Sta kazete, gospodo, na ovo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Momci devojke, doći će šumar i isteraće vas sve iz šume, o ukusnim i neukusnim automobilima rasprava se vodi na drugom mestu...
    Zamoljavam

    BMW, CNG je uvek u gasovitom stanju u rezervoarima i postoje i te veće boce u komadu umesto više manjih pa spojenih.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • geiger
      CBC Član
      • 12.08.2005
      • 25

      #17
      @brick Hajde da ispostujemo Doru, ali neka ostane ono 2E/km(samo gorivo)! OK, za peglicu(samo da li je neko odradio konverziju ovog vozila...nemam pojma)...ali da vidimo ove malo novije...Sta gospoda misli o tome? Na ostale troskove da zazmurimo, makar u ovoj temi

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #18
        Ja jos nisam cuo da je neko kupio Smart zbog male potrosnje, 'al ajde. Licno smatram konverziju na gas bilo koje verzije Smarta perverznom. Da objasnim zasto. Auto u gradu bez gepeka je NULA (imao sam) . Ostale verzije Smarta su uglavnom "sporty" i to u velikoj meri zato sto je Smart izuzetno lagan auto (boce su uvek teske). Da stavimo gas u Lotus?

        Comment

        • geiger
          CBC Član
          • 12.08.2005
          • 25

          #19
          Ok...ali sta kazes na pitanje iznad?

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #20
            Zabranjeno u automobile sa vazdusnim hladjenjem

            Comment

            • geiger
              CBC Član
              • 12.08.2005
              • 25

              #21
              Lose sam se izrazio pa je ispalo da mislim na Lotus, a mislio sam na:
              ...ali neka ostane ono 2E/km(samo gorivo)! OK, za peglicu(samo da li je neko odradio konverziju ovog vozila...nemam pojma)...ali da vidimo ove malo novije...Sta gospoda misli o tome? Na ostale troskove da zazmurimo, makar u ovoj temi
              Par postova gore...

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Geiger, ja sam se nasalio da ispadne kako je peglica vazduhom hladjena. Verujem da su Poljaci sto posto ugradili gas i u nju a ne sumnjam da je to neko vec uradio i u SCG. Uvek je malo nezgodno naci mesto za tank kad je motor pozadi cak i kada je auto veci ali ljudima nikada nisu nedostajale ideje.Ipak mislim da ovo nije posao za majstora profesionalca bar sto se tice priprema jer bi boca mogla da dodje samo na mesto zadnjeg sedista a to nije uobicajeno.Sto se atesta tice mozda postoje neka iskustva vec i o tome. U principu se ne bi izgubilo nista posebno u odnosu na Smart koji je takodje dvosed a za mnogo manje para.

                Comment

                • geiger
                  CBC Član
                  • 12.08.2005
                  • 25

                  #23
                  Vidis, ja sam inace zapeo za ovaj Yaris koji ima stvarno pristojan broj konja, ali mu je obrtni moment malo problematican! E sad video sam da se u njega ugradjuje Vialle LPi sistem direktnog ubrizgavanja plina ...tako da bi dobio malo na snazi i obrtnom momentu, a na osnovu koriscenja LPG-a kao goriva, i max. obrtni moment bi se spustio na nize obrtaje! Jeste da je Vialle preskup, ali omasovljavanjem ce mu sigurno pasti cena...ako Yaris ne uspe, onda ce valjda Aygo...kanda mu je isti motor!
                  Pozdrav

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    kanda mu je isti motor
                    hm pa ne znam, razlicit im je broj cilindara koliko znam iz zvanicnih podataka na Aygo i Yarisu.
                    btw, 126 bis kao poslednja verzija peglice je imala vodeno hladjeni motor tako da je jos manje problema oko ugradnje gasa sto se samog motora tice, boca ostaje pitanje pretpostavljam.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • geiger
                      CBC Član
                      • 12.08.2005
                      • 25

