Pa to, jer karburator nema nikavu svrhu kada se koristi gas (gorivo je vec u gasovitom stanju).
Fino fino. To znaci da cu smanjiti potrosnju (karburator mi je izjeden kavitacijom i vise ne moze da se podesi, tako da dosta trosi (oko 7,5l/100km).
HMmmm
OPET JA SA MOJIM KARBURATORIMA
Jednogrli karb sa diznom za plin.
Problem sa saugom, radi kao promena vremena... Prvo da napomenem da na benzinu je sve savrseno. Povucem malo saug on kao poveca broj obrtaja ali uz prilicno nemiran rad. Kada dam gas dok je sauh malo podignut jako lose prima gas (kad bi dao gas i krenuo ugasio bi se).
Dok je spusten saug prima normalno gas. Takodje kad povucem vise od 1/4 sauga on se ugasi.
Tako je bilo 2 meseca od ugradnje, onda pre dve nedelje ne znam koj mu je bio da saug proradi kako treba tj. radi ko na benzin, znaci normalno, bez gusenja, itd.
Dok me juce opet nije vratio na staro ....
Proveri oprugu i/ili vakuum membranu i ceo sistem poluga i creva koji otvaraju leptir saugha ili mu dozvoljavaju da se otvori (opruga) na vecim obrtajima. Mozda se neka poluciga zaglavila ili je spalo crevo ili pukla membrana, pa ti se leptir za saugh ne otvara kada das gas.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment