Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicolas
    CBC Veteran
    • 17.11.2007
    • 175
    • Beograd

    #61
    To da, ali moze da pravi problem oko toga zasto nije upisano u saobracajnu, nakon uradjenog atesta?

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #62
      Gde pise koliki je rok za upis posle izvrsenog atesta i da li je obavezno (jeste) da se upise u saobracajnu?
      U krajnjem slusaju policajac moze napisati prijavu jer atest nije upisan ako ga nahvata u roku do sledece godine. Ne mora da prizna atestnu knjizicu jer posao NIJE zavrsen do kraja. Mozda i prodje, ko zna.
      Pitanje je da li je uopste regulisano zakonom kako se vrsi upis i da li izricito MORA nova saobracajna ili se upisuje kao promena (dodatak).
      To MORA da je regulisano a ne da salterasi proizvoljno to rade. Tacno se zna kako se to radi. Neko tu gresi samo je pitanje tacno ko.
      Da li je upis izvrsen na ISTOM mestu. Ako jeste stavite im to pod nos pa ih pitajte sta ne valja.
      Ljudi, napisite kako je vama to uradjeno i gde. Ima vas mnogo sa upisanim atestom pa da vidimo sta je "ispravno" na vecem broju uzoraka.
      Ocigledno je da ovde neko ne zna svoj posao. Ebes administraciju i drzavu u kojoj se radi kako ko hoce i gde za svoja "prava" treba da se "intervenise" kod sefova ili neke druge vise instance. To su OSNOVNE stvari. Neka cuva ovce onaj koji "ne zna" ono sto svakodnevno radi.

      Comment

      • bokija
        CBC Senator XXL
        • 25.01.2008
        • 640
        • Beograd

        #63
        Bas mi testirate zivce,ja pokusavam da odgodim do 15 decembra kad mi istice registracija
        I'm not beautiful,but I'm stupid

        Comment

        • Plinadzija
          CBC Senator XXL
          • 29.07.2008
          • 1514
          • Paracin

          #64
          Evo ja prvi, mogu da garantujem za sva vozila koja se registruju u Paracinu da ne mora odmah da se upise u saobracajnu vec se sa knjizicom vozis do registracije a pri sledecoj registraciji prilazes tehnickom pregledu uverenje o izvrsenom atestu i oni ti izdaju registracioni list sa ispravljenom masom praznog vozila i novim podacima o novom pogonskom gorivu. Sa tim odes lepo u SUP i oni ti precrtaju staru masu upisu u napomenu da imas gas pecatiraju obe stavke i to je to. Ne trazi se nova saobracajna.
          UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

          Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

          Comment

          • bili
            CBC Senator
            • 13.11.2007
            • 208
            • NS

            #65
            Originally posted by dranix
            Ocigledno je da ovde neko ne zna svoj posao. Ebes administraciju i drzavu u kojoj se radi kako ko hoce i gde za svoja "prava" treba da se "intervenise" kod sefova ili neke druge vise instance. To su OSNOVNE stvari. Neka cuva ovce onaj koji "ne zna" ono sto svakodnevno radi.
            Ovde, definitivno, šalteraši rade kako ko hoće.

            Jeste off, ali moram da napišem.

            Pre tačno 10 god kupim nov auto "staro za novo", tada je bila poreska olakšica za to, jedva prodam stari auto, jer je frka sa vremenom, dovučem kupca iz drugog mesta da bi sredili papirologiju u salonu i još samo ja treba da odjavim auto u SUP-u pošto ide u drugo mesto (da je ostao u NS ovo ne bi bilo potrebno). Kad šalteruša neće da uradi odjavu, te kako ona da zna da je auto stvarno prodat, te ovo te ono, vraća me u salon, oni zovu šefa u SUP, kažu sve u redu samo da mu se javim, ja se javim, on me pošalje kod šalteruše ona neće da uradi, kaže nije po zakonu, to ne može tako, poludim, šta da radim, prodao auto, a nemogu da ga odjavim. i onda mi na pamet padne glupost, sačekam 13h promeni se smena, stanem kulturno u red i završim posao kod druge šalteruše bez ikakvih problema.
            VW über alles.

