Zalegoh i ja konacno .Isao sam metodom "bolje spreciti ..." tj. bolje to zavrsiti pre 10.XII .Dobro sam se i shvercovao skoro 5 godina .
Da ne gnjavim mnogo,probacu ukratko .
Prvo sam ovde u gradu uradio vanredni tehnicki,po ceni 600 dinkica.Tu sam dobio reg. list x2 i "Zahtev za uput na ispitivanje".Otisao u gradski SUP (gde se izdaju licna dokumenta).Tu je potrebno da se na Zahtev lupi neki pecat i isti "zavede u knjigu".Ne koshta nista .
Tako zaveden Zahtev i Registracione listove nosim u saobracajnu policiju,na shalter gde se inace registruju vozila.Tu dobijam uplatnicu za RAT .Iznos je 1420 + 45 poshtarina .Na salteru sam predao overenu uplatnicu i vec spomenute papire.Receno mi je da se javim kroz 7-8 dana,da preuzmem "Resenje" kojim me upucuju na ispitivanje.Da,tako pishe !Upucujem se ja zbog toga sto je ugradjen uredjaj na vozilo to i to .Posle nedelju dana sam i preuzeo "Resenje".U medjuvremenu sam vec zakazao "atest".Na autu sam morao izvrsiti prepravke kako bi isti zadovoljio kriterijume komisije.Zamenjena cev boca-el.ventil tecne faze kao i cev od istog ventila do reduktora.Takodje,zamenjen je i multi ventil,zbog onog dodatnog sigurnosnog ventilica .Ta akcija mi je isterala narednih 80€ iz dzepa .
Atest sam uradio u Mladenovcu.Jednoclana komisija u sastavu od jednog clana je proceduru obavila za nekih 10-15 minuta,uz nadoknadu od narednih 3.600 dinkica.Cika je iz instituta u Vinchi.
Tokom procedure desila se jedna "anegdota" ,no,ostacu vam duzan za istu ,dok uslikam bitni detalj.
U roku od nekih 4-5 dana mi je na kucnu adresu stiglo kovertirano Uverenje o izvrsenom atestu,LPG sticker i Kolska knjizica .
Da sve to dovrshim,sa pristiglim dokumentom,otisao sam do shaltera lokalne saobracajne policije,na upis.
Zanimljivo,upis je proshao za dz a to se ovde kod nas radi ovako:
Do 2016. zbog boce.
Eto tako i mene u klubu .
Suma sumarum,to je sve iskostalo:
- 5.665 dadzbine
- 7.360 prepravke
- ~1.000 rezija(put itd.)
_________________________
~ 14.000 dinkica !!
p.s.
Posle svega,imam prob sa novim multi ventilom ,no,o tome u drugoj temi .
Flavio, nisi spomenuo sta si imao od dokumentacije, "majstorski" papir o ugradnji, , papire za isparivac, za bocu... inace ne bi bilo samo 3600 kod komisije
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
deki je napisao vec da se uput dobija u nishu za jedan dan.
potvrdjujem to i danas sam popunio zahtev za uput i podizem ga sutra posle 4h.
sa tim papirom i kopijama sobracajne, ugradnje i sl. idem prekosutra u AMSS da atestiram gas.
Flavio, nisi spomenuo sta si imao od dokumentacije, "majstorski" papir o ugradnji, , papire za isparivac, za bocu... inace ne bi bilo samo 3600 kod komisije
Eto,znao sam da sam nesto zaboravio .
Od papira je potrebno bilo Uput za atest+fotokopije LK,saobracajne,atesta od isparivaca i atesta od boce.Znaci,od svega sam dao fotokopije sem uputa.Tu "izjavu servisera" nisam ni video .Ili nije bila ni potrebna ili nisam ni video kad je cika iz Vinche dobio od majstor Mladje .U sv. slucaju nisam nista podmazivao (ozb. ).Moguce da sam prevideo jer sam bio prvi na redu za pregled a auto ostao na dizalici posto je prerada zavrsena sat-2 pre atesta.
Nisam hteo ni za Uput da jurim vezu jer sam Zahtev predao 1.9. a uzeo Uput valjda 9.9. posto sam tek za 28.9. imao zakazan atest..Daklem,ovde (PO) je zvanicna procedura cekanje i do 7 dana za Uput pa kad se kome zalomi.Teta na shalteru saobracajne rece "Evo br. tel.,pozovite za nedelju dana da vidite jel gotovo.Nacelnik potpisuje zahteve 1x nedeljno".
Flavio kako si znao da neces proci atest sa postojecim stanjem uredjaja i da moras vrsiti prepravke.Sta da nisi prepravio,jel bi ``pao`` na atestu.Izvinjavam se ako je pitanje glupavo
Ko leti,vrijedi
Ko vrijedi,leti
Ko ne leti,ne vrijedi..
(Grunf,TNT..)
Prosle godine mi isti majstor servisirao uredjaj (remont reduktora,ciscenje filtera gasa,podesavanje).Jos tom prilikom sam ga pitao jel sve OK ili bi trebalo shta menjati u slucaju atestiranja.
Naravno,odavno sam i ovde,pratim deshavanja oko tng-a pa sam i tnx to CBC imao okvirnu predstavu sta mi ne zadovoljava zahteve.Inace,auto sam kupio sa vec ugradjenim uredjajem za tng.
Konkretno,cevovod je menjan jer nigde nije bilo shpulne kod prikljucaka cevi a postojece cevi nisu imale dovoljnu duzinu da se to uradi.
Multi ventil koji je godinama radio takodje nije bio odgovarajuci .
Kad je cika atestash krenuo u akciju,napao je pravo na shpulne,potom bacio pogled na MV,pa na cevovod ispod auta (boca-> el.vent.).Na licu mesta,nasao je zamerku sto kaishevi od boce nisu skroz izolovani.Inace,kaishevi su od gumiranog mekog gvozdja (kako mi rece majstor).Da ne davim sad,uslikacu taj detalj pa okaciti kasnije.Za to je vezana i "anegdota" spomenuta u proslom postu.
Btw,majstori za gas ne rade ateste;takva su pravila .Preporucljivo je izabranom majstoru reci gde bi i kod koje komisije radio atest,kako bi covek znao potrebne finese a ti izbegao situaciju da ipak ne prodjes atest zbog necega.Prob je shto svaka komisija ima neke svoje bubice .
Comment