uredjaja.

            Da li ce u SUP-u napraviti novu saobracajnu, ili ce (kao meni) u staroj precrtati staru tezinu i ukucati novu i overiti pecatom, izgleda zavisi samo od radnika na salteru.

            U svakom slucaju jos jedan od drzavnih mehanizama za uzimanje para.....sve i da daju novu saobracajnu, ne treba ono kartonce da kosta 1000+ din.

            Comment

            • nicolas
              CBC Veteran
              • 17.11.2007
              • 175
              • Beograd

              #51
              Sve je komplet zavrsio, vanredni tehnicki, dobio atest od "masinca", vec je u SUP-u platio taxu za uput na atest... ostalo je samo da se upise u saobracajnu da je ugradjen auto-gas i da se ispravi tezina vozila.
              Tako sam i ja uradio... medjutim, zbunio nas je komentar decka iz auto-centra gde je radio vanredni tehnicki, da mora da vadi novu saobracajnu i da za to mora da plati taksu od 1400 din.
              Kada je pre par meseci prevodio auto na sebe, tada je dobio novu saobracjnu (posto je na njegovo ime) i tada jeste platio taksu od 1400, ali to je bila druga situacija, tada je menjano ime vlasnika vozila i to je druga prica.

              Comment

              • Timothy Leary
                CBC Senator XXL
                • 23.04.2006
                • 439
                • Beograd

                #52
                zavisi od grada do grada, supa do supa, od sluzbenika do sluzbenika. Mada u bgd cesce traze novu saobracajnu...

                Comment

                • dragana
                  CBC Početnik
                  • 11.09.2008
                  • 1
                  • Novi Bečej

                  #53
                  Bio sam na odmoru u Vrnjačkoj Banji, pa ko velim da uradim atest plina kod njih u AMSS. Zoran iz Čačka, je radio vrlo profi. Pošto sam ja jedini bio iz Vojvodine, prosto mi je bilo neprijatno kako je čovek svima pokazivao prvo dokumentaciju sa svim potrebnim podacima a onda bez grešeke ugrađen uređaj i bocu. Za ovo poslednje zaslužan je dr.Dora.
                  Eto to je moje iskustvo sa atestom.

                  Comment

                  • bili
                    CBC Senator
                    • 13.11.2007
                    • 208
                    • NS

                    #54
                    Meni su samo u staru saobraćajnu upisali "vozilo na gas", nisu menjali podatak o težini vozila iako je u atestu bila naznačena nova težina.
                    VW über alles.

                    Comment

                    • nicolas
                      CBC Veteran
                      • 17.11.2007
                      • 175
                      • Beograd

                      #55
                      Drugar je isao u SUP i definitivno mu traze da izvadi novu saobracajnu i da ponovo plati 1600 dinara, jer je tezina automobila promenjena. S obzirom da je pre 3 meseca izvadio saobracajnu na svoje ime, ne zeli ponovo da placa isto.
                      Saobracajna mu istice krajem aprila 2009. , a tada ce svejedno menjati saobracajnu jer bi trebalo da pocnu sa izdavanjem novih tablica.
                      Posto je zavrsio kompletan atest i zatvorio tehnicki pregled, da li bi bio problem ako bi cekao april sledece godine, a da do tada neupise? Mislim na to da li bi bilo u aprilu pravno-birokratskih problema oko upisa u saobracajnu, zbog toga sto ce proci 8 meseci od atesta?

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        #56
                        Na uputu iz Ljermontove mu piše da ima rok 30 dana da obavi atest. Pa kako ko tumači.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • nicolas
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2007
                          • 175
                          • Beograd

                          #57
                          Da, to je ok... i taj deo posla je zavrsen. Zanima nas da li nakon uradjenog atesta ima neki rok za upis u saobracajnu da je vozilo na gas. Nigde nismo videli da ista pise... pa cisto da proverimo da se covek ne zezne.

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #58
                            Pa kako ćeš da izvestiš MUP ako ne upišeš u saobraćajnu? Poenta je da ako ne prođeš atest, znači nešto nije u redu sa kolima, u roku od 30 dana moraš to da središ jer nisi za saobraćaj. Po meni, atestiranje nije obavljeno dok se sa papirima sa tehničkog ne ode u MUP.

                            Da se ne razumemo pogrešno, i ja sam vozio dugo bez atesta, ali kad sam rešio to da obavim čekao sam da se poklopi sa registracijom. Dovoljno je čekati onaj red u MUP pa da ti se sve zgadi, a plaćanje ne bih da komentarišem
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • nicolas
                              CBC Veteran
                              • 17.11.2007
                              • 175
                              • Beograd

                              #59
                              Uh... ne razumemo se definitivno.
                              Evo objasnicu situaciju. Prijatelj je u svoj auto ugradio pogon auto-gas. Nakon toga, otisao je u auto-centar Boban gde je zapocet vanredni tehnicki pregled, a zatim se uputio u SUP u Ljermontovoj, platio sve sto treba i dobio uput za atestiranje. Otisao je na Masinski fakultet gde je atestiranje obavljeno. Atest je prosao bez problema i zatim je dobio uverenje o izvrsenom atestu i onu malu "knjizicu" o vaznosti atesta. Posle toga se vratio u auto-centar gde je zavrsio vanredni tehnicki pregled, na kome su konstatoali da tezina vozila vise nije 1180, nego 1223 kg. To su sve upisali u onaj registracioni list i sa svim tim papirima se uputio u stanicu policije da mu se to evidentia u saobracajnoj dozvoli. E tu dolazi do situacije oko koje se izgleda ne razumemo. U SUP-u mu traze da plati i izvadi novu saobracajnu dozvolu (zbog nastale promene u tezini vozila). Meni su recimo samo precrtali staru tezinu, ukucali novu i lupili pecat. U odeljku za napomene napisali su da je vozilo na gas i to je to (nista nisam placao). S obzirom da je prijatelj pre 3 meseca (kada je auto prevodio na svoje ime) platio i izvadio novu saobracajnu glupo mu je da sad ponovo daje novac za nesto sto je vec u radio... a u SUP-u nece drugacije da mu upisu izmene u saobracajnu.
                              Zato pitam... posto je on vec zavrsio sve oko atesta, da li je problem da sa svim tim papirima saceka april sledece godine kada mu istice saobracajna, pa da tada upise? Da li ce ovaj atest koji je sad uradio vaziti i tada, da se ne bi desila situacija da mu u SUP-u kazu u aprilu 2009 "Taj atest je radjen pre 8 meseci, ne vazi vise, mora ponovo da bi se upisalo u saobracajnu"?

                              Comment

                              • Plinadzija
                                CBC Senator XXL
                                • 29.07.2008
                                • 1514
                                • Paracin

                                #60
                                Ako procitas uverenje koje si dobio od ustanove koja je izvrsila atest videces da sam atest ima vaznost 10 god od zadnjeg ispitivanja boce, pa prema tome ni milicajac ma koliko glup bio ne moze da ti kaze da je atest istekao.
                                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                                Comment

                                Working...
                                X