Voznja na gas i gumice ventila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Voznja na gas i gumice ventila

    Kakav je uticaj plina na gumice ventila?

    Imam utisak da je motor počeo da troši malo više ulja upravo na gumicama ventila, pa sumnjam da je plin imao udela u tome. Ovim ne mislim ništa loše prema plinu, isplatio se on odavno, ai potrošnja ulja nije nešto strašna...
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Pre bi video sledeci scenario:

    Losije podmazivanje siceva izaziva habanje istih te samim tim i termicki odliv iz ventila u sic se smanjuje.
    Temperatura se vuche na gore prema sledecoj tachki, tj. vodjicama i sam ventil biva topliji na vrhu svoga stabla .

    Taj termo izaziva malo ranije stvrdjavanje tj. okrucenje gumica te one gube elasticnost i moc zaptivanja.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • dukili
      CBC Veteran
      • 29.08.2005
      • 104
      • pancevo

      #3
      Originally posted by BOOST
      Pre bi video sledeci scenario:

      Losije podmazivanje siceva izaziva habanje istih te samim tim i termicki odliv iz ventila u sic se smanjuje.
      Temperatura se vuche na gore prema sledecoj tachki, tj. vodjicama i sam ventil biva topliji na vrhu svoga stabla .

      Taj termo izaziva malo ranije stvrdjavanje tj. okrucenje gumica te one gube elasticnost i moc zaptivanja.
      a da li je losije podmazivanje siceva povezano sa koriscenjem plina?
      "Sta god da ti se danas dogodi, ma kako ruzno ili bez veze, mnogo je bolje nego
      da ti se ne dogadja nista, jer ce zivot biti zanimljiviji." - A.P.

      Comment

      • Uros Piperski
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2005
        • 2978
        • Beograd

        #4
        Da.
        Boost, neko resenje?


        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Pa, ima resenja, imaju sicevi koji su certificirani za LPG , dakle to je najveca investicija koja je moguca. No, to neide tako brzo, mislim na habanje istih. Svremena na vreme kad se vozi sa benzinom u siceve se nabije izvesna kolicina materije koja podmazuje .

          Inace neko ulje koje je usmereno na termiski odliv je dobro resenje ali ne i najbolje.
          Da se proveriti koji su sicevi u doticnom motoru i da li su u stanju da istrpe korektno konstantnu voznju na gas.

          Ovo nije toliko ozbiljno koliko zvuci, ide to i ovako, benzin nam pravi jos vecu stetu u motorima
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • nikolapanic
            CBC Senator XXL
            • 16.10.2005
            • 657
            • Petrovac

            #6
            Da se proveriti koji su sicevi u doticnom motoru i da li su u stanju da istrpe korektno konstantnu voznju na gas.

            Mene interesuje takodje na koji nacin se moze proveriti kakvi su ti sicevi i da li su ok za koriscenje gasa?Auto mi trosi ulje jos i pre nego sam ugradio gas.Kazu-sipaj gusce ulje-sipao i nista,kazu-kada ugradis gas i vozis na gas,smanjice ti se potrosnja ulja-sve uradjeno a i dalje trosi isto ulja,kompresija dobra,nigde ne curi.Da li je moguce da se radi o tim gumicama i da li se potrosnja ulja sada moze povecati zbog gore opisanog dejstva na gumice?[/quote]
            Samo te slusam i pitam se dokle ces?

            Comment

            • DELracing
              CBC Veteran
              • 08.04.2005
              • 127
              • BGD

              #7
              Vrlo interesantna tema jer su meni bas iz tog razloga rekli da za moj motor nije plin jer je konstrukcijski predvidjeno da se vodjice podmazuju i hlade sa benzinom i da ce mi auto riknuti posle 10k. Ali vi to pominjete da je redovna pojava, pa je pitanje da li je tacna teorija da u zetec-e nemoze plin.
              Ford Puma 1.7 16V
              Saab 9-3 1.9 TID

              Comment

              • *IvanT*
                CBC Senator XXL
                • 30.01.2005
                • 3234
                • Srbija, Beograd, Kara

                #8
                vec smo pisali na tu temu i tada nisam verovso u aditiv koji se dozira kroz usisnu graanu i stiti sic ventila. Medjutim komsija koji vozi novog FORD Focusa je po svaku cenu hteo da ugradi gas, nasta sam ja pristao i ugradio mu i FLASH LUBE kit. Covek vozi vec 90.000km bez problema.


