Jeronimo,
Nadji NGK ekvivalent za tu Bosnu sto oni stavljaju kakve ruske svecice. Sta Rusi znaju o svecicama. Uradi isto sto i ADA i videces rezultat. Nema Lada takvo dobro paljenje da moze da je zazor 1,1 i vise mm. Ne verujem da je to dobro ni za benzin a kamoli za gas. Moze oni da pisu sta god hoce. Posebno sumnjam u kvalitet originalnih fabrickih kablova. Ako ne mozes da nadjes zamenu napisi nam Bosninu oznaku ili rusku originalnu pa da nadje neko od nas ovde sa foruma. Na kraju krajeva moze da se ostavi veliki zazor ali se on prosiri na kriticni posle 5000 km
a ko jos kontrolise svecice na toj maloj kilometrazi. Ako bi uzeo recimo V line NGK pa stavis zazor na recimo 0,9 pa probas. Po svoj logici bi to trebalo tako da sljaka dobro i na gas. Ako nece na gas onda smanjis na 0,7-0,8mm. Uostalom majstori za gas mozda imaju iskustva sa tim autom mada je jos ipak nov. Svaki majstor kad pogleda ispod poklopca zna sta treba. Prepozna se kvalitet delova koji su vazni za paljenje
Nadji NGK ekvivalent za tu Bosnu sto oni stavljaju kakve ruske svecice. Sta Rusi znaju o svecicama. Uradi isto sto i ADA i videces rezultat. Nema Lada takvo dobro paljenje da moze da je zazor 1,1 i vise mm. Ne verujem da je to dobro ni za benzin a kamoli za gas. Moze oni da pisu sta god hoce. Posebno sumnjam u kvalitet originalnih fabrickih kablova. Ako ne mozes da nadjes zamenu napisi nam Bosninu oznaku ili rusku originalnu pa da nadje neko od nas ovde sa foruma. Na kraju krajeva moze da se ostavi veliki zazor ali se on prosiri na kriticni posle 5000 km
a ko jos kontrolise svecice na toj maloj kilometrazi. Ako bi uzeo recimo V line NGK pa stavis zazor na recimo 0,9 pa probas. Po svoj logici bi to trebalo tako da sljaka dobro i na gas. Ako nece na gas onda smanjis na 0,7-0,8mm. Uostalom majstori za gas mozda imaju iskustva sa tim autom mada je jos ipak nov. Svaki majstor kad pogleda ispod poklopca zna sta treba. Prepozna se kvalitet delova koji su vazni za paljenje

Comment