                      #25
                      U, pravu si za Aygo, ipak je to sasvim novi trocilindras VVT-i, ali kao po narudzbi ima veci obrtni moment od Yarisa i postize ga na nizim obrtajima!
                      Citat:
                      Iako je Toyota jedno vreme napustila ideju da proizvodi motore sa samo 3 cilindra, ovoga puta je usavršenom VVT-i tehnologijom uspela da postigne ravnomerniji razvoj snage, nego što je to inače slučaj sa ovim blago "osakaćenim" mašinama. Pored niske potrošnje od 4,6 l u proseku (fabrika) možete računati i na dobra međuubrzanja, zahvaljujući maksimlanom obrtnom momentu od 93 Nm, koje postiže pri relativno umerenih 3.600 o/min. U odnosu na odlični 1.0 l motor u Yarisu to je osetno bolje, jer pomenuti Toyotin agregat iako ima 4 cilindra, iz iste zapremine pruža 90 Nm i to tek na 4.100 o/min. Dakle, Toyota je uspela da vrati pomalo zaboravljeni koncept motora sa samo 3 cilindra, i to priznajemo vrlo uspešno!

                      http://www.automarket.co.yu/predstavlja ... a_aygo.asp

                      Hehe...samo da vidimo kako ce se pokazati motor u praksi, ali mislim da ce LPG sa ovim motorom biti dobitna kombinacija!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        tom sajtu i tom izvoru ja odavno ne verujem, vec su nekoliko teskih nebuloza ladno napisali do sada da mi je neverovatno generalno da je potpisnik i pisac teksta regularno zavrsio skolovanje

                        Tojota koliko znam vec godinama i skoro 2 decenije radi i ima iskustva sa 3cilindricnim automobilima.
                        jeste da ime brenda nije Tojota ali to ne menja stvari sustinski, za low end, najnizi nivo i najnizu klasu Tojota u Daihatsu vozilima (to je njena firma bese) jos od 80tih je koristila trocilindrase, pa cak i turbo dizel na 3 cilindra i manje od 1000 kubika.

                        Aygo je model namenjen omladini, studentariji, domacicama, auto za ucenje voznje i slicno i kao takav treba da bude sto jeftiniji, ekonomicniji a za kvalitet u tom konceptu nema mesta pa je samo bilo pitanje vremena kada ce jeftiniji trocilindras da se ponudi na velika vrata.

                        GM isto godinama unazad nudi pocetni model sa 3 cilindra, VW je isto to primenio, Fiat je nudio 2 cilindra kao i Lada (Oka).


                        uzimajuci u obzir i taj pogled, Aygo i ostala 2 brata blizanaca su podosta skupi za to sto nude...ja bih ih pozicionirao u klasu do 5.000 evra, u cenovnu klasu Juga,Peglice, Renoa 4,2 CV i slicnih koji su bili pojam ekono klase. (klasa do 6.000 dem odnosno danasnjih negde oko 3.000 evra, ajde da dodamo i inflaciju na zapadu i tu negde oko 4-5.000 evra bi bila granica za ekono klasu auta, po meni).

                        ovako, Tojote ce biti skuplje podosta od konkurencije (ocekivane) sa istoka a nudice premalo za zahteve prosecnog evropskog kupca.

                        oni sa tankim budzetom ce po logici stvari birati jeftiniji auto koji im je lakse dostupan.

                        i u Smartu/ Mercedesu su se preracunali pa tako je Smart od osnivanja u gubicima sa malim sansama da cak i po ovoj ceni pocne da donosi zaradu.

                        velika je stvar sto je i Tojota sada u igri, podici se u ovom segmentu kvalitet izrade i mozda zapocne neki novi ciklus veceg ulaganja u razvoj malih bas samo gradskih autica sposobnih da za male pare prevoze 1-2 osobe i nesto prtljaga.

                        Fiat ima spremnu interesantnu varijantu 3+1 auta, malih dimenzija i potencijalno male cene.

                        sa novim Puntom je dostignuta granica od 4m duzine a to je vec podosta u odnosu na ranije aute namenjene za grad...tu se negde izgubila i ekonomija posedovanja (nabavka i upotreba).

                        jos koju godinu i slicni auti ce nam dolaziti iz Kine a ne bih se iznenadio da njihova cena bude reda 2-3.000 evra neto, za tu velicinu kao Aygo i slicno.

                        na prvi pogled Aygo i triling ima sve sanse da napravi prodajni bum, dizajn je svez, motorizacija nije losa, ostaje da se vidi da li je cenom pogodjena potreba ciljanog sloja kupaca.
                        u svakom slucaju izbor se sada bitno povecao a to ne moze da steti.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X