Lada Samara 1300, rođena početkom devedestih godina prošlog veka, Lovato (ugrađen skoro u, po mom mišljenu, jednom od najkompetentnijih, ako ne i najkompetentnijem sevisu u Beogradu, "tamo negde kod Višnjice"), na TNG auto radi perfektno, za moje pojmove. Dobro pretražio forum, ali nisam našao baš ono što me zanima.
Citiram:
Tema: "Kako treba postupati sa vozilom koje ima autogas-plin"
Dora: "Leti se pali na isti način samo bez sauga, kontakt i okretanje anlasera i u tom trenutku dodavanje malo gasa na pedali a posle paljenja saug po potrebi. Mislim na one što imaju ručni saug."
Ako auto palim na gore opisani način, pri spoljašnjoj temperaturi od oko 40 stepeni, pri čemu mi je auto još na suncu (motor nije radio 12-24 sata), "ne gine" mi verlganje od cirka 7-8 sekundi
. Sve važi i za varijante sa ručnim saugom, bez njega, sa ili bez gasa. Jednostavno mora da se verlga koliko sam naveo.
Ako auto palim kako je Dora naveo za zimu u istoj temi, citiram: "....Da se kontakt i stisne se ono crveno dugme za saug (ne mora biti crveno) 1 do 3 puta kratko, zavisi od auta do auta, to morate sami utvrditi. Napomena je na kratko sekunda maksimum. Okrenete ključ da počne paljenje i u tom trenutku dodate oko 1 do 2 santimetra gasa na pedali. Auto počinje da se pali posle par sekundi i onda se doda gasa koliko treba. Tek onda se povuče saug da bi motor radio stabilno. Kako se auto greje tako se vraća saug i to je to....", auto pali kao "mina" (isto tako pali i ako ga noc pre, prebacim na benzin).
Da ne bi brzo davao novac za novi akumulator, palim na nepodnošljivoj spoljašnoj temperaturu na način koji je opisan za zimu.
Pitanje je prosto: Da li svakodnevna uptreba "magičnog" crvenog prekidača tokom leta (a plus ide zima), ima neke štetne posledice, i naravno, zašto toliko verlga na ovim paklenim temperaturama kad na haubi mogu doslovno da ispržim jaje?
Unapred zahvalan na konsruktivnim odgovorima.
Citiram:
Tema: "Kako treba postupati sa vozilom koje ima autogas-plin"
Dora: "Leti se pali na isti način samo bez sauga, kontakt i okretanje anlasera i u tom trenutku dodavanje malo gasa na pedali a posle paljenja saug po potrebi. Mislim na one što imaju ručni saug."
Ako auto palim na gore opisani način, pri spoljašnjoj temperaturi od oko 40 stepeni, pri čemu mi je auto još na suncu (motor nije radio 12-24 sata), "ne gine" mi verlganje od cirka 7-8 sekundi

Ako auto palim kako je Dora naveo za zimu u istoj temi, citiram: "....Da se kontakt i stisne se ono crveno dugme za saug (ne mora biti crveno) 1 do 3 puta kratko, zavisi od auta do auta, to morate sami utvrditi. Napomena je na kratko sekunda maksimum. Okrenete ključ da počne paljenje i u tom trenutku dodate oko 1 do 2 santimetra gasa na pedali. Auto počinje da se pali posle par sekundi i onda se doda gasa koliko treba. Tek onda se povuče saug da bi motor radio stabilno. Kako se auto greje tako se vraća saug i to je to....", auto pali kao "mina" (isto tako pali i ako ga noc pre, prebacim na benzin).
Da ne bi brzo davao novac za novi akumulator, palim na nepodnošljivoj spoljašnoj temperaturu na način koji je opisan za zimu.
Pitanje je prosto: Da li svakodnevna uptreba "magičnog" crvenog prekidača tokom leta (a plus ide zima), ima neke štetne posledice, i naravno, zašto toliko verlga na ovim paklenim temperaturama kad na haubi mogu doslovno da ispržim jaje?
Unapred zahvalan na konsruktivnim odgovorima.
Comment