Voznja na gas i gumice ventila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #16
    deki nije valjda da te to muci! moj savet ti ja da nerais to! ja sam rado ali dzaba! trajalo je 1000km i jovo nanovo! ako se menaju tefloni onda mora da se urade i sicevi a ako su vec tefloni izgoreli pitanje je kakve su vodjice! znaci iskren savet neradi to!!!! znas kako kazu! ko neplati na drini platice na cupriji!!!!!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      ostareli semerinzi ne moraju da imaju ikakve veze sa stanjem vodjica a kamoli sa sedistem vnetila...i mogu samostalno da se potpuno uspesno menjaju.

      naravno, kada je semering uzrok problema a ne posledica (nekog drugog mehanickog kvara glave).

      semerinzi su obicno od gume i stoga je izrazen zamor materijala usled starenja a u tome im odmaze i izlaganje povecanoj temperaturi.

      umesto teflona (Du Pont-ovog) izmisljen je noviji i bolji materijal koji je namenjen za visoko opterecene motore ( i trkacke izmedju ostalih) i pokazao se otpornijim- Viton (opet DU Pont).


      skuplji je pa se to odrazava i na cenu semeringa ali nije tako skup da se ne moze platiti od strane vlasnika auta jednom u 15tak godina koliko je obicno resurs "gumica".


      sto se zamene tice, moguce je bez skidanja glave-
      umesto svecice se uvrne prikljucak kompresora i sabijenim vazduhom se drzi ventil u zatvorenom gornjem polozaju na cilindru na kome se radi a skidaju se bregaste da bi se pristupilo osirugacima opruga (tanjiricima).

      malo je pipavo ali sve dok komrpesor nabija vazduh ventil nece biti potisnut na dole i nece upasti u motor.

      ko to kod nas radi, i koliko bi moglo da kosta nemam pojma- uglavnom tehnika kako uraditi postoji.

      a ni samo skidanje glave nije neki poseban problem, osim vremena i potrebne pedantnosti.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      Working...
      X