Popust se ogleda u tome da se stavi ono što se plati, da se to uradi maksimalno korektno i da stvarno postoji garancija.
Može to i znatno ili malo jeftinije, onda neko ima sreće neko ne.
Ko riskira profitira, ali ne uvek
Igrom slučaja imam Voltran u corolli 89. godište, karburator i to već oko 3 meseca. Prešao sam od onda 8000 km. Verovali ili ne, tursko, a dobro je... A da ne pričam da mi je majstor koji je ugrađivao rešio još nekoliko problema na autu, onako gratis. A kada sam došao na ugradnju, bila mi je muka koliko je servis izgledao neugledno, zamalo da se okrenem i odem na drugo mesto. Prvi utisak zna da prevari...
Auto nenormalno dobro radi, mala potrošnja, 8-8,5 litara plina, benzina je trošio 7-7,5. Platio sam sve 230 eura, znam da je u servisu gde sam ugrađivao za juga 190 eura. E sad, servis je u NS-u, nebih da pišem naziv, da nebude reklama.
Ono što mi je smetalo je što je majstor hteo malo da me slaže, tj rekao mi je kako je Voltran u stvari Lovato rađen u Turskoj (kao da se to neda proveriti), ali da za svaki slučaj on stavlje neke orginal Lovato delove. Nigde nisam video da piše Lovato, osim na membranama. Sve mi je u početku bilo malo sumnjivo, pa sam mu rekao da će za svaki nedostatak snositi troškove dolaska u NS, jer mi je kada smo se dogovorili preko telefona garantovao kvalitet i ispričao čitavu bajku.
U svakom slučaju, zaista sam puno rizikovao sa tim Voltranom, ali sam oduševljen. Koliko je sve to dugotrajno, to ne znam. Znam da je dosta ortaka posle mene išlo tamo da ugrađuje i zadovoljni su. Doduše, svi uglavnom voze krševe, sa karburatorom. I na samom servisu sam uglavnom video starije automobile. Ali i dosta taksista, a znate da se oni vrzmaju i šunjaju i uvek provale najjeftinije...
E tooo....
Konacno neki ziv odgovor. Hvala. Bas sam sutra hteo da odem do ovih sto sam ih iskopao na sajmu. Idem da vidim nista me ne kosta, pa kad se vratim prenecu utiske i ostalima.
Inace, sa jos par strana sam cuo pohvale za Voltran.
Izgleda da ce se Lovatu poljuljati exclusive status a?
Pa i krajnje je vreme da se malo spuste cene. Stvarno nije u redu toliko "cepati" narod. Napolju je cena uredjaja duplo jeftinija nego ovde. Pa zar mora uvek na svemu da se duplo zaradi???
Pa ako je preko duplo jeftinije nego kod nas, zashto ne kuoish uredjaj preko, pa ovde ugradish?
Rekao sam ti mishljenje o Voltranu i stvarno smatram da nije losh uredjaj, ali da je bolji i kvalitetniji od italijanskih, holandskih, poljskih, e u to bash neverujem.
Stvarno ne mogu da verujem da stvarno ima ljudi koji misle da serviseri na ugradnji opreme duplo zaradjuju. Da je tako, gde bi nam bio kraj.
Pozdrav i pre nego li poshaljesh poruku, prvo je prochitaj.
Stvarno ne mogu da verujem da stvarno ima ljudi koji misle da serviseri na ugradnji opreme duplo zaradjuju. Da je tako, gde bi nam bio kraj.
Americka poslovica: "Trava je uvijek vise zelena s druge strane plota."
IvanT vjerojatno ima robove umjesto placenih radnika, struju vuce direktno iz groma pa u taj akumulator koji zauzima cijeli podrum, ima specijalni popust na porez s obzirom na dobru narav, a dijelovi iz inozemstva mu stizu teleportacijom ravno u njegovu garazu.
Vanjans975 i ostali slicni trebaju nauciti znacenje rijeci rashod.
Prihod minus rashod. Rezultat nije uvijek onakav kako ga zamisljaju neki
s "druge strane plota".
Doduše, svi uglavnom voze krševe, sa karburatorom. I na samom servisu sam uglavnom video starije automobile. Ali i dosta taksista, a znate da se oni vrzmaju i šunjaju i uvek provale najjeftinije...
Originally posted by vanjans975
E tooo....
Izgleda da ce se Lovatu poljuljati exclusive status a?
Sigurno, iz kljuchnih rechi posta koji te odushevio zakljuchili smo sve i sami
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Gasni uredjaj je investicija koja ce ti trajati sigurno koliko i auto. E sad je pitanje da li je rentabilno u pocetku platiti 10- 15% jeftinije, pa te u toku eksploatacije kosta jos toliko i novaca i zivaca, ili se odluciti za neki kvalitetni uredjaj tipa lovato,BRC,Landi R...
