Temperatura isparivača

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MasterBlaster
    CBC Početnik
    • 31.03.2010
    • 3
    • Beograd

    Temperatura isparivača

    Pozdrav svima!

    Imam jedno pitanjce za stručna lica....naime kolika treba da je temperatura isparivača kad je motor na radnoj temperaturi??
    Kod drugara smo gledali na njegovom autu i kad je motor zagrejan isparivač mogu bez bojazni da pipnem.. temp je ~ 50-ak stepeni...a na mom autu isparivač nesmem ni da pipnem maltene je temparatura kao i temp motora...
    Sad me on istripovao nešto kao to ne sme da bude toliko vrelo, ipak je tu plin, to kao mora da bude mlako, bla bla danger! danger! i sad ne znam da li je to normalno oko te temperature??
    Eh da...još jedna stvar...njemu je isparivač vezan kako da kažem..paralelno...presečene su oba creva što ulaze i izlaze kod radijatora kabine, a meni je vezan redno... tj. jedno crevo ide iz glave motora, ulazi u radijator kabine a na ono koje izlazi iz radijatora je nakačen isparivač....čisto ako ima neke veze taj način vezivanja...
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Temperatura isparivača

    Način vezivanja nema veze dok ima dovoljan protok tečnosti da zagreje isparivač. Drugar lupeta. Tvoj isparivač radi dobro i tako treba da ostane.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • MasterBlaster
      CBC Početnik
      • 31.03.2010
      • 3
      • Beograd

      #3
      Re: Temperatura isparivača

      Hvala na ovako brzom odgovoru, sad mi je lakše....digao sam paniku bezveze

      Ajde još malo da budem dosadan
      Ja upalim auto na benzin i odmah prebacim na plin i već za ~1-2 min isparivač je mlak, a za 5 min nesmem ni da ga pipnem
      Zanima me čisto tehničko pitanje: Jel mogu nešto membrane da se zeznu od ove "veće" radne temperature??
      Ugradio sam plin skoro i nemam nikakva iskustva...čuo sam da membranama ne odgovara kad isparivač zaledi, tj da brzo stradaju onda a kakav je slučaj sa "podgrejanim" membranama

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Temperatura isparivača

        Mama, zašto mi deca kažu da sam čudovište, ma lažu sine reče mama i pomilova ga po svih osam glava....

        U prevodu, neko nije dobro spojio isparivač ili je crkla pumpa ali verovatno prvo i sad je objasnio tvom kolegi da to tako treba a deca lažu... Temperatura ne može biti veća od temperature motora i nikad nije jer se deo koristi za isparavanje gasa ali ej sa dobrim protokom vrlo blizu radne temperature motora. Znači ako zadržiš prst jedan sekund, dobićeš plik momentalno. Isparivač to najlepše obožava.

        Smrzavanje isparivača nije dobro jer sve što se smrzne se ukruti, dobro ne baš sve... problem bi bio ako se to stavi u vrelu vodu pa se naglo zagreje ali to niko ne radi. Znam neke koji rade ali to nije tema.

        Uglavnom nesesekiraj teraj kao i do sada i uživaj u vožnji i pazi na radare.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • MasterBlaster
          CBC Početnik
          • 31.03.2010
          • 3
          • Beograd

          #5
          Re: Temperatura isparivača

          Hvala Dora kućo stara , sedam, vozim, ne mislim, a za radar je kasno, juče u Ljigu me upecali, no nema veze...Pozz i hvala još jednom....

          Comment

          • abra123
            CBC Početnik
            • 28.06.2010
            • 2
            • Srbija

            #6
            Re: Temperatura isparivača

            Zdravo svima!

            Da ne bih otvarao novu temu, a problem je slican - probacu da pitam ovde. Imam fema turski venturi sistem na golf II 1.3 benzincu. Primetio sam da mi auto izgubi snagu, drasticno, kad se isparivac zagreje na radnu temperaturu motora. Najgore je u gradskoj guzvi, posle cekanja na semaforu, skoro da umre. Kad se ohladi, radi perfektno, na benzin nemam taj problem. Probao sam da resim to tako sto sam ugradio ventil i termostat koji gasi grejanje isparivacu kad njegova temperatura predje odredjeni nivo. To je bilo dobro resenje, ali mi se ne svidja jer je skroz nakaradno, i vec mi je jednom crko taj ventil, jer mi je tesko da nadjem ventil od 3/4" na 12V. Majstora sam hteo da zakoljem, tako da sa te strane ne mogu da ocekujem pomoc. Pa me zanima sta je problem, i kako da ga resim ( pristojno ) ?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: Temperatura isparivača

              Ja bih probao da odgovorim ali moraš obećati da nećeš da me kolješ...

              Ima dva rešenja, baciš tu femu elegantnim pokretom desne ruke što dalje od sebe, kao diskobolos..
              Drugo je da probaš malo odvrnuti šraf za smešu.
              I treće pomoćno, kuda ti prolazi cev koja dovodi gas do ventila ili isparivača, misli se na blizinu auspuha....
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • abra123
                CBC Početnik
                • 28.06.2010
                • 2
                • Srbija

                #8
                Re: Temperatura isparivača

                Covece, procitao sam skoro sve za plin na cbc, ti bas znas znanje, a i brz si na odgovoru Majstor je neznalica, iznalupao je neke nebuloze, a i cuo sam prekasno da je nov u tome, kad god sam ga trazio on je na nekom putu , a plin jos pod garancijom. Rado bih bacio ovo sr***, da je moj auto i da cale nije bio zapeo da nadje najjeftinijeg majstora i najjeftiniji plin sad bih ga naterao da da i 100 eura preko, ali prekasno. Probacu da odvrnem sraf, a sto se cevi tice, mislim da nije blizu auspuha. Imam jos par simptoma, nisam siguran da li su povezani - kad idem maksimalnom brzinom u cetvrtoj, auto posle dostizanja odredjene brzine 110-120, pocne sam od sebe da gubi brzinu, i kad ubrzavam, ako hocu da postignem bolji efekat moram da bukvalno pumpam papucicom gasa, vratim na 70% pa ponovo na 100% i tako ide bolje. Ne sumnjam da zvuci retardirano, imam osecaj da je isparivac gov*** i da su ga sklapale turske kamile, a ne turci... Ako neko cita ovo, znace bar sta da ne uzima...

                Comment

                • Plinadzija
                  CBC Senator XXL
                  • 29.07.2008
                  • 1514
                  • Paracin

                  #9
                  Re: Temperatura isparivača

                  Sto ste se navrzli na turske isparivace, isparivac ko i svaki drugi... Smeo bih da se kladim da nije problem u zemlji porekla isparivaca nego da je nesto tipa klapna za topao i hladan vazduh, lose podesena smesa...
                  UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                  Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Re: Temperatura isparivača

                    Svojvremeno sam uzeo Voltran da montiram (sekvent) dva komada i opisao to ovde, ima tema.. Svaki problem koji sam imao sam dokumentovao slikom i tekstom pa poslao u fabriku, odgovor je bio jeste sve je tačno Čovek je objasnio da su neke stvari ispravili a na nekima još rade i reče da je to druga klasa škarta koja se pravi za neke zemlje a da je to kod nas uvoznik uzimao jer je to bilo znatno jeftinije. Od onda zazirem od toga a i pre toga sam jer nisam baš imao mišljenje o njima ali rekoh da razbijem mišljenje.
                    Inače Voltran se teško nadje na gugletu bar tada kad sam ga tražio jer dobiješ raznorazne pištolje, aerospace raketle i šta ti ja znam koja sofisticirana čuda, ali to je to, gas je minoran procenat te industrije, verujem da bi ito napravili kako trba kad bi imali inters ili za koga.

                    Činjenica je da kraće traju i da češće prave problem.
                    Očigledno je da je mešavina u pitanju to jest nedostatak gasa kad se zagreje. Može biti i klapna i da nije dovoljuno odvrnuto pa nema dovoljno i svašta drugo.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Plinadzija
                      CBC Senator XXL
                      • 29.07.2008
                      • 1514
                      • Paracin

                      #11
                      Re: Temperatura isparivača

                      No comment za Voltran sekvent... Ali da ne sirim temu u pogresnom pravcu, samo bih da dodam da radim Voltran, Femu i Atiker od Turaka. Cinjenica je da je Voltran najmanje kvalitetan od ta tri uredjaja i da krace traje u smislu membrana. Ali za te novce ne moz bolje, podosta su jeftiniji od italijana a problemi su minimalni, skoro isti kao i sa italijanima. Kriza i ostale gluposti nateraju narod da kupje eftinije stvari a ja se trudim da im isporucim nesto sto ce da ih sluzi...

                      P.S. Imao sam ogromnih problema sa jednim omanjim italijanskim isparivacima, da ne pominjem ime ima predstavnika te firme pa sam prestao da ih radim...

                      Nemci prave nabolja kola. Italijani prave najbolje autogas sisteme. Da li je to bas tako tacno?

                      Necu vise da pisem
                      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #12
                        Re: Temperatura isparivača

                        Nemoj spominjati uvoznike, vidiš da će da nas biju
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        Working...
                        X