Uh, pretpostavljam da si trgovacki putnik ili taksista - u svakom slucaju, auto ti je ocigledno osnovno sredstvo za rad, pa tako i to gledaj. Ti taj gasni uredjaj otplacujes kako god okrenes do Nove godine, cak i u slucaju sekvencijalnog, pa ne vidim sto ga ne bi ugradio, sa idejom da promenis auto pocetkom (to moze biti i februar 2006.) sledece godine.
Sa druge strane, ako toliko vremena (sudeci po broju predjenih kilometara dnevno) provodis u tom automobilu, onda to nije auto, nego i radno mesto - kancelarija, koja ne samo sto mora da bude namenjena/prilagodjena poslu, nego mora da bude i BEZBEDNA i UDOBNA za obavljanje istog (akcenat na bezbedna).
U opisanom scenariju, mene potrosnja ne bi sekirala toliko koliko bezbednost, a pogotovo ne bih se stiskao za 500 EUR za ugradnju sistema koji nije sekvencijalan.
Ne razumem bas onaj deo da je nov auto i posle 1999 godine, al verovatno je problem u mojoj percepciji.
Sa druge strane, ako toliko vremena (sudeci po broju predjenih kilometara dnevno) provodis u tom automobilu, onda to nije auto, nego i radno mesto - kancelarija, koja ne samo sto mora da bude namenjena/prilagodjena poslu, nego mora da bude i BEZBEDNA i UDOBNA za obavljanje istog (akcenat na bezbedna).
U opisanom scenariju, mene potrosnja ne bi sekirala toliko koliko bezbednost, a pogotovo ne bih se stiskao za 500 EUR za ugradnju sistema koji nije sekvencijalan.
Ne razumem bas onaj deo da je nov auto i posle 1999 godine, al verovatno je problem u mojoj percepciji.
Comment