Pa po meni nemoj mnogo da brines za pristup kaisu. Ne menja se svaki dan a kad se bude menjao nista lakse, skines jedan sraf. Koliko vidim kad ga okrenes za 180 stepeni to bi bilo to, eventualno jos malo nategnes nosac da se odalji od motora koliko da moze da stane da ne smeta cut-off, vodu nastavljas pravo tamo do kutije jer je kod lovata izlaz po obodu isparivaca a ostalo kako treba.
Odakle je nejbolje dovesti vodu za grejanje isparivaca
Collapse
X
-
Može da se montira isparivač sa original nosačem, malo se čudno i precizno poskrivljava i stane, u najgorem slučaju treba skinuti samo špulnu od sauga što nije problem. Ne razumem zašto bi se voda uzimala sa onih tankih cevi kad u slučaju da okreneš isparivač imaš dve cevi od grejača pravo ispred njega.
Ako te baš nervira što je blizu, možeš od flaha napraviti duži nosač il ioriginal saviti pod 90 stepeni ali onda moraš bušiti rupu dole u blatobran pa moraš skinuto zaštitnu plastiku pa...
Comment
-
Comment