Ako ti je jednogrli karburator....bolje je da ubusis diznu.
kao sto pise na slici....ako je majstorski uradjeno,pruza odlicne performanse ( izmedju ostalog .zadrzavas punu funkciju sauka,identicnu kao na benzinu..)
bilo je dosta price o tome...procitaj malo ranije postove..
pozdrav!
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ako ti je jednogrli karburator....bolje je da ubusis diznu.
kao sto pise na slici....ako je majstorski uradjeno,pruza odlicne performanse ( izmedju ostalog .zadrzavas punu funkciju sauka,identicnu kao na benzinu..)
Dizna daje malo bolje performanse ali ni u to nisam baš jako siguran, ne mogu tačno da utvrdim jer su različiti motori u pitanju, ali recimo da tvrdim da su malo bolje performanse.
Ono što je sigurno je da saug ima problem sa diznom, sa mikserom radi normalno. Za saug nisi u pravu.
Hvala na odgovoru, nego imam jos jedno pitanje.
Vozim Z-101 1116 ccm 55 KS i imam sledeci problem,
kada hocu da krenem auto se bukvalno "ugusi" tako da moram da mu dam "malo" jaci gas nego obicno.
Takodje imam osecaj ko da ima "turbinu" od starta polako ubrzava i na nekih 2000-2500 rpm krene naglo da ubrzava tj kako bi inace trebao.
Sad bi neko rekao da mu se povecava snaga sa brojem obrtaja, ali vozeci druge zastave uverio sam se da je kod mene prilicno lose ubrzanje do tih 2000 rpm.
Kvacilo je OK. Karb 32MGV10 (21) BRC plin ubusena dizna u karb.
Inace maksimalno sa njim postizem 145 kmh.
Jedino sam primetio da je na klasicnim 55-icama karb 32MGV12 (22).
Da nije tu problem, i u cemu je razlika? I inace potrosnja plina 14-15 / 11 L
Benzin 11/9
Jedino sam primetio da je na klasicnim 55-icama karb 32MGV12 (22).
Da nije tu problem, i u cemu je razlika? I inace potrosnja plina 14-15 / 11 L
Benzin 11/9
Loše ugradjeno ili loše podešeno, pod uslovom da je motor ispravan.
Ako ti je jednogrli karburator....bolje je da ubusis diznu.
kao sto pise na slici....ako je majstorski uradjeno,pruza odlicne performanse ( izmedju ostalog .zadrzavas punu funkciju sauka,identicnu kao na benzinu..)
Dizna daje malo bolje performanse ali ni u to nisam baš jako siguran, ne mogu tačno da utvrdim jer su različiti motori u pitanju, al irecimo da tvrdim da su malo bolej performanse.
Ono što je sigurnio je da saug ima problem sa diznom, sa mikserom radi normalno. Za saug nisi u pravu.
Sto se saug-a tice i imam problem jer kad ga povucem vise od 1/3 auto se ugasi (na benzin to nije slucaj), dok moj ortak na Y-55 ima mikser i saug radi kako treba, jedino mu se javlja problem kad ide vise od 100 kmh i prebaci na ler, auto se posle nekog vremena (5-10s) ugasi. (Predpostavljam da "upumpavanje" vazduha remeti ler-gas) dok ja nemam problema sa time.
Provericu,
nego imam mehanicko paljenje bez vakuuma, kupovao bih novo paljenje jer je i ovo vec dotrajalo, pa me zanima koliko je zaista bolje paljenje sa vakuumom, koliko se ugao paljenja menja u odnosu na obrtaje, i da li je bolje staviti elektronsko paljenje?
Mehanicko paljenje rudi cajevac sa vakuumom oko 3800 din
Elektronsko - | | - oko 3900 din + 1500 din komutator
Vredi li uzimati elektronsko, jer novo je novo, kad mehanicko crkne (platine, kondezator) to se da promeniti , a kad elektonika crkne samo kanta . . . a danas kako kvalitetno prave....
p.s. znam da sam malo skrenuo od teme ali....
Pogledaj...da ti genije od majstora koji ti je ugradio,nije kojim slucajem zapusio i toplu i hladnu stranu u**** vazduha( treba samo toplu).
A mozda je i problem sa strujom....
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Pa bolje je elektronsko, ne moras da brines posle o platinama, a i nije toliko osetljivo, ja sam ga imao na svom kecu i auto mi je bio kao gliser, nije stao ni na kisi, ni kroz vodu... i uvek je sajao pravo .
imao sam na yugu i jedno i drugo paljenje...
definitivno je bolje elektronsko,po svim aspektima( i bolje radi,i manje zeza).
Ako sad imas problem o kom si pricao na z101,a imas platine....
onda mi taj problem lici na platine...proveri i nasteluj zazor...i probaj malo da mrdnes razvodnik da vidis dali bolje radi(ulevo i udesno malo samo mrdnes reda 1-2cm)i onda ga fiksiraj.
mislim da je do paljenja to zezanje koje imas sad.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Pogledaj...da ti genije od majstora koji ti je ugradio,nije kojim slucajem zapusio i toplu i hladnu stranu u**** vazduha( treba samo toplu).
A mozda je i problem sa strujom....
Nije . . . . .
Meni je jedan od majstora reko da je uptanju karb.
Kaze skini 21 i stavi 22 ? Kaze da je veci difuzor. (32MGV10 - 32MGV12) trebalo bi da poboljsa performanse a i potrosnju (po njemu da smanji potrosnju - po meni da poveca) !
imao sam na yugu i jedno i drugo paljenje...
definitivno je bolje elektronsko,po svim aspektima( i bolje radi,i manje zeza).
Ako sad imas problem o kom si pricao na z101,a imas platine....
onda mi taj problem lici na platine...proveri i nasteluj zazor...i probaj malo da mrdnes razvodnik da vidis dali bolje radi(ulevo i udesno malo samo mrdnes reda 1-2cm)i onda ga fiksiraj.
mislim da je do paljenja to zezanje koje imas sad.
Platine sam promenio pre 1000 km, probacu da ispomeram malo paljenje pa da vidimo. Provericu i zazor.
Pokusavao sam da nastelujem paljenje preko stroboskopa, ali ljudi ja onu repernu tacku ne da ne mogu da vidim, sve mi je isto!
Pre koji dan sam svratio u METRO i video Optima ulje 15W-40 za automobile na TNG. 1 litar kosta 140-180 din ne secam se tacno.
Zna li neko nesto o ovom ulju, koja je razlika i vredi li ?
Opet ja
Video sam i ja to ulje
Nepostoje specijalna ulja za motore koji trose LPG...niti ima potrebe za tim.
A to ulje Ja nebi kupio jer mi je brate previse jeftino....ne uliva mi poverenje...a i te fore sa specijalnim za LPG..ccccc
Imas takvo i OMV(specijalno za GAS)..na njihovim pumpama,ali ga nikad nisam kupovao..niti cu ( isto je najeftinije )
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment