Dilema, TNG i karburator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dav
    CBC Član
    • 19.01.2010
    • 43
    • Beograd
    • Hyundai Pony

    Dilema, TNG i karburator?

    Nije mi jasno, a sami majstori su me zbunili.... Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede", kada sam posle njih otisao u servis (na dobrom su glasu) da nastelujem plin ja im to kazem a dobijem odgovor da to nije istina jer kad motor radi na TNG karburator sluzi samo za ler gas!? Inace uredjaj je takav da je ugradjena "ploca" izmedju karburatora i filtera za vazduh. Sta je onda istina???
    Beast From The East
  • mugos
    CBC Senator XXL
    • 18.09.2007
    • 555
    • BG/sada Novi Beograd

    #2
    Re: Dilema, TNG i karburator?

    I posle više od 100 000 km i dalje lepo radi na benzinu i na gasu. Nemoj da se brigaš, pali ga na benzin i gasi ga na benzin.
    Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

    Comment

    • ragazzoni
      CBC Senator XXL
      • 24.02.2009
      • 774
      • Obrenovac i okolina
      • Opel Omega 2.0i-16v

      #3
      Re: Dilema, TNG i karburator?

      Bez panike, samo vozi bez osećaja krivice da si nešto upropastio što si ugradio gas. Membrane na karburatoru stradaju i kod onih koji nemaju gas, zar ne? Vozi na gas, po nekad ga provozaj i na benzin da bi ti oba sistema bila u funkciji. Potrudi se da ga pališ na benzin, kad je hladan, zbog dužeg veka gasnog sistema i još nekih sitnica. Može se smatrati da karburator kada auto radi na gasu praktično predstavlja jednu klapnu.
      ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
      Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Re: Dilema, TNG i karburator?

        Originally posted by dav
        Trebao bi da servisiram karburator ali nece svako da ih radi jer nema delove za njega a mozda ce trebati da se zameni neka membrana.... Ako ima neko da preporuci servis hvala unapred!!!
        Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede",
        Oba posta si napisao u istom satu, pa je jako bitno da odlucis da li si ili nisi servisirao karburator.?

        Plin je gori od pacmena jede sve pred sobom.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • dav
          CBC Član
          • 19.01.2010
          • 43
          • Beograd
          • Hyundai Pony

          #5
          Re: Dilema, TNG i karburator?

          Meni jos uvek treba karburator servis, a ovaj sto ga je vec servisirao mi je kum! Nisam znao da moze ovako da me izblamira!!!!!!!!!!!
          Beast From The East

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: Dilema, TNG i karburator?

            Originally posted by dav
            Nije mi jasno, a sami majstori su me zbunili.... Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede", kada sam posle njih otisao u servis (na dobrom su glasu) da nastelujem plin ja im to kazem a dobijem odgovor da to nije istina jer kad motor radi na TNG karburator sluzi samo za ler gas!? Inace uredjaj je takav da je ugradjena "ploca" izmedju karburatora i filtera za vazduh. Sta je onda istina???
            Istina je uvek izmedju a prva je da "Kum nije dugme" zato mu se može svašta oprostiti.

            Druga stvar je da su svi u pravu bar nekim delom. Membrane i ostali gumeni delovi će možda nešto pre stradati nego kad se vozi na plin iz razloga što nema benzina u karburatoru a sve poluge i sve membrane i dalje rade. Plin nije ništa više agresivan od benzina, čak je dosta manje agresivan za gumene delove. Kad radi na plinu ne služi samo za ler inače ne znam kako bi dodavali gas i svako da će neispravan karburator koji vuče falš vazduh na osovini ili na puknutoj membrani uticati na sve od lera do snage i potrošnje.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            Working...
            X