Zamena usisnih grana?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CikaKure
    CBC Senator XXL
    • 14.08.2005
    • 668
    • Beograd

    #16
    Uh, pretpostavljam da si trgovacki putnik ili taksista - u svakom slucaju, auto ti je ocigledno osnovno sredstvo za rad, pa tako i to gledaj. Ti taj gasni uredjaj otplacujes kako god okrenes do Nove godine, cak i u slucaju sekvencijalnog, pa ne vidim sto ga ne bi ugradio, sa idejom da promenis auto pocetkom (to moze biti i februar 2006.) sledece godine.

    Sa druge strane, ako toliko vremena (sudeci po broju predjenih kilometara dnevno) provodis u tom automobilu, onda to nije auto, nego i radno mesto - kancelarija, koja ne samo sto mora da bude namenjena/prilagodjena poslu, nego mora da bude i BEZBEDNA i UDOBNA za obavljanje istog (akcenat na bezbedna).

    U opisanom scenariju, mene potrosnja ne bi sekirala toliko koliko bezbednost, a pogotovo ne bih se stiskao za 500 EUR za ugradnju sistema koji nije sekvencijalan.

    Ne razumem bas onaj deo da je nov auto i posle 1999 godine, al verovatno je problem u mojoj percepciji.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Uh brick, nesto mi verano ne uliva poverenje, bar oko plina.
      mislio sam vise da ti daju uvid u dokumentaciju, u informacije da znas na cemu si i gde dalje da gledas/ raspitujes se jer nemam zaista ideja o nekom specijalizovanom i sistematizovanom znanju vezanom bas za te motore, neke mail liste ili foruma a skormno mislim da je ovaj forum top.

      malo je tih i takvih Pezoa na nasim ulicama sa plinom pa je mozda obilazni metod saznavanja vredan truda.

      ako nije izvodljiva ideja, zaboravi. sorry
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      Working...
      X