            Comment

            • bozza1979
              CBC Veteran
              • 08.01.2007
              • 112
              • Beograd

              #66
              Danas zavrsih atest u AMSS u Ruzveltovoj.
              Digao haubu i skinuo poklopac sa boce... Pita covek gde si ugradio, kazem u AC Rasic, juce, on slikao, dao atest i kraj

              Jedino sam se nacekao u Ljermontovoj za uput, ali ne zbog guzve na salteru, vec da bi mi nacelnik odobrio Molbu, jer auto nije na moje ime... Na salteru nije bilo bukvalno nikog u trenutku kad sam dobio papir

              Comment

              • bucke1
                CBC Član
                • 31.01.2009
                • 13
                • bgd

                #67
                Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                U februaru sam uradio atest (Masinski fakultet Nis),samo slikanje,pregled boce,nikakva dopunska pitanja, to je to.Uradio i prenos auta na svoje ime,sve upisano u saobracajnu dozvolu bez nekog narocitog cekanja u redu.Mogu reci da sam prosao bez ikakvih problema.

                Comment

                • banebg81
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2008
                  • 195
                  • Beograd

                  #68
                  Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                  Na jednom autu su mi uradili atest u firmi gde je ugrađen TNG i naravno nikakvih problema nije bilo, cena je bila nešto veća ali nema problema, sat - dva vremena i rešeno sve.
                  A na drugom je već bio urađen atest i ističe 2012.
                  E sada, i meni su na tehničkom rekli da nije upisana nova težina auta u saobraćajnoj i osim toga ništa drugo nije bio problem. Naravno da ništa nisam otišao da menjam, kakve veze ima da li auto ima 840 ili 890 kg !?
                  Generalno, valjalo bi da se malo uvede red ali, ne tako kako oni rade.

                  Comment

                  • nicolas
                    CBC Veteran
                    • 17.11.2007
                    • 175
                    • Beograd

                    #69
                    Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                    Nije toliki problem upis nove tezine vozila u saobracajnu, koliko panduri hoce da te je*u ako vide da imas ugradjen gas, a u saobracajnoj na poslednjoj strani u napomeni ne stoji da je vozilo na TNG. Mislim, nece svaki... zavisi na kakovg naletis...

                    Comment

                    • bozza1979
                      CBC Veteran
                      • 08.01.2007
                      • 112
                      • Beograd

                      #70
                      Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                      Meni je koza na salteru u SUP-u upisala staru tezinu u novu saobracajnu, a opet i pogresno ukucala adresu, iako sam joj za obe stvari napomenuo... (Bzvz sam placao novi obrazac, mogla samo u napomenu da stavi, vozilo na TNG u staru) Prepisivala sa stare saobracajne, umesto sa papira koji sam prilozio... Ne razmisljaju uopste, tj. izgleda da nemaju ni cime... Ne pada mi napamet da se cimam zbog toga...

                      Comment

                      • hajduk
                        CBC Početnik
                        • 28.04.2009
                        • 9
                        • Beograd

                        #71
                        Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                        vidim da niko ne reaguje na najavljene novine po pitanju ugradnje plina i atesta (novi ZOBS)?!
                        pominju se licence za ugradnju plina i da ce samo odobreni proizvodjaci plinskih uredjaja moci da se uvezu i atestiraju.
                        cak se sprema (ili je vec spreman) i spisak odobrenih proizvodjaca...

                        Comment

                        • nicolas
                          CBC Veteran
                          • 17.11.2007
                          • 175
                          • Beograd

                          #72
                          Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                          Iskreno, nisam ništa čuo o ovom kada je u pitanju ZOBS. Uglavnom je u javnosti "frka" oko kaznenih poena i slično.
                          Jel se ove odredbe odnose i retroaktivno na već ugrađene autogas siteme? Mada, kod mene je ugrađen i atestiran Lovato autogasni sistem, računam da će Lovato svejedno biti na tim njihovi spiskovima

                          Comment

                          • slavko_bgd
                            CBC Senator XXL
                            • 24.03.2009
                            • 771
                            • Batajnica
                            • Stilo 1.6 16V MW

                            #73
                            Re:

