Neispravan rad ventila...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alien108
    CBC Veteran
    • 03.06.2008
    • 129
    • Beograd

    #16
    Re: Neispravan rad ventila...

    Originally posted by TECA
    Takav motor ili dodje il ne dodje jednom u godini.E,sad il ga je tek kupio,pa ne zna sta ga ceka,il se vec naizuvao svud redom,pa ti trebas vaditi ono trnje,uglavnom treba tu vremena za dijagnozu(dok ponalazis gde se sta i kako).U vecini slucajeva, tu nema ni za leba,a kamo li za pasulj
    Kola vozim preko 4 god., i osim problema sa usisnim ventilom i ovog o čemu sada govorim nije bilo drugih vrednih pomena nakon skoro 60.000 pređenih!

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #17
      Re: Neispravan rad ventila...

      Kod tebe je redni sestak i nije nikakav bauk,prica je otisla malo u drugom smeru.Stratos je pominjao neke sedmake i osmake,pa je i moj komentar bio u tom pravcu
      Nisi odgovorio na moje pitanje?

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: Neispravan rad ventila...

        Tečo,ja sam odgovarao Plinadžiji za te sedmake i osmake Izgleda selektivno čitaš postove
        'Ajde da ne dužim...
        Problem ti prave vođice ventila koje su tesne. Obrazložiću čim dobijem odgovor na već postavljeno moje pitanje:
        Hteo bih da znam uslove u kojima se dešava povremeni gubitak kompresije i da li je to na istom cilindru ili anomalija "šeta" od jednog do drugog.
        Znači,kada najviše? Hladan motor najviše ili topao motor najviše pravi problema na gasu?

        Comment

        • Alien108
          CBC Veteran
          • 03.06.2008
          • 129
          • Beograd

          #19
          Re: Neispravan rad ventila...

          Događa se najćešće kada se pali hladan, ali se zna pojaviti i na radnoj temp.
          Još jednom ponavljam, na plinu se lako detektuje po karakterističnom pomeranju klapne što se jasno čuje.
          Možda se dešava i kada se pali na benzin, ali se ne čuje, a motor radi veoma mirno.

          Mogao bih se složiti sa konstatacijom da je problem u vođicama.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Re: Neispravan rad ventila...

            Različita goriva,različite karakteristike istih zapravo,različito termički opterećuje i rasterećuje elemente motora. Još pri tome i ekstremno mali zazori i eto kolapsa.
            Kod tebe se slikovito vidi zašto se ne preporučuje paljenje hladnog motora na gas.
            Trebalo bi da poradiš na tom zazoru da nebi opet ventil dobio pozdrav od klipa. Teško da će se samo razraditi.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Re: Neispravan rad ventila...

              Kad smo vec kod karakteristika,pogledajte malo kolika je fabricka kompresija na tom motoru.Sve mi se cini da je taj motor ispod granice,ali ne zbog problema sa glavom.Test curenja bi nam sve rekao,ovako nagadjamo.

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #22
                Re: Neispravan rad ventila...

                Može li pojašnjenje?

                Comment

                • TECA
                  CBC Senator XXL
                  • 14.10.2007
                  • 2355
                  • Oz

                  #23
                  Re: Neispravan rad ventila...

                  Evo moze,
                  Još jednom ponavljam, na plinu se lako detektuje po karakterističnom pomeranju klapne što se jasno čuje.
                  Da je neki usisni ventil,to bi u onolikoj zapremini u**** moralo da pukne samo tako.Izduvni bi do sada vec izgoreo i imao bi problem i na benzinu.
                  Možda se dešava i kada se pali na benzin, ali se ne čuje, a motor radi veoma mirno.
                  K glava i pad pritiska u**** zbog ventila,opet ne idu zajedno.Znaci,bar,da je potpritisak u usisu stabilan.
                  Problem sa duzinom stabla ventila,posle odrade i rad hidropodizaca opet nema smisla,jer bi uglavnom bio izrazen na vecem gasu,dok bi u radu na leru,sa malim pritiskom ulja,imao tendenciju smirivanja rada motora.Kad je hladan,podizaci su vec malo labavi i bar 15tak sekundi ne bi imao problem.
                  S obzirom da se radi o sestaku,lupkanje klapne na plinu moze usloviti izostanak paljenja na bar dva cilindra.
                  Sta moze usloviti to?Varnica na svecici-gde netreba ili nedostatak kompresije da bi se plin upalio.Benzin je lakse upaliti i zato prividno nema problema.
                  U podacima sto sam gledao ,ovaj motor radi sa odnosom kompresije 10:1,sto bi trebalo biti dosta iznad 12bari.
                  Merenje kompresije tacnim manometrom,kao i ispravan nacin merenja iste bi nam dalo bar malo jasniju sliku.
                  Nigde ne vidoh da su postavljeni rezultati merenja.....hladan motor,skidanje jedne po jedne svecice,anlasovanje do 3-4 udara igle....
                  Do tada ovo shvatite samo kao teorijsko lupetanje a nikako kao put ka resenju problema.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #24
                    Re: Neispravan rad ventila...

                    Kod zadnjeg merenja jedino se na dva zadnjem - šestom cil. nije dešavo gubitak kompresije
                    Teca,
                    Kako se kompresija sama od sebe popravi?
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Re: Neispravan rad ventila...

                      ...a,sa koliko na koliko?

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #26
                        Re: Neispravan rad ventila...

                        U pravu si...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • wlady
                          CBC Veteran
                          • 13.11.2010
                          • 144
                          • bern
                          • daf

                          #27
                          Re: Neispravan rad ventila...

                          nema on nikakav problem na ventilima,nego konfiguracija gasnog sistema za rad na sestocilindricnom motoru.gasni uredjaj mu je nastelovan za rad nna cetverocilindricnom i cetiri fase,a motor sa sest cil. ima jos dve fase vishe.

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #28
                            Re: Neispravan rad ventila...

                            Znam da je OT, ali prica se o curenju ventila - da li neko ima sliku ili moze da pojasni: kada se skine glava i gleda komora sa ventilima, kako izgleda i da li uopste ima karakteristicnih i prepoznatljivih znakova, kada ventil curi? Neka karakteristicna diskoloracija, nedostatak naslaga, bilo sta od toga? Eventualno kakva slika?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Alien108
                              CBC Veteran
                              • 03.06.2008
                              • 129
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Neispravan rad ventila...

                              Originally posted by TECA
                              Evo moze,
                              Još jednom ponavljam, na plinu se lako detektuje po karakterističnom pomeranju klapne što se jasno čuje.
                              Da je neki usisni ventil,to bi u onolikoj zapremini u**** moralo da pukne samo tako.Izduvni bi do sada vec izgoreo i imao bi problem i na benzinu.
                              [quote:7858gxvr]Možda se dešava i kada se pali na benzin, ali se ne čuje, a motor radi veoma mirno.
                              K glava i pad pritiska u**** zbog ventila,opet ne idu zajedno.Znaci,bar,da je potpritisak u usisu stabilan.
                              Problem sa duzinom stabla ventila,posle odrade i rad hidropodizaca opet nema smisla,jer bi uglavnom bio izrazen na vecem gasu,dok bi u radu na leru,sa malim pritiskom ulja,imao tendenciju smirivanja rada motora.Kad je hladan,podizaci su vec malo labavi i bar 15tak sekundi ne bi imao problem.
                              S obzirom da se radi o sestaku,lupkanje klapne na plinu moze usloviti izostanak paljenja na bar dva cilindra.
                              Sta moze usloviti to?Varnica na svecici-gde netreba ili nedostatak kompresije da bi se plin upalio.Benzin je lakse upaliti i zato prividno nema problema.
                              U podacima sto sam gledao ,ovaj motor radi sa odnosom kompresije 10:1,sto bi trebalo biti dosta iznad 12bari.
                              Merenje kompresije tacnim manometrom,kao i ispravan nacin merenja iste bi nam dalo bar malo jasniju sliku.
                              Nigde ne vidoh da su postavljeni rezultati merenja.....hladan motor,skidanje jedne po jedne svecice,anlasovanje do 3-4 udara igle....
                              Do tada ovo shvatite samo kao teorijsko lupetanje a nikako kao put ka resenju problema.[/quote:7858gxvr]

                              Uviđam i sam da je potrebno ozbiljno merenje kompresije koje ću u najskorije vreme uraditi.

                              Mene buni neočekivano mala potrošnja sintetičkog ulja na 10.000 km od svega 2-3 dcl!?
                              Također na autoputu na plin bez problema postiže i 220 km/h što sam probao u nekoliko navrata.

                              Pritisak ulja je odličan, a kada je pre oko 12.000 km otvaran jer je usisni ventil 1. cil očigledno zapeo pa stigao klip, stubline su bile bukvalno u fabričkom stanju, a klipovi gotovo bez naslaga i pomeranja karaktirističnog kada se karike istroše (naravno nije pokazatelj stvarnog stanja).

                              Koliko me sećanje služi kompresija je na svim cil. bila vrlo ujednačena kada bi došla u max. vrednost i oko 12 - 12.5, ali se na nekima desi tokom merenja trenutni pad da bi se odmah posle ponovo popela na max. vrednost.

                              Comment

                              • wlady
                                CBC Veteran
                                • 13.11.2010
                                • 144
                                • bern
                                • daf

                                #30
                                Re: Neispravan rad ventila...

                                Originally posted by Alien108

                                Koliko me sećanje služi kompresija je na svim cil. bila vrlo ujednačena kada bi došla u max. vrednost i oko 12 - 12.5, ali se na nekima desi tokom merenja trenutni pad da bi se odmah posle ponovo popela na max. vrednost.
                                motor sa sest cil. u razvodu svaki zavrsen cetverotaktni ciklus iskoristava sabijanje smese jednog od cilindara za sledeci(i tu se desava trenutan gubitak kompresije ili prodiranje u usisnoj grani) da bi se dobila ravnomerna distribucija iskoristavanja aktivne faze,bas zato sto je sest cil.ako je ta glava sa tri ventila po cilindru onda je to sto govorim i treba poraditi na gasnom uredjaju.

                                Comment

                                Working...
                                X