Odg: Šta sve novi korisnik autogasa mora da zna pre ugradnje uređaja u automobil
Stručnost i obučenost servisera je najvažnija ali često nije dovoljna već postoji i nešto sto se stiče vremenom a zove se iskustvo jer svaki kvar u bilo kojoj oblasti često ima više različitih uzroka što često i dijagnostika pokazuje, pa iskusan ,uporan i vredan serviser ne odustaje dok ne reši problem.Ja se često srećem sa problemom i kvarom koji se dešava povremeno, znači uređaj uglavno lepo radi pa povremeno štucne i napravi problem baš kad ne bi trebalo i svaki majstor će ti reći da je to najteže za utvrđivanje i otklanjanje naročito kod jako kompleksnih sistema kao što su najnoviji automobili prepuni elektronike ,senzora i komplikovanih pomoćnih uređaja.Isto tako je vrlo važno da serviser stalno usavršava svoje znanje što je vrlo olakšano u eri svuda prisutnog interneta tako da mi često nije jasno da ima toliko nestručnih majstora pored svih mogućnosti za učenje i usavršavanje.Evo ja sam samo čitajući forume i internet prezentacije proizvođača gasnih uređaja već naučio podosta o ugradnji i servisu jer se delimično poklapa sa mojom strukom elektroničara i informatičara ali mi ne pada na pamet da to sam radim jer nemam "iskustva" u tom poslu što je vrlo važno.Moram da dodam nešto što potvrđuje važnost usavršavanja i praćenja noviteta,prilikom izbora servisa sam zvao desetak njih i nakon kraćeg razgovora i dobijenih informacija sam ih onako usput pitao " a koja verzija firmwera i softvera je u ACStag ECU" polovina majstora nije znala šta ih pitam! a ostali su pominjali stare verzije koje nisu više aktuelne a samo jedan majstor je znao odgovor i pritom pokazao i veliko razumevanje o tome pa sam na kraju najverovatnije njega izabrao da mi ugradi plin.Tako da se vrlo slažem sa najboljim majstorima sa foruma da se tim poslom bave pekari,bravari i slični koji nisu znali šta će pa ajde da ugrađujemo gas to je sada moderno.
Stručnost i obučenost servisera je najvažnija ali često nije dovoljna već postoji i nešto sto se stiče vremenom a zove se iskustvo jer svaki kvar u bilo kojoj oblasti često ima više različitih uzroka što često i dijagnostika pokazuje, pa iskusan ,uporan i vredan serviser ne odustaje dok ne reši problem.Ja se često srećem sa problemom i kvarom koji se dešava povremeno, znači uređaj uglavno lepo radi pa povremeno štucne i napravi problem baš kad ne bi trebalo i svaki majstor će ti reći da je to najteže za utvrđivanje i otklanjanje naročito kod jako kompleksnih sistema kao što su najnoviji automobili prepuni elektronike ,senzora i komplikovanih pomoćnih uređaja.Isto tako je vrlo važno da serviser stalno usavršava svoje znanje što je vrlo olakšano u eri svuda prisutnog interneta tako da mi često nije jasno da ima toliko nestručnih majstora pored svih mogućnosti za učenje i usavršavanje.Evo ja sam samo čitajući forume i internet prezentacije proizvođača gasnih uređaja već naučio podosta o ugradnji i servisu jer se delimično poklapa sa mojom strukom elektroničara i informatičara ali mi ne pada na pamet da to sam radim jer nemam "iskustva" u tom poslu što je vrlo važno.Moram da dodam nešto što potvrđuje važnost usavršavanja i praćenja noviteta,prilikom izbora servisa sam zvao desetak njih i nakon kraćeg razgovora i dobijenih informacija sam ih onako usput pitao " a koja verzija firmwera i softvera je u ACStag ECU" polovina majstora nije znala šta ih pitam! a ostali su pominjali stare verzije koje nisu više aktuelne a samo jedan majstor je znao odgovor i pritom pokazao i veliko razumevanje o tome pa sam na kraju najverovatnije njega izabrao da mi ugradi plin.Tako da se vrlo slažem sa najboljim majstorima sa foruma da se tim poslom bave pekari,bravari i slični koji nisu znali šta će pa ajde da ugrađujemo gas to je sada moderno.
Comment