Originally posted by Zmaj KV
Voltran - misljenje
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by DoraPa sad ovako, za 20 evra ja bih uvek stavio provereno... Sa 60 evra zarade i cenom od 250 evra, ja zaradim 20 evra manje nego taj sa 230 evra cenom.
Pošto je napolju duplo jeftinije zato radim isključivo slovencima i hrvatima u zadnje vreme jer im se isplati da naprave 1000 Km i plate duplo skuplje, stvarno su "glupi"...
I na kraju ja ću uraditi svaki uredjaj da valja pa makar ga lično prepravljao čak i omiljeni kargas. Onaj ko ugradi za 190 evra to uradi za jedanipo sat i on može da stavi i zlatan uredjaj to će opet biti fuš. Onom kome nije jasno da se plaća znanje i kvalitet ne treba ni objašnjavati. Ugraditi karburator zna i baba kurana mada i to zna da se uneredi.
Danas mi je bio čovek u vezi AMS-a koji rade preglede pa sam ih opljuvao samo tako mada smo prijatelji. Čim oni počnu da rade posao kako treba neće biti ni meni problem da objasnim ljudima zašto je skuplje, objasniće im oni na atestu. Ja radim tako da prodje atest a drugi rade tako da ih bole uvo dal će proći atest. Drugi=svi koji rade za 190 evra.
I Voltran oprema u Kraljevu kako god bila ugrađena ne prolazi na atestu (Mašinski fakultet Niš, Jolović vrši pregleda ovde i kao nešto AMS ali nešto nezvanično) a sad sam se i setio zar nisu u ovoj našoj šugavoj zemlji jedini ovlašćeni za davanje (auto gas) atesta institut Vinča i Mašinski fakulteti?Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
Ne.
Od 01.01.2005. ovlasten je i AMSS kao institucija koja ima pravo da izdaje atest.
Comment
-
-
Originally posted by IvanTNego jel zna neko koliko koshta ugradnja za multipoint sa jednom diznom i plastichnom usisnom granom preko KARBURATORA?
Mene je danas pitao chovek i ja nisam znao da mu kazem.Sa alatom UNIOR majstor nije junior!
Comment
-
-
"pre su se reklamirali nedeljom na auto pijaci ovde kod nas u KV a već davno ne dolaze jer ih masa ljudi juri da ih bije..."
haos in LaosLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Biće da sam ja naleteo na dobrog majstora, a kako i sami kažete nije nikakva mudrost ugraditi plin u auto sa karburatorom.
E sad, postavlja se vrlo važno pitanje: koliko ljudi u Srbiji ima 300-350 eura za ugradnju plina, kada prosečni auto u Srbiji vredi između 500-1000 eura. Ja sam jedva skupio tih 230, i već su mi se vratile. A niko ne daje na rate. Da sam imao 300, naravno da bih otišao kod Dore. Samo lud čovek bi rizikovao da mu se upropasti auto od 10 000 eura, ali tome verovatno nije velika razlika između 500 i 600 eura.
A što se tiče toga da kada se u auto ugradi Voltran, on postaje transformers, kod mene je upravo tako. Dosta ljudi vozi moj auto i razlika od kada se vozi na plin je neverovatna. A 4 ortaka iz kvarta je ugradilo taj Voltran u istom servisu i prezadovoljni su, nabrajam redom: micubiši kolt 86 godište, zastava pikap iz osamdesetih, opel kadet 83 godište i golf 87 godište.
Poenta je da Voltran kada ga ugradi dobar majstor, koga nadgledate svo vreme ugradnje, a dobijete godinu dana garancije i obećanje da će to trajati 100 000 km, može da bude optimalno rešenje za prosečnog stanovnika Srbije, koji jedva kupuje hleb i mleko i patike kod Kineza.
Comment
-
-
Originally posted by KostaE sad, postavlja se vrlo važno pitanje: koliko ljudi u Srbiji ima 300-350 eura za ugradnju plina, kada prosečni auto u Srbiji vredi između 500-1000 eura. Ja sam jedva skupio tih 230, i već su mi se vratile. A niko ne daje na rate. Da sam imao 300, naravno da bih otišao kod Dore. Samo LUD čovek bi rizikovao da mu se upropasti auto od 10 000 eura, ali tome verovatno nije velika razlika između 500 i 600 eura.
.
Štose tiče 500 i 600 evra tek bi se tu iznenadio, to ide eksponencijalno, što skuplji auto sve bi manej para da se da za njega. Plin iliti gas nije isto što i radio ili vuferi u kolima, ono vredi i košta pa nek ide život a plin pa isti je to K, što manje platim bolje
Kad smo već kod Kineza i patika, za Voltran nije plaćena homologacija, svaki drugi je verovatno švercovan, po pravilu ne bi ni smeo da se ugradi u auto a ti si pomogao da neko izbegne porez i ostalo što uz to ide... Posle kad učitelj kuka na malu platu mi ćemo reći tako ti i treba
Comment
-
-
A niko ne daje na rate
pare se traze u bankama, u servisu se traze usluga i oprema
ja stvarno ne znam, kako to investicija u ugradnju gasa u auto moze da ikome bude problem kada redovno trosi benzin i to placa bez pogovora i bez price da je to skupo zadovoljstvo.
a ugradnja gasa je jedina investicija u auto koja ima povretno finansijsko dejstvo, uz to je i ekoloski veoma prihvatljiv upgrade.
recimo tih famoznih 300 evra, na 2 godine ili 24 meseca je koliko...niti 15 evra mesecno, odnosno 15 litara benzina.
ko ne potrosi 15 litara benzina mesecno tome verovatno auto i ne treba, mislim propala investicija...vise gubi samim protokom vremena i kada se ne vozi. moje misljenje je da auto gas nije skupo resenje ako se auto koristi i za voznju, ono nije pretezno parkiran.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Odlično!
Znači kod Dore, proverenog majstora, Lovato 250 eura. I može sa kreditnom dinom ili visom. Očigledno je da sam onda pogrešio! E pa da sam imao te informacije nebih išao po Voltran. Biće da se nisi dovoljno izreklamirao. A gledao sam tvoj sajt, i koga god interesuje autogas dajem mu tvoju web adresu...A tamo piše cena-auta sa karburatorom 270-300 eura. Pojeftinio si, a nisi to stavio na sajt. A i ne čitaju svi auto forume, 8% ljudi u Srbiji koristi internet.
Ljudi iz mog grada najčešće ugrađuju u Eurogasu-ništa ispod 300 eura, a mnogo ih kuka na lošu ugradnju, daju na 2-3 rate, bez banke, ili kod Nerančića u Sirigu koji se nenormalno reklamira. Rođak je ugradio kod Nerančića Lovato u aleka, odmah je dobio atest. Kaže da je sada zbog ekonomičnosti opet prešao na benzin, jer mu aleko troši preko 20 litara plina.
A što se tiče poreza, zaista mi je žao što deo mog novca nije otišao u državnu kasu. Moralne pridike bih ostavio ipak onima koji su dozvolili da se takve stvari rade. Nije moj problem što inspekcija ne radi, a Nerančić potkupljuje izdavače atesta. Na tebi i sličnima je da se izborite sa time.
A učitelji konačno imaju pristojne plate, tek da znaš, zahvaljujući pokojniku...Pozdrav, moj zadnji post.
Comment
-
-
Originally posted by KostaOdlično!
Ljudi iz mog grada najčešće ugrađuju u Eurogasu-ništa ispod 300 eura, a mnogo ih kuka na lošu ugradnju, daju na 2-3 rate, bez banke, ili kod Nerančića u Sirigu koji se nenormalno reklamira. Rođak je ugradio kod Nerančića Lovato u aleka, odmah je dobio atest. Kaže da je sada zbog ekonomičnosti opet prešao na benzin, jer mu aleko troši preko 20 litara plina.
A što se tiče poreza, zaista mi je žao što deo mog novca nije otišao u državnu kasu. Moralne pridike bih ostavio ipak onima koji su dozvolili da se takve stvari rade. Nije moj problem što inspekcija ne radi, a Nerančić potkupljuje izdavače atesta. Na tebi i sličnima je da se izborite sa time.
A učitelji konačno imaju pristojne plate, tek da znaš, zahvaljujući pokojniku...Pozdrav, moj zadnji post.
Ovo uopšte nije bilo upućeno tebi nego generalni stav ove države pa prema tome nema potrebe da se vredjaš i odustaješ od diskusije.
Comment
-
-
Comment
-
-
Nemam nameru, šta god da kažem nije dobro. I ono nisam ja trebao napisati. Svako radi kako misli da treba.
Comment
-
Comment