Sto se cene tice nek kazu Dora, IvanT i ostali majstori koji ugradjuju auto gas da li im je i koliko ljudi dolazilo iz Hrvatske,Slovenije, Bosne na ugradnju i da li su culi jel' neko iz Srbije isao u pomenute zemlje da ugradi auto gas.
E tooo....
Konacno neki ziv odgovor. Hvala. Bas sam sutra hteo da odem do ovih sto sam ih iskopao na sajmu. Idem da vidim nista me ne kosta, pa kad se vratim prenecu utiske i ostalima.
Inace, sa jos par strana sam cuo pohvale za Voltran.
Izgleda da ce se Lovatu poljuljati exclusive status a?
Pa i krajnje je vreme da se malo spuste cene. Stvarno nije u redu toliko "cepati" narod. Napolju je cena uredjaja duplo jeftinija nego ovde. Pa zar mora uvek na svemu da se duplo zaradi???
Pa sad ovako, za 20 evra ja bih uvek stavio provereno... Sa 60 evra zarade i cenom od 250 evra, ja zaradim 20 evra manje nego taj sa 230 evra cenom.
Pošto je napolju duplo jeftinije zato radim isključivo slovencima i hrvatima u zadnje vreme jer im se isplati da naprave 1000 Km i plate duplo skuplje, stvarno su "glupi"...
I na kraju ja ću uraditi svaki uredjaj da valja pa makar ga lično prepravljao čak i omiljeni kargas. Onaj ko ugradi za 190 evra to uradi za jedanipo sat i on može da stavi i zlatan uredjaj to će opet biti fuš. Onom kome nije jasno da se plaća znanje i kvalitet ne treba ni objašnjavati. Ugraditi karburator zna i baba kurana mada i to zna da se uneredi.
Danas mi je bio čovek u vezi AMS-a koji rade preglede pa sam ih opljuvao samo tako mada smo prijatelji. Čim oni počnu da rade posao kako treba neće biti ni meni problem da objasnim ljudima zašto je skuplje, objasniće im oni na atestu. Ja radim tako da prodje atest a drugi rade tako da ih bole uvo dal će proći atest. Drugi=svi koji rade za 190 evra.
E kad ljudi budu shvatili da se znanje naplacuje,bice lakse i majstorima i musterijama.Najgore mi je kad neko trgujuci nesto(bilo sta)kaze je....a, mene je to kostalo "tolko i tolko"nemogu ti dati dzabe i normalno je da ti naplati,a ti si to zavrno-odvrno,za pet minuta si namestio, nije te kostalo nista i treba da radis za dzabe.A sto sam ja ulozio i truda i vremena i para da nesto naucim a i treba celog zivota ulagati u znanje(tehnika napreduje brzinom svetlosti), to se nikog ne tice.
Iako nijeda VOLTRAN uređaj nisam ugradio ipak imam iskustvo sa njim popravljajući ga (krpeći ga)... Pod broj jedan isparivač jeste kopija Lovata i on ustvari ne radi loše (samo se kvari u 100% posto slučajeva "čok" na njemu) ventili i plinski i benzinski su ***** neviđeno a isto važi i za multi-ventil prekidači su posebna priča i oni su sranje(kontakti unutar njih su loše zalemljeni tako da retko koji je 100% posto ispravan). E sad o ovim ljudima u Kragujevcu (znači samo kada bi ste vi znali koji su to pajseri i koliko ti ljudi ne znaju) ni na jednom jedinom autu nisu isljučili benzin kako treba (benz. ventil pre pumpe za gorivo) položaji isparivača su im nenormalini i nenormalno im se klate, creva su im komična (ne znam gde ih nađoše) boce su im plivajuće i smešno postavljene (ljudi ne mogu da vade rezervne točkove) i ima još tu puno bisera, a zbog cene od 180 e ljudi se neviđeno zapale (inače za tu cenu kažu da ugrađuju Lovato (a ustvari stavljaju Voltran) opremu što nema dodira sa pameću, pre su se reklamirali nedeljom na auto pijaci ovde kod nas u KV a već davno ne dolaze jer ih masa ljudi juri da ih bije)...
Shta sve to vredi prijatelju, kada svi ti servisi i dalje rade, a shto je najgore od svega, imaju sve vishe posla.
Samo mi nikada nece biti jasno, kako svi oni imaju mushterije, koje su tako "fine"?
Vrlo brzo ukapiraju da je sve odradjeno kao nogama, ali se ne zale ni njima, ni inspekciji, nego odu do krshtenijeg servisa pa opet plate da se sve to ispravi.
Chudan smo neki narod.
Nego jel zna neko koliko koshta ugradnja za multipoint sa jednom diznom i plastichnom usisnom granom preko KARBURATORA?
Mene je danas pitao chovek i ja nisam znao da mu kazem.
Comment