Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prki
    CBC Član
    • 06.07.2008
    • 38
    • BGD

    Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

    Hvala Slavko, nisam ljut na Vas ako ste tako razumeli moj post, nego ne znam sta je to 67R00 .
    Sacekacu tu godinu i po dana, pa sta bude.

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

      Originally posted by Prki
      Hvala Slavko, nisam ljut na Vas ako ste tako razumeli moj post, nego ne znam sta je to 67R00 .
      Sacekacu tu godinu i po dana, pa sta bude.
      Hej,ma kakva ljutnja!
      Žao mi je samo što u ovom momentu stvari nisu potpuno definisane pa ne mogu da Vam kažem ništa konkretno.
      Zato Vas upućujem na AMSS da se iskonsultujete sa njima.

      Treba iskoristiti ovaj momenat za atestiranje, ko god može to da uradi, jer od Nove godine uslovi će biti jezivi, i novčano i prema kriterijumima, bar prema onome što nam najavljuje MUP.

      Inače, 67R00 je jedna od regulativa Evropske unije koja uređuje prepravku vozila na gasovita goriva. 67 je oznaka regulative a R00 označava da je to izvorna regulativa. Brojevi posle slova R označavaju izmene i dopune (npr R01).
      Homologacija je praktično standardizacija određenog proizvoda ali proširena jasno definisanim tehničko-tehnološkim karakteristikama i odobrenjem za upotrebu. Na primer: rezervoar za gas mora biti standardizovan u smislu oblika,dimenzije i mase. Način njegove proizvodnje, materijal od kojeg se pravi,kontrole koje mora da prođe pre izlaska na tržište odnosno pre upotrebe podležu homologaciji.Na taj način, kompletna odgovornost za kvalitet proizvoda pada na teret proizvođača a korisniku se garantuju svojstva proizvoda.
      Homologaciji, na primer, podležu svetlosne grupe na vozilima,stakla,pojasevi,sedišta, itd.
      Postupak dobijanja homologacije za nov proizvod je komplikovan i vrlo skup.

      Eto,malo informacija čisto radi objašnjenja nekih pojmova koje smo koristili do sada.

      Pozdrav
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • Prki
        CBC Član
        • 06.07.2008
        • 38
        • BGD

        Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

        Kad vec davim, da pitam i ovo.
        Da li mogu da uradim atest ove godine (pre novih propisa), iako imam vazeci do 1.2.2011. ?

        Comment

        • rrapaic
          CBC Senator
          • 13.02.2008
          • 225
          • Beograd
          • Fiat Stilo 1.9 JTD

          Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

          Originally posted by Prki
          Kad vec davim, da pitam i ovo.
          Da li mogu da uradim atest ove godine (pre novih propisa), iako imam vazeci do 1.2.2011. ?
          Ugradi novu bocu (ili isparivac, sta god), i onda ne da mozes, nego MORAS da radis ponovo atest .

          Rajko
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Comment

          • slavko_bgd
            CBC Senator XXL
            • 24.03.2009
            • 771
            • Batajnica
            • Stilo 1.6 16V MW

            Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

            Ne možeš.

            To je formalno pravno kao kada bi hteo da registruješ auto van zakonskog roka za vršenje registracije, na primer 4 meseca pre isteka registracije da bi na primer izbegao poskupljenje.

            Može samo u slučaju vanredne zamene neke od komponenti, na primer isparivača i da posle toga tražiš vanredno ispitivanje, što si po zakonu obavezan da učiniš.

            Ali, s obzirom da ionako nemaš originalne sertifikate kod sebe, MORAŠ SE OBRATITI AUTO-MOTO SAVEZU SRBIJE.

            Pozdrav
            Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

            Comment

            • Flavio
              CBC Senator XXL
              • 13.06.2006
              • 1926
              • 012 Centar
              • KaraWagon 1.4T.Spark

              Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

              Resih i ja da se zenim pa da pitam ...

              Pratim temu od pocetka al mislim da nije bilo sledece situacije.

              Auto je registrovan,vodi se na mene.
              Da li cu imati problema ako sam atest odradim u drugoj opstini (Mladenovac,komisija iz Vince dolazi) a moje prebivaliste je Pozarevac ??

              Ispravite me ako gresim u ocekivanoj proceduri:

              -u pozarevackom SUPu podnosim zahtev za uput na atest
              -odlazim po Uput,placam koliko bude trebalo
              -odradjujem vanredni tehnicki (koji je ovde potreban )
              -sa tim (i ostalim fotokopijama) palim za Mladenovac,na samo atestiranje,gde dobijam sta treba itd.
              -vracam se u ovdasnji SUP,na upis u knjizicu

              Dakle,jel problem u najavi sto smo ja i auto iz jedne opstine a atest bi se radio u sasvim drugoj ??

              Hvala unapred .

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                Možeš tako da uradiš, baš kako si opisao...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • srdjanissan
                  CBC Senator XXL
                  • 20.11.2008
                  • 720
                  • beograd

                  Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                  nisam citao,mozda ima negde u temi,ali evo da pitam,treba da atestiram plin i sad su mi rekli da necu mozda proci jer su mi cevi blizu auspuha u pitanju je točak boca,sad šta mi je činiti,posto mi plin nije sekvent (dobio sam ga uz auto)ali mislim da u njega treba sekvent posto je motor novije gen i ima 16v 1.6 honda civic,najradije bih menjao sve ako mi naprave problem i uradio ljudski sekvent,šta mogu od postojećih delova da zadržim a šta bi morao da menjam ,raspršivač mi je brc,njega sam manjao pre 6meseci i onaj ventil napred i to sve sredio i novo stavio.
                  šta je pametno da uradim,napominjem da auto nije noviji i da ne bih bas ulagao sad 500-600e za plin
                  kad koči,cepa gume i prevrće se!
                  papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                    Od postojećih delova možeš zadržati bocu, multiventil ako je korektan i ventil napred ako je potreban. Ako se stavi isparivač sa svojim ventilom i filterom onda ni on ne treba. Ostalo prodaš ili pokloniš. Koliko znam za sada ne insistiraju na poštovanju euro standarda sem kad je plastična grana u pitanju, tada traže obavezno sekvent...
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • slavko_bgd
                      CBC Senator XXL
                      • 24.03.2009
                      • 771
                      • Batajnica
                      • Stilo 1.6 16V MW

                      Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                      @FLAVIO:

                      Registarsko područje, mesto prebivališta i mesto ispitivanja vozila ne moraju biti isti.
                      Dakle, atest možeš da uradiš bilo gde, čak i ako u Uputu stoji navedena druga institucija.
                      Malo si pogrešio redosled radnji ali ništa strašno...samo kreni od tehničkog pregleda, to je prvi korak.


                      @srdjannisan:

                      Ovako na neviđeno ti je nemoguće dati dobar savet, jer ne vidim kako je postavljen uređaj i sve ostalo na tvom autu.
                      Niški mašinski fakultet traži obavezno sekvencijalni plin za svako vozilo proizvedeno od 01.januara 2000-te godine zbog stupanja na snagu EURO3 standarda i usklađenosti emisije izduvnih gasova.
                      S obzirom da si iz BG-a, skokni do AMSS-a i iskonsultuj se sa njima oko svog auta, pusti "rekla-kazala"...
                      Ako nećeš da se cimaš, pregledaj po forumu teme koje se odnose na pravila ugradnje gasne opreme, puno toga je već objašnjeno i opisano.Tako ćeš najbolje proceniti kako je ugrađen uređaj, da li i šta treba da se prepravlja itd.
                      Ako treba neko dodatno objašnjenje, napiši i prati temu.

                      Pozdrav svima!
                      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                      Comment

                      • srdjanissan
                        CBC Senator XXL
                        • 20.11.2008
                        • 720
                        • beograd

                        Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                        hvala na odg,bio sam do amss-a rekose samo ventil na boci da zamenim jer je predvidjen za onu obicnu,ne tocak i da napravim neku fizicku izolaciju,tj odstupnik za creva pored auspuha i da ce proci,sutra atest,javljam sta je bilo.
                        kad koči,cepa gume i prevrće se!
                        papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                          @Dora,@Slavko,hvala .

                          Comment

                          • Superbird
                            CBC Senator XXL
                            • 06.02.2006
                            • 384
                            • Sabac ---> Novi Sad
                            • Audi 100 Typ 43

                            Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                            Planiram da kupim automobil koji ima plin, ali nema atest - sta sve treba da zamenim da bih mogao da ga dobijem, i koliko ce to da me kosta?
                            Motor je karburatorski, a boca je obicna cilindricna od nekih 70 litara.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                              Tarot karte mi nisu trenutno tu visak je kod Slavka pa sam morao baciti šljunčiće i pasulj... Kažu ovako... nemam pojma pošto ni auto nemaš a kako onda da ti kažemo šta treba da promeniš, a koštaće, pa vile znaju koliko...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • mrki
                                CBC Senator XXL
                                • 08.11.2006
                                • 550
                                • nis, serbia

                                Re: Iskustvo sa atestiranjem, opišite svoje

                                jel zna neko kakva ce poostravanja atesta biti u blizoj buducnosti?
                                povecanje cena, jaca kontrola ili novi zahtevi, ili oba?

                                jos nisam uradio atest, pa ne znam da li da to zavrsavam pre 10.12.2009.?

                                hvala unapred,
                                pozzz

                                Comment

                                Working...
                                X