                Evo i linka za FLASh LUBE.
                Inache u Australiji je testiran na preko 50.000 vozila i dao fenomenalne rezultate.

                http://www.lovatogas.co.rs

                Comment

                • Heinz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 1027
                  • Beograd, Voždovac
                  • Avensis 2.0 D4D

                  #9
                  Bilo je X mesta da ZETEC nije za plin, ili bar neke serije ZETECa.
                  Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    nije redovna pojava, nego se potencijalno javlja usled toga sto se ne koristi olovo odnosno olovni benzin kao sto je predvidjena konstrukcija motora.

                    to nema veze sa hladjenjem samih ventila kao sto jeZetec resenje.

                    Zetec je posebna stvar, i nije pogodan za upotrebu LPG direktno ali ako se prepravi sistem napajanja gorivom i doda posebni aditiv za ventile preko posebnog dodatnog sistema onda moze i LPG.
                    zbog cene tog sistema, tesko dostupnog aditiva i dalje postojeceg rizika koji je sada bitno umanjen ali... ti motori su tek nedavno usli u upotrebu i jos jhe prerano za iskustva oko dugovecnosti. ( a ja mislim da ionako nisu predvidjeni za dugovecnost, kao i svi skoro pravljeni).
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      Originally posted by IvanT
                      vec smo pisali na tu temu i tada nisam verovso u aditiv koji se dozira kroz usisnu graanu i stiti sic ventila. Medjutim komsija koji vozi novog FORD Focusa je po svaku cenu hteo da ugradi gas, nasta sam ja pristao i ugradio mu i FLASH LUBE kit. Covek vozi vec 90.000km bez problema.


                      Evo i linka za FLASh LUBE.
                      Inache u Australiji je testiran na preko 50.000 vozila i dao fenomenalne rezultate.

                      http://www.flashlube-europe.com/technical/lpg-cng.html
                      Pa sto ne pricas, znaci ipak u Fordove moze da se odradi... Jel se taj aditiv menja, dosipa??? Koliko kosta? Koliko brzo se trosi?
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        IvanT je dao link u vezi Flash Lube sistema. Tecnost nije bas jevtina. Pogledaj i sam.

                        Comment

                        • nikolapanic
                          CBC Senator XXL
                          • 16.10.2005
                          • 657
                          • Petrovac

                          #13
                          Mene konkretno interesuje a vezano za ovu temu,za Renault 25 2,2i 79KW,sta i kako sa gumicama,tj. da li ce biti nekih problema i sta da se uradi?Napisao sam u prethodnoj mojoj poruci
                          Samo te slusam i pitam se dokle ces?

                          Comment


                          • #14
                            Ne citirati post iznad :: M-power

                            Ne znam za Reno ali sam cuo od nemaca da kada Mercedesi npr 190, 124 itd trose ulje treba samo zameniti te gumice (teflone) i kraj jer se cesto desi da par puta pregrejani motori kasnije trose i do litru/1000km

                            Najcesce ne odlaze ni karike ni bilo sta drugo stvar je do njih i najveca je fora da ih zamenis ako mozes sa alatom koji blokira ventil bez skidanja glave i dihtunga

                            Comment

                            • Deki
                              CBC Senator XXL
                              • 18.02.2005
                              • 307
                              • Beograd

                              #15
                              Da li neko i gde kod nas radi zamenu gumica ventila sa alatom koji blokira ventil bez skidanja glave i dihtunga?

                              Da li se to moze uraditi na bili kom motoru? Konkretnije moze li na FIAT Bravo 1.6 16v?

                              Comment

                              Working...
                              X