Imam problem sa grejanjem isparivaca kod niskih temperatura jer mi se isparivac smrzne minut posle paljenja auta zbog slabog protoka vode kroz njega. Leti, naravno, nemam problema.
Voda (tj antifriz) mi je povezana na isparivac tako sto je majstor presekao crevce (usko) koje greje benzin u karburatoru i serijski na njega vezao creva ka isparivacu. Nadam se da sam jasno objasnio da mozete da ukapirate o cemu se radi. Znaci voda ide kroz karburator, pa iz njega u isparivac, pa nazad do povratnog creva koje ide iz izmenjivaca toplote za grejanje kabine.
E sad, ja sam mislio da prepovezem to crevce kao sto je bilo pre ugradnje, a da uzmem vodu za grejanje isparivaca od creva koje vode za grejanje kabine. Tako bi grejanje isparivaca i karburatora bilo vezano paralelnom vezom i mislim da bi protok kroz isparivac bio veci.
Da li sam u pravu ili ima neko bolje resenje ?
Voda (tj antifriz) mi je povezana na isparivac tako sto je majstor presekao crevce (usko) koje greje benzin u karburatoru i serijski na njega vezao creva ka isparivacu. Nadam se da sam jasno objasnio da mozete da ukapirate o cemu se radi. Znaci voda ide kroz karburator, pa iz njega u isparivac, pa nazad do povratnog creva koje ide iz izmenjivaca toplote za grejanje kabine.
E sad, ja sam mislio da prepovezem to crevce kao sto je bilo pre ugradnje, a da uzmem vodu za grejanje isparivaca od creva koje vode za grejanje kabine. Tako bi grejanje isparivaca i karburatora bilo vezano paralelnom vezom i mislim da bi protok kroz isparivac bio veci.
Da li sam u pravu ili ima neko bolje resenje ?
Comment