Nije mi jasno, a sami majstori su me zbunili.... Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede", kada sam posle njih otisao u servis (na dobrom su glasu) da nastelujem plin ja im to kazem a dobijem odgovor da to nije istina jer kad motor radi na TNG karburator sluzi samo za ler gas!? Inace uredjaj je takav da je ugradjena "ploca" izmedju karburatora i filtera za vazduh. Sta je onda istina???
Dilema, TNG i karburator?
Collapse
X
-
Re: Dilema, TNG i karburator?
Bez panike, samo vozi bez osećaja krivice da si nešto upropastio što si ugradio gas. Membrane na karburatoru stradaju i kod onih koji nemaju gas, zar ne? Vozi na gas, po nekad ga provozaj i na benzin da bi ti oba sistema bila u funkciji. Potrudi se da ga pališ na benzin, kad je hladan, zbog dužeg veka gasnog sistema i još nekih sitnica. Može se smatrati da karburator kada auto radi na gasu praktično predstavlja jednu klapnu.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Dilema, TNG i karburator?
Originally posted by davTrebao bi da servisiram karburator ali nece svako da ih radi jer nema delove za njega a mozda ce trebati da se zameni neka membrana.... Ako ima neko da preporuci servis hvala unapred!!!Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede",
Plin je gori od pacmenajede sve pred sobom.
Comment
-
-
Re: Dilema, TNG i karburator?
Originally posted by davNije mi jasno, a sami majstori su me zbunili.... Servisirao sam karburator (dvogrli) u servisu koji je bas za to specijalizovan i rekli su mi da ce sve membrane i gumeni delovi krace da mi traju jer plin ih "pojede", kada sam posle njih otisao u servis (na dobrom su glasu) da nastelujem plin ja im to kazem a dobijem odgovor da to nije istina jer kad motor radi na TNG karburator sluzi samo za ler gas!? Inace uredjaj je takav da je ugradjena "ploca" izmedju karburatora i filtera za vazduh. Sta je onda istina???
Druga stvar je da su svi u pravu bar nekim delom. Membrane i ostali gumeni delovi će možda nešto pre stradati nego kad se vozi na plin iz razloga što nema benzina u karburatoru a sve poluge i sve membrane i dalje rade. Plin nije ništa više agresivan od benzina, čak je dosta manje agresivan za gumene delove. Kad radi na plinu ne služi samo za ler inače ne znam kako bi dodavali gas i svako da će neispravan karburator koji vuče falš vazduh na osovini ili na puknutoj membrani uticati na sve od lera do snage i potrošnje.
Comment
-
Comment