Pozdrav svima! Ovo je moja prva tema pa me malko istolerišite ako...
Elem,interesuju me vaša iskustva i mišljenja u vezi rada i podešavanja sekventnih gasnih uređaja a konkretno vezana za pritisak gasa na razvodnoj šini za ubrizgavanje.Jasno je da je neophodno postići vrlo precizno kvantitativno odmeravanje gasa za svaki usisni takt svakog cilindra, a to postižemo određenim pritiskom gasa,površinom protoka dizne,i dužinom otvorenosti brizgača,koliko sam ja shvatio.Ako je to tačno, zanima me dali je sve jedno da li je dizna manja a pritisak veći ili je bolje da je dizna veća a pritisak manji uz uslov da je u pitanju isti motor sa istim vremenom otvorenosti brizgača? Da li je jedna varijanta možda ekonomičnija a druga daje možda veću sagu i slično? Ima li možda nekih konstruktivnih prepreka za ovakve egzibicije?
Elem,interesuju me vaša iskustva i mišljenja u vezi rada i podešavanja sekventnih gasnih uređaja a konkretno vezana za pritisak gasa na razvodnoj šini za ubrizgavanje.Jasno je da je neophodno postići vrlo precizno kvantitativno odmeravanje gasa za svaki usisni takt svakog cilindra, a to postižemo određenim pritiskom gasa,površinom protoka dizne,i dužinom otvorenosti brizgača,koliko sam ja shvatio.Ako je to tačno, zanima me dali je sve jedno da li je dizna manja a pritisak veći ili je bolje da je dizna veća a pritisak manji uz uslov da je u pitanju isti motor sa istim vremenom otvorenosti brizgača? Da li je jedna varijanta možda ekonomičnija a druga daje možda veću sagu i slično? Ima li možda nekih konstruktivnih prepreka za ovakve egzibicije?

) ili finim štelovanjem pritiska, kako bi baš došao na idealno mapiranje. Svaki sekvencijalni sistem do sada proizveden, ima mapu i neke korekcione faktore, kojima se to postiže. Kada se završi autokalibracija i dobiješ neki korekcioni faktor koji ima vrednost npr k=1.35, uvek ga možeš korigovati da bi vreme otvaranja benzinskih brizgača ostalo nepreomenjeno. Naravno to treba odraditi u celom opsegi broja obrtaja i pod različitim opterećenjima motora.
.
Comment