deki nije valjda da te to muci! moj savet ti ja da nerais to! ja sam rado ali dzaba! trajalo je 1000km i jovo nanovo! ako se menaju tefloni onda mora da se urade i sicevi a ako su vec tefloni izgoreli pitanje je kakve su vodjice! znaci iskren savet neradi to!!!! znas kako kazu! ko neplati na drini platice na cupriji!!!!!
Voznja na gas i gumice ventila
Collapse
X
-
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
-
-
ostareli semerinzi ne moraju da imaju ikakve veze sa stanjem vodjica a kamoli sa sedistem vnetila...i mogu samostalno da se potpuno uspesno menjaju.
naravno, kada je semering uzrok problema a ne posledica (nekog drugog mehanickog kvara glave).
semerinzi su obicno od gume i stoga je izrazen zamor materijala usled starenja a u tome im odmaze i izlaganje povecanoj temperaturi.
umesto teflona (Du Pont-ovog) izmisljen je noviji i bolji materijal koji je namenjen za visoko opterecene motore ( i trkacke izmedju ostalih) i pokazao se otpornijim- Viton (opet DU Pont).
skuplji je pa se to odrazava i na cenu semeringa ali nije tako skup da se ne moze platiti od strane vlasnika auta jednom u 15tak godina koliko je obicno resurs "gumica".
sto se zamene tice, moguce je bez skidanja glave-
umesto svecice se uvrne prikljucak kompresora i sabijenim vazduhom se drzi ventil u zatvorenom gornjem polozaju na cilindru na kome se radi a skidaju se bregaste da bi se pristupilo osirugacima opruga (tanjiricima).
malo je pipavo ali sve dok komrpesor nabija vazduh ventil nece biti potisnut na dole i nece upasti u motor.
ko to kod nas radi, i koliko bi moglo da kosta nemam pojma- uglavnom tehnika kako uraditi postoji.
a ni samo skidanje glave nije neki poseban problem, osim vremena i potrebne pedantnosti.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment