Pozdrav svima!
Imam jedno pitanjce za stručna lica....naime kolika treba da je temperatura isparivača kad je motor na radnoj temperaturi??
Kod drugara smo gledali na njegovom autu i kad je motor zagrejan isparivač mogu bez bojazni da pipnem.. temp je ~ 50-ak stepeni...a na mom autu isparivač nesmem ni da pipnem maltene je temparatura kao i temp motora...
Sad me on istripovao nešto kao to ne sme da bude toliko vrelo, ipak je tu plin, to kao mora da bude mlako, bla bla danger! danger! i sad ne znam da li je to normalno oko te temperature??
Eh da...još jedna stvar...njemu je isparivač vezan kako da kažem..paralelno...presečene su oba creva što ulaze i izlaze kod radijatora kabine, a meni je vezan redno... tj. jedno crevo ide iz glave motora, ulazi u radijator kabine a na ono koje izlazi iz radijatora je nakačen isparivač....čisto ako ima neke veze taj način vezivanja...
Imam jedno pitanjce za stručna lica....naime kolika treba da je temperatura isparivača kad je motor na radnoj temperaturi??
Kod drugara smo gledali na njegovom autu i kad je motor zagrejan isparivač mogu bez bojazni da pipnem.. temp je ~ 50-ak stepeni...a na mom autu isparivač nesmem ni da pipnem maltene je temparatura kao i temp motora...
Sad me on istripovao nešto kao to ne sme da bude toliko vrelo, ipak je tu plin, to kao mora da bude mlako, bla bla danger! danger! i sad ne znam da li je to normalno oko te temperature??
Eh da...još jedna stvar...njemu je isparivač vezan kako da kažem..paralelno...presečene su oba creva što ulaze i izlaze kod radijatora kabine, a meni je vezan redno... tj. jedno crevo ide iz glave motora, ulazi u radijator kabine a na ono koje izlazi iz radijatora je nakačen isparivač....čisto ako ima neke veze taj način vezivanja...
Comment