koji karburator umesto k glave i kako

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Ako je dovodno crevo 8mm onda odma iza pumpe se napravi povratno crevo od 12mm
    nazad u rezervoar. Dovod ka karburatoru se uzme sa te cevi od 12mm, u tom crevu
    nema velikog pritiska. Mora da se vodi racuna da ta cev i u ulazu u rezervoar bude 12 mm.
    A mozda je lakse naci pumpu niskog pritiska.

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Mislim da ce je tesko naci,a pitanje je da li merc ima prikljucak na bloku za nju?Postojeca ne dolazi u obzir.
      Stromberg,jeste bio solidan,ali ko zna koliko je turbulencija preziveo do sada.Bez majstora za karbove,tesko da ce to raditi na benzin,a mozda i na plin.Fali tu jos dosta sitnica..i zivaca i novca.Prevezi,brate 5u diznu na taster u kabinu...varkaj ga stim tasterom dok ne upali...prebaci na plin i voziiii.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Sa strombergom neće detonirati a to je jedino što mu treba koliko sam skapirao. Sa strombergom može raditi na plin čak i kad ne radi na benzin. Može ga paliti na plin direktno bez varkanja. Kad uveče ide u kafanu neće morati prljati ruke da vrati crevo na usisnu granu itd...
        Milion za i nijedan protiv konverzije.

        Škoda, BMW i mnogi drugi imaju električne pumpe za karburator do 0.7 bara tako da ne verujem da je to neki problem...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #19
          Ako cemo tako,onda skidamo Kglavu sa kucistem,iznad leptira gasa mikser,malo izreducirati,...crevo za vazduh i neko adekvatno kuciste filtera vazduha,skoro da ne kosta nista....
          Pumpa od 0.7bara gura i do 1.5,sto je opet rizicno,a i nema gde da se stavi....ona pulzirajuca,eee,to je prava stvar ali skupa.

          A da, covek se zali na veliku potrosnju plina,pa to nema veze sa ovim o cemu mi lupetamo,a nema ni sa K glavom

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Tema se zove kako treba, traži se savet, šema ili pomoć oko instalacije karburatora umesto K glave ...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Nepaznja,kakav lapsus,izvinjavam se...

              Ovako,koliko se secam sve sto treba za vakum je na samom karburatoru.Povesti racuna odakle dovesti vodu da greje automatski sauh....treba dovesti struju na sauh...e,tu ne znam da li treba 12V ili naizmenicna sa namotaja statora alternatora(ako treba naizmenicna a dovede se jednosmerna,ode grejac za sauh,pa ce dugo raditi sa povisenim cokom)...na glavnu diznu treba 12V(ako je tu nesto neispravno,ler na benzinu treba doteravati odvrtanjem ili zavrtanjem te dizne)...odratiti paznju da li klip lako klizi gore dole i da li ima odgovarajuceg ulja u prigusnici,,,ako je neko lupao po karbu,taj klip ce glaviti,pa ce remetiti i rad na plinu...ako glavi,a neces da radi na benzin,izvaditi klip.
              Treba i kuciste filtera vazduha drugo i crevo vazduha , pumpa goriva,sajla gasa-mozda....samo ne znam da li ce usisna grana pokriti usisne kanale na glavi,mozda ce trebati neka reducir ploca......

              Comment

              • ragazzoni
                CBC Senator XXL
                • 24.02.2009
                • 774
                • Obrenovac i okolina
                • Opel Omega 2.0i-16v

                #22
                Ja ne bih menjao K glavu, pogotovu što postoji korektan servis, sa probnim stolom i opremom. Dugo tragao, a našao ga tako reći u komšiluku. Cena pristojnog remonta 50 tak eura. Ako je neko zainteresovan za adresu, neka se javi na pp.
                ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #23
                  A sto na pp.,postaviti da svi vide,imam i ja merca i rado bih da mi neko resi problem Kglave,i svega u vezi toga za 50 e.

                  Comment

                  • chaboo
                    CBC Veteran
                    • 17.06.2012
                    • 195
                    • Beograd V.Mostanica
                    • citroen C5 hdi

                    #24
                    +1

                    Comment

                    • milannik
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2004
                      • 1455
                      • Niš

                      #25
                      Aj jedna nedoumica.
                      Da li remont k-glave resava nepouzdanost rada na gasu?
                      Da li dobra k-glava moze da ispegla druge probleme koji mogu poremetiti rad na gas?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Baci to ovno i stavi stromberg, iskoristio si i poslednju pomoć prijatelja, nema više ni pola pola ni preskoči

                        Ostaje samo da se vidi kako to najprostije da se uradi.

                        Imaš problem sa benzinskom pumpom. Moraš naći neku električnu za karburatore i nabudžiti je.
                        Imaš problem sa mehanikom koji je lakše rešiv, staviš granu sa karburatorom pa onda ako nemaš filter karabudžiš ako imaš onda nije problem. Struja za diznu i sajla gasa i to je to.. Ako ti je rezervoar uspravno iza sedišta, treba ti nepovratni ventil na povratnom crevu za gorivo okrenut tako da propušta gorivo ka rezervoaru a nazad ne dozvoljava.

                        Prva detonacija i nemaš dobru K glavu, a drugo, i ja bih jako ali baš jako voleo da vidim kako to remont glave košta 50 evra. Kontrola eventualno da ali sama pomisao na kupovinu dela košta više od 50 evra.

                        Za ostale, dobri saveti napred, ostali stop.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          Da li remont k-glave resava nepouzdanost rada na gasu?
                          Da li dobra k-glava moze da ispegla druge probleme koji mogu poremetiti rad na gas?
                          Nikakve veze to nema sa radom na plin,jedino se disk moze od detonacija iskriviti i zaglaviti...njegovim skidanjem eliminises sve sto ima veze sa Kglavom i moze smetati radu na plin.....Po svemu sudeci imaju se tu problemi sa radom na plin,stromberg to nece resiti...

                          Comment

                          • Abu Bakir
                            CBC Član
                            • 04.04.2013
                            • 11
                            • Indjija
                            • Mercedes-Benz 190e

                            #28
                            karburator umesto k-glave

                            U subotu se stavlja karburator umesto k-glave, upitanju je mercedes 190e sa plinom!

                            Zanimaju me iskustva sa mercedesom 190e plin, uzeo sam ga pre par dana(zelja bila vec 10 godina)


                            Da li ima neko ko je stavio karburator umesto k-glave?!
                            Last edited by Abu Bakir; 04.04.2013, 13:03.

                            Comment

                            • ragazzoni
                              CBC Senator XXL
                              • 24.02.2009
                              • 774
                              • Obrenovac i okolina
                              • Opel Omega 2.0i-16v

                              #29
                              Ako je subota dan za takve stvari, nema greške, šalim se naravno, K glava je trebala da bude naprednija stvar od karburatora, deo razvojnog puta od praistorije do današnjih dana. Na žalost godine starosti i neodržavanje ovih sistema iz raznoraznih razloga, ih je stavilo na stranu problematičnijih sistema. Sa karburatorima se lakše izlazi na kraj. Nema problema u radu, ako je prerada uradjena kako treba, motor u kondiciji i poslušan, a gasni sistem odradjen i naštelovan. Nema mesta pitanju kako ide, sve bi trebalo da bude sasvim ok.
                              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                              Comment

                              • Abu Bakir
                                CBC Član
                                • 04.04.2013
                                • 11
                                • Indjija
                                • Mercedes-Benz 190e

                                #30
                                karburator umesto k-glave

                                Hvala Ragazzoni, danas bi trebao da je sve montirano, pa javljam za par dana svoje misljenje..
                                inace motor je dobar, plin isto, menja mi i isparivac stavlja nov, a posle odmah ide i servis cim mi majstor to zavrsi...
                                i nadam se da ce biti onda sve u redu
                                Last edited by Abu Bakir; 08.04.2013, 08:22.

                                Comment

                                Working...
                                X