                            Originally posted by nicolas
                            Uh... ne razumemo se definitivno.
                            Evo objasnicu situaciju. Prijatelj je u svoj auto ugradio pogon auto-gas. Nakon toga, otisao je u auto-centar Boban gde je zapocet vanredni tehnicki pregled, a zatim se uputio u SUP u Ljermontovoj, platio sve sto treba i dobio uput za atestiranje. Otisao je na Masinski fakultet gde je atestiranje obavljeno. Atest je prosao bez problema i zatim je dobio uverenje o izvrsenom atestu i onu malu "knjizicu" o vaznosti atesta. Posle toga se vratio u auto-centar gde je zavrsio vanredni tehnicki pregled, na kome su konstatoali da tezina vozila vise nije 1180, nego 1223 kg. To su sve upisali u onaj registracioni list i sa svim tim papirima se uputio u stanicu policije da mu se to evidentia u saobracajnoj dozvoli. E tu dolazi do situacije oko koje se izgleda ne razumemo. U SUP-u mu traze da plati i izvadi novu saobracajnu dozvolu (zbog nastale promene u tezini vozila). Meni su recimo samo precrtali staru tezinu, ukucali novu i lupili pecat. U odeljku za napomene napisali su da je vozilo na gas i to je to (nista nisam placao). S obzirom da je prijatelj pre 3 meseca (kada je auto prevodio na svoje ime) platio i izvadio novu saobracajnu glupo mu je da sad ponovo daje novac za nesto sto je vec u radio... a u SUP-u nece drugacije da mu upisu izmene u saobracajnu.
                            Zato pitam... posto je on vec zavrsio sve oko atesta, da li je problem da sa svim tim papirima saceka april sledece godine kada mu istice saobracajna, pa da tada upise? Da li ce ovaj atest koji je sad uradio vaziti i tada, da se ne bi desila situacija da mu u SUP-u kazu u aprilu 2009 "Taj atest je radjen pre 8 meseci, ne vazi vise, mora ponovo da bi se upisalo u saobracajnu"?
                            Prema trenutno važećim propisima, SVAKA NOVONASTALA PROMENA U VEZI SA MOTORNIM VOZILOM MORA SE PRIJAVITI I EVIDENTIRATI U ROKU OD 15 DANA. To se odnosi kako na promenu vlasništva, tako i na promenu tehničkih karakteristika vozila. Dakle, kada ste dobili Uverenje o tehničkoj ispravnosti vozila prepravljenog za pogon na TNG (jednom rečju ATEST),
                            DUŽNI STE DA PRIJAVITE PROMENU U ROKU OD 15 DANA OD DANA IZDAVANJA ATESTA. Tako kaže zakon i službenik u MUP-u može da Vas maltretira. U praksi, Uverenje koje je izdato za vreme dok je vozilo bilo registrovano priznaje se do prve sledeće registracije.Dakle, za 8 meseci, policijski službenik ima osnova da Vam pravi probleme (rok od 15 dana) a sa druge strane MORA da prihvati uverenje koje ste dobili dok je vozilo bilo registrovano. Za sada ono što znamo u praksi, nijedan MUP u Bgd ne pravi problem oko datuma prijave promene u odnosu na datum nastanka promene. Saobraćajna dozvola se više ne prepravlja nego se menja za svaku promenu.
                            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                            Comment

                            • uglavnom.bezopasni
                              - 42 -
                              • 03.02.2005
                              • 2235
                              • Novi Sad

                              #74
                              Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                              Ja sam upisao gas pre mesec dana kod redovne registracije, atest urađen pre 6 meseci, samo su dopisali u postojeću saobraćajnu da je na gas, nikakva promena težine.
                              Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                              11.04. 0:12 #2
                              Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                              Comment

                              • nicolas
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2007
                                • 175
                                • Beograd

                                #75
                                Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                                I ja sam isto tako uradio, samo što sam upisao posle 10 meseci od atesta. Do duše, par puta su me zaustavljali, ali ja sam uverenje o atestu vešto sakrio da ga ne vide na prvi pogled. A ako bi baš primetili onda bih pokazao knjižicu za atest. Međutim, srećom, nije bilo problema.
                                Što se tiče težine, to mora da se ispravi u saobraćajnoj (do duše ne znam iz kojih razloga je bitno da li je neko vozilo teže ili lakše 30-40kg kad je prazno). Šta ako bih komšijama svakodnevno razvozio brašno i u autu imao džak od 50kg Jel i za to treba da radim atest?
                                Težina i jeste problem zbog koga su mi svojevremeno tražili da platim taksu za novu saobraćajnu, jer je to moralo da se ispravi. Ali, ja sam naravno kao i moj prijatelj, tj. kao svi normalni ljudi... sačekao redovnu registraciju

                                Comment

                                Working